Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Har nå kjøpt Liars and cheats, eller løgnere og juksemakere-pakke som den blir kalt... Har fått 2 achievements og jeg bytter på å spille RDR og Halo Reach for å ikke gå lei av noen av de
Carpe Noctem
  • 0
Meh, jeg har ikke giddi å runne RDR enda, syntes det ble altfor kjedelig når Spoiler: man drar tilbake til farmen sin og gjør oppdrag med sønnen Så jeg gadd ikke å spille mer etter det.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tro meg når jeg sier fattigmann, det er bare en kort dødperiode. Etter det så blir det action igjen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg likte det oppdraget jeg. Syns det var litt gøy å ta det med ro
Carpe Noctem
  • 0
Hva er egentlig Liars and cheaters utvidelsen?
*_*
  • 0
Siterer Ztalon:
Hva er egentlig Liars and cheaters utvidelsen?


Mange nye MP characters fra historien, Race og Stronghold gametypes, poker og liars dice i MP/free roam, 4 nye jaktområder AKA. "legendary dyr aktige greier med firefight og boss" og flere gang hideouts. pluss explosive rifle i SP og MP
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Ztalon:
Hva er egentlig Liars and cheaters utvidelsen?


Mange nye MP characters fra historien, Race og Stronghold gametypes, poker og liars dice i MP/free roam, 4 nye jaktområder AKA. "legendary dyr aktige greier med firefight og boss" og flere gang hideouts. pluss explosive rifle i SP og MP

Blir nok et kjøp det ja. Skal bare spille igjennom singeplayeren og stupe litt dypere ned i multiplayeren først.
*_*
  • 0
Er det bare jeg som synes at dette spillet er gørrkjedelig?
Er det sånn at det blir bedre etterhvert, eller er det like kjedelig gjennom hele turen?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Er det bare jeg som synes at dette spillet er gørrkjedelig?
Er det sånn at det blir bedre etterhvert, eller er det like kjedelig gjennom hele turen?


Du er gørrkjedelig.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kom med noe konstruktivt, ikke bare pisset du pleier å komme med.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Kom med noe konstruktivt, ikke bare pisset du pleier å komme med.


Haha, kom fra rett person da.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg syns at RDR er veldig bra og det blir bare bedre og bedre. Spill free-roam mye og du vil finne ut at du kan gjøre masse tull. Jeg fikk latterkrampe i overigår på grunn av RDR. (jeg rei over posse memberne mine sånn at de ble spist av cougers)
Carpe Noctem
  • 0
Zombier ja... er det Nigel West Dickens som har vært ute med "medisinene" sine igjen nå eller?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Zombier ja... er det Nigel West Dickens som har vært ute med "medisinene" sine igjen nå eller?


Tviler ikke... Tviler ikke i det hele tatt faktisk!!
Carpe Noctem
  • 0
Noen kunne i alle fall advart meg. Ingen sa at dette spillet var såå gøy. Takk a, jeg kommer til å faile på prøva i morgen, bare fordi RDR er så gøy :C
  • 0
Spilte litt online idag, just for the fun of it.
Men det viste seg nok en gang å ikke være spesielt fun i det hele tatt.

Eneste jeg liker online i dette spillet er Poker og Liar's Dice.

Kommer nok aldri til å gå for lvl 50 achievementen.
Er bare på 19 og holder på å dø bare ved tanken på å fortsette.
Boring...
  • 0
Siterer F0xHunter:
Noen kunne i alle fall advart meg. Ingen sa at dette spillet var såå gøy. Takk a, jeg kommer til å faile på prøva i morgen, bare fordi RDR er så gøy :C


Det er veldig gøy i en liten stund, synes nå jeg. Kjøpte det på Release, og ved midten av Juni var jeg ordentlig lei. Skal kjøpe Undead Nightmare fordi det er hovedsakelig singleplayer, men Liars and Cheaters kommer jeg til å stå over.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
men Liars and Cheaters kommer jeg til å stå over.


What!? det er jo den beste pakken så langt
  • 0
Har ikke spilt det på flere måneder, men fikk litt lyst nå. Bra spill, men syntes GTA IV faktisk har større holdbarhet i forhold til offline.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Skjønner ikke hvordan dere ikke liker Freeroamen. Er i 1st legendary rank 30 eller noe nå og har planer om å nå 1st legendary lvl 50 om ikke lenge
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
What!? det er jo den beste pakken så langt


Jeg står over fordi jeg er drittlei multiplayeren. Den blir ikke bedre om jeg får muligheten til å spille Poker og Liar´s Dice, siden jeg er relativt dårlig i de spillene uansett...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Den blir ikke bedre om jeg får muligheten til å spille Poker og Liar´s Dice, siden jeg er relativt dårlig i de spillene uansett...


Da skjønner jeg det.

Poker og Liar's dice er de eneste online relaterte tingene jeg har mulighet til å "eie" noen i
  • 0
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har lagt ut anmeldelse av Red Dead Redemption. Jeg har ingen planer om å stoppe dere fra å lese den

Gleder meg til Undead Nightmare Pack. Digger zombier samt at jeg digger RDR. Zombier + RDR = FTW!
  • 0
Også skal det legge til nærmere 6 timer med Singleplayer <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!