Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Spilte gjennom alle OTTE oppdragene i går og fikk gold medal på alle sammen (Ikke advanced), og merket ingen bugs i det heletatt. Med untak av at nettet mitt er ustabilt og jeg lagget ut ved annenhvert oppdrag vi tok
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg er på 99.5 % i singleplayeren og det eneste jeg mangler er 2 bounties i West Elizabeth og 3 i Nuevo Paraiso. Noen tips til hvordan jeg kan finne de? Og er det slik at hvis de har dukket opp før, men at jeg bare har ignorert dem, er de da borte for godt?

Forresten har jeg også hatt grusomme problemer med å koble meg til servere. Tipper at de i USA har null problemer, og derfor gidder ikke Rockstar bry seg om oss som sliter med å i det hele tatt få spilt online.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Spilte gjennom alle OTTE oppdragene i går og fikk gold medal på alle sammen (Ikke advanced), og merket ingen bugs i det heletatt. Med untak av at nettet mitt er ustabilt og jeg lagget ut ved annenhvert oppdrag vi tok


Vi spilte på PS3 da.
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Jeg er på 99.5 % i singleplayeren og det eneste jeg mangler er 2 bounties i West Elizabeth og 3 i Nuevo Paraiso. Noen tips til hvordan jeg kan finne de? Og er det slik at hvis de har dukket opp før, men at jeg bare har ignorert dem, er de da borte for godt?


Nå du tar en bounty, er han alltid på en ny plass, såfremst du ikke har tatt alle. I det du har tatt den siste locationen i en ny del, vil det bare begyne på nytt. Bountyene vil ha navnet "???". Fo deg er det bare å ta 2 i WE og 3 i NP. De vil uansett være på de nye plassene som du leiter etter. Du risikerer ikke å ta en bounty på en plass du har vært før så lenge ikke alle er tatt i vær del...
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer AcH Clawed pilte gjennom alle OTTE oppdragene i går og fikk gold medal på alle sammen (Ikke advanced), og merket ingen bugs i det heletatt. Med untak av at nettet mitt er ustabilt og jeg lagget ut ved annenhvert oppdrag vi tok

Vi spilte på PS3 da.


det var jo folk som har spillt på xbox og da. Hørt om flere som fikk problemer på LIVE.
Carpe Noctem
  • 0
Skjer med at du vet alt kris2ffer?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Skjer med at du vet alt kris2ffer?


Kanskje han har magiske evner?
Carpe Noctem
  • 0
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:


Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Kanskje han har magiske evner?


Kanskje han bruker Red Dead Wiki?

Uansett, er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over hundene i byene? De bjeffer jo i ett sett, forbaskede vuvuzelaer med organer....
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Uansett, er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over hundene i byene? De bjeffer jo i ett sett, forbaskede vuvuzelaer med organer....

Kan ikke si de har plaget meg noe enormt. Annet enn når jeg plystrer på hesten min og de kommer løpende etter. Men jeg hører som regel på musikk når jeg spiller nå (siden jeg er ferdig med historien) så jeg legger ikke merke til det så mye
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg spillte litt advanced coop i dag med LarsaDudn og AcH Clawed. Det var veldig vanskelig til tider, men mot slutten tok det kaka. Jeg var helt elendig og klarte å få hele 378 poeng på et mission.
Carpe Noctem
  • 0
Tok meg fire timer i går å fullføre alle oppdraga + advanced, og vi var bare to stykker. 6000 poeng hver funker fint det Tror man må ha 10000 til sammen for å få gull.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Tok meg fire timer i går å fullføre alle oppdraga + advanced, og vi var bare to stykker. 6000 poeng hver funker fint det Tror man må ha 10000 til sammen for å få gull.


nei, man kan få 7000-7500
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Master_bandit:
Tok meg fire timer i går å fullføre alle oppdraga + advanced, og vi var bare to stykker. 6000 poeng hver funker fint det Tror man må ha 10000 til sammen for å få gull.


nei, man kan få 7000-7500


Ikke på the river iallfall. Der fikk vi 9800 uten å få gold første gangen
  • 0
Aim for tha head
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Arawos:Citerer Master_bandit:
Tok meg fire timer i går å fullføre alle oppdraga + advanced, og vi var bare to stykker. 6000 poeng hver funker fint det Tror man må ha 10000 til sammen for å få gull.


nei, man kan få 7000-7500

Ikke på the river iallfall. Der fikk vi 9800 uten å få gold første gangen


Ja, på river fikk vi sølv også....
Carpe Noctem
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kanskje han bruker Red Dead Wiki?


Eller bare det at jeg har 100%.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg hater cougars! Jeg var å jakta på villsvin oppe med Macfarlane's(?) ranch. Også kommer det en haug med cougars, og de skal ikke være der engang. Etter at de har drept hesten min et par ganger går jeg lei. Jeg går å jakter på villsvin oppå en ås. Enda en cougar kommer og dreper hesten min. Jeg detter av ved kanter av en ikke så bratt bakke. Den kommer igjen, og angriper meg og jeg ruller ned hele den lange bakken. Når jeg ligger forsvarsløs på bunnen av bakken kommer den å dreper meg. Og på grunn av det dårlige dø systemet (at det loader seg når du dør) mista jeg de tingene jeg hadde samlet.

Hvorfor får man ikke Boar tusk med alle Villsvina-.-?
  • 0
Siterer kris2ffer:
Citerer Arawos:Kanskje han bruker Red Dead Wiki?

Eller bare det at jeg har 100%.

Jeg sa ikke det!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg sa ikke det!


Oops, fikset nå
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Citerer Arawos:Jeg sa ikke det!

Oops, fikset nå


Haha

Jeg tror på at du har kommet 100% gjennom og har en stor hjernekapasitet.
Carpe Noctem
  • 0
US Marshall outfit er i boks Next up: Legend of the West, eventuelt ta de enklere først. Blir ekstremt lei når en runde poker strekker seg ut i evigheten og jeg MÅ slå ut alle på bordet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
US Marshall outfit er i boks Next up: Legend of the West, eventuelt ta de enklere først. Blir ekstremt lei når en runde poker strekker seg ut i evigheten og jeg MÅ slå ut alle på bordet.


ja, det blir litt kjedelig når pokeren plutselig har tatt noen timer. (in-game)
Syns at Liars dice er dritmorsomt og absolutt det beste minigamet i RDR.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Kronoz:
US Marshall outfit er i boks Next up: Legend of the West, eventuelt ta de enklere først. Blir ekstremt lei når en runde poker strekker seg ut i evigheten og jeg MÅ slå ut alle på bordet.


Når du skal ta ut alle US gang hideouts i en 24 timers periode, er det IRL tid eller IGL tid?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!