Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty 7-tråden


  • Missing Avatar
  • fos
Modern Warfare 2-tråden som jeg startet opp for nesten et år siden er på hele 206 sider i skrivende stund!

Jeg har nærmest fått en direkte bekreftelse fra en som jobber i Activision, som har i oppgave om å gi "insider-information" fra selskapet.
Sendte ham en twitter-melding (twitteren hans er @oneofswords) og spurte om han hadde noe informasjon om Call of Duty "7" så ba han meg om å følge @jd_2020 på twitter, han er community manager i Treyarch, så da er det vel nærmest bekreftet at Treyarch utvikler Call of Duty 7 (vietnam?)

Beklager for en dårlig førstepost, først og fremst finns det ikke noe offisiell informasjon om spillet, og at jeg er relativ dårlig til å forklare ting.
  • 0
Gleder meg skikkelig til Call of Duty 7. Jeg håper at de setter det til Vietnam og at de lager det i "Band of Brothers-stil" (både intesnse kamper og gripende historie), det syntes jeg at Treyarch klarte ganske bra med World at War.
I was frozen, today!
  • 0
Mhm, men hadde vært kult med ett "future warfare"
Fem-stjerners medlem
  • 0
hmmmm jeg er ikke i tvil om at jeg syns at COD-spillene som foregår i moderne omgivelser er bedre enn de fra WW2. Personlig er jeg stor fan av SIBO (strid i bebygget område, hehe), og føler de scenene blir bedre i moderne stil, enn de i fra krigen. evt kan de prøve seg på noe mer ala det oppdraget der du følger etter han russeren i WaW, det syns jeg var skikkelig kult! digger at det ikke alltid er "skyt deg gjennom massene", men også at man kanskje må trekke seg tilbake, komme seg unna rett og slett! syns spillene har blitt mer variert i årenes løp, og det er bra ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Jeg har en veldig sterk følelse på at settingen blir i Vietnam-krigen
Håper på at Treyarch annonserer noe snart..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!