Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Det har jeg også gjort
  • 0
Men har du gjort Master Hunter? Om jeg forstår innlegget ditt riktig, så har du bare gjort en av "hunter" challengene, Master Hunter, eller Treasure Hunter? Eller begge deler?

Btw; Noen som vet hvordan jeg får til Rocket Wagon glitchen? Eller har den blitt patchet?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har gjort treasure hunter og master hunter.. OG survivalist.
  • 0
Da er det vel en bug, elns.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Må jeg gjøre sånn challenge der jeg skal drepe sånne "konge" dyr. De med rødt merke over hodet. Eller er det bar i MP?
  • 0
Godt mulig du må knerte de.
Decyfered!
  • 0
Er det meningen at du skal kunne dæve av å bli skutt når du bruker evig liv koden?
Dør hver gang. Tror det er noe bugga, som vanlig.
  • 0
Den skrus av etter en stund...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Den skrus av etter en stund...

Bah, irriterer meg.
  • 0
Har noen problemer med å komme seg på multi på xbox? Jeg spillte online helt vanelig tidligere når jeg prøvde Outlaws to the end
  • 0
Har Outlaws kommet ut?
Har ikke fulgt så nøye med i det siste.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Alle serverene til Rockstar er helt fucked up. Du er heldig hvis du får en mulighet til å prøve Outlaws to the end.
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer Faunvik:

Den skrus av etter en stund...


Bah, irriterer meg.


Neida, den skrur seg av etter å ha brukt dead eye, hogtie eller lignende.

VERDENS VÆRSTE BUG:
Har 100% på spillet, men plutselig kan jeg ikke en gang bruke lassoen uten å få bounty! Jeg som nesten kunne skyte sivile uten at politiet brydde seg! ARG!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
RDR Har blitt helt ødelagt! Jeg kommer ikke i single player, kommer nesten aldri i multiplayer, og når jeg først kommer inn, er alt helt low-res og blir jeg drept går det i black screen! Håper det blir fikset så fort som mulig!
  • 0
Hvordan får man buffalo rifle i singleplayeren?
  • 0
Siterer ROJ123:
Hvordan får man buffalo rifle i singleplayeren?


Få rank 5 i hunter challengen og så bare kjøper du den fra en butikk.
  • 0
Lastet ned Outlaws nå nettopp. Har ikke spilt etterpå, men skal teste ut det snart.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
hva skjer med RDR? det er jo helt ødelagt online? Ingenting funker lenger, jeeez
Shallahey
  • 0
  • Ine
  • Ine
PS3 eller Xbox 360? Eller generelt? Har ikke spilt det de to siste dagene som følge av at gullmedlemskapet mitt har gått ut.
Riddle me this
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer ROJ123:
Hvordan får man buffalo rifle i singleplayeren?


Få rank 5 i hunter challengen og så bare kjøper du den fra en butikk.


ARGH!!!!! Fy faen hvor bøgga dette spillet er. Jeg skulle hatt den rifla unlcocka for lenge siden! Jeg har ikke fått Legend of the West Outfit heller! RDR er et fucked up spill.
  • 0
Sminket lik anyone?
Decyfered!
  • 0
Tirsdags kveld, jeg og ROJ123 skal gjøre Outlaws to the end co-op missiona. Under de knappe 2 timene med å prøve å få spillt online klarer vi 2 missions. Gjennom denne tiden har jeg fått rundt 5 loading loops som gjorde at jeg måtte slå av og på, 2 ganger kunne vi ikke høre hverandre gjennom mikrofonene, 1 gang frøs missionet fordi det var rundt 100 vogner som lå i en haug og bråkte, 3 ganger ble vi usynlige for hverandre og tilsammen kom vi over 3 mission bugs (dog var de til vår fordel).
Red Dead Redemption er et perfekt eksempel på at anmeldere lar enkelte utviklere slippe unna med å gi ut et spill med så mange feil. Om RDR hadde hatt "mindre" eller mer ukjente utviklere ville dette spillet blitt sterkt kritisert av anmeldere som hadde hakket ned på alt som ødelegger spillopplevelsen.
  • 0
Spillte masse Outlaws to the end i går jeg. Gikk helt fint og har klart alle untatt et oppdrag med gold medal. De var helt greie egentlig
Carpe Noctem
  • 0
Can I haz RDR update plz?

Har ikke spilt RDR på en god stund nå, men etter å ha lest alle de siste postene kan det faktisk virke som at RDR trenger en stor oppdatering
  • 0
Hmm, blir vel å oppgradere Live for Outlaws to the end før eller senere ^,^
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!