Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken DLC kjøpte/skaffet du deg sist?

Hei

Her er tråden dere kan fortelle hvilken DLC (Downloadable Content) dere skaffet gratis eller kjøpte sist. Si gjerne hvor dere skaffet det ifra også

Eks:

Siste DLC jeg kjøpte var Zombie Island til Borderlands.
Jeg kjøpte også Final Fantasy VII, i samme slengen.
Skaffa meg også et gratis DLC til Saint's Row 2.

Alt i fra PSN

Noe sier meg at jeg kommer til å skaffe mye mer DLC i fremtiden!

So knock yourselfs out!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Kjøpte akkurat Metallica Track pack 1 (<3) i tillegg til "Fear of the Dark (Live)" og "Number of the Beast (Original Version)" til Rock Band 2.

Vurderer også "Demons of the badlands" til Red Faction: Guerilla, og så skal jeg selvsagt ha tilleggspakker til Assassin's Creed 2 og kanskje Modern Warfare 2 når de kommer.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Eneste DLC'ene jeg har kjøpt er Broken Steel og Point Lookout til Fallout 3, så det er nok de siste.
I was frozen, today!
  • 0
Trine og så importerte jeg Lego Rock Band sangene, så jeg kan bruke dem i RB2
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Broken Steel På Fallout 3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har ikke kjøpt en eneste DLC, og kommer neppe til å gjøre det med det første.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Har ikke kjøpt en eneste DLC, og kommer neppe til å gjøre det med det første.

Nei nei, det er jo smak og behag det
  • 0
Jeg er fristet til å gjøre det, og det er dessidert en perfekt metode å forlenge levetiden til et spill på, men jeg syns det er en smule feil å ta så mye penger for det. Jeg forventer at når jeg betaler 600kr for et spill i butikken så får jeg hele opplevelsen. Har ikke lyst til å svi av nye 200kr på div pakker som kanskje kommer ut i løpet av årene. Da har jo prisen plutselig steget til 800kr.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Den siste DLC jeg kjøpte var Bring Down the Sky og Pinnacle Station til Mass Effect, begge to var mer enn det jeg hadde turt og håpe på. meget bra med andre ord
Tungur Knivur
  • 0
Enig med Kronoz her, hele konseptet med DLC er egentlig latterlig. De kunne heller bare ha ventet med å gi ut spillet til alt innholdet er i spillet. Men siden det er en perfekt måte å suge ut noen ekstra slanter fra kjøperne på, kommer vel ikke det til å skje.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siste jeg kjøpte var vel alle ekstra- mapsa til Skate 2.
Kjøpte også Pain.
Knurr...
  • 0
SLETTET*
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det er jo ikke plass til allt på platene heller! MEN OM DE bevist holder tilbake innhold
for å øke profitten så er de sleipe jævler!.
Men så skal vi ikke si at alle gjør det sånn heller,det kan jo være at de får nye ideer
etter at spillet er sluppet!.Men det er jo de som annonserer lenge før spillet er ute at
de har tenkt og slippe dll greier til spillet sitt.
Jeg aner ikke om jeg kan telle the stone prisoner og blood dragon armor med siden
de var inkludert når jeg kjøpte dragon age,men det er de jeg lastet ned sist.
  • 0
Tråden sier: "Hvilken DLC Kjøpte/SKAFFET du deg sist, så den telles"

Det er ikke mulig å vite om de holder igjen ting bevisst, så ingen grunn til å stemple DLC's som noe latterlig tull, for å tjene penger.

Syns DLC har blitt stort, og jeg tror det blir en stor del av spilllingen framover
  • 0
Selv om dere finner det negative i det, så syns andre det er positivt med DLC også, so get over with it!

Jeg lagde denne tråden så vi alle kan fortelle hva DLC vi har skaffa oss, ikke en tråd der man ska diskutere det negative og positive.. Vet det er vanskelig å lage en tråd uten at det skjer.. Men men..
  • 0
Jeg har ikke gjort det på så lenge at jeg ikke kan huske, men det downloadable contente jeg sist husker jeg kjøpte var til Burnout Paradise, Big Surf Island..
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Det siste jeg skaffet meg, var vel Little Big Planet kostyme tror jeg. Kostet ikke en krone.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Jeg har ikke gjort det på så lenge at jeg ikke kan huske, men det downloadable contente jeg sist husker jeg kjøpte var til Burnout Paradise, Big Surf Island..

Var Big Surf Island verdt en titt? Vurderer å kjøpe det. Burnout er jo kjempebra ^_^
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Big Surf er verdt det! Sykt mange hopp og nye biler Elsker den DLC'en og tilbringer mesteparten av tiden i Paradise på BSI

Siste DLC jeg lasta ned var Team Racing-greiene til NFS Shift, samt en bonus-Porsche som jeg fikk redeemkode på når jeg meldte meg inn i EA
Ikke se!
  • 0
Return to Ostagar til Dragon Age: Origins... Som faen meg ødela spesial skillene til personen min. Hurra...
  • 0
Siste jeg kjøpte var Borderlands DLCen: Zombie Island. På mandag skaffer jeg Mad Moxxi's Underdome Riot
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siste jeg kjøpte var secret armory of general knoxx, borderlands dlc og den var ikke akkuratt lett på playthrought 2
Go ahead, make my day
  • 0
Kjøpte meg Oddworld: Abe's Oddysee, på Playstation Store i dag, knall bra spill! Herlig fantasi, orginalt spill (ifølge meg). Men også veldig frustrerende! Visse ting er veldig vrient og vanskelig til tider, heldigvis er ikke jeg den som gir opp så lett sjøl om jeg dør x-antall ganger
Gammel PS One Classic spill, vekker minner..

Anbefales
  • 0
Siterer androcker:
Kjøpte meg Oddworld: Abe's Oddysee, på Playstation Store i dag, knall bra spill! Herlig fantasi, orginalt spill (ifølge meg). Men også veldig frustrerende! Visse ting er veldig vrient og vanskelig til tider, heldigvis er ikke jeg den som gir opp så lett sjøl om jeg dør x-antall ganger

Anbefales

Husker det fra barndommen <3 herlig
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer androcker:

Anbefales

Ganske enig...

Jeg kjøpte den nye Mass effect2 dlcèn. har ikke prøvd den enda...
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!