Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Monster Hunter Tri / Ultimate ~ Offisiell tråd ~


Jeg liker det kontrollsystemet de sier de ska bruke Håper det blir vellykket og at det kommer flere slike spill
  • 0
Har så vidt hørt noe om kontrollsystemet, med unntak av at Classic Controller Pro visstnok skulle være "latterlig deilig" å holde i, ifølge GRs beta-test.

Det var forresten rart at vinnerne ikke ble annonsert igår.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Her var det lite aktivitet...

Klanen begynner å ligne på noe, og dere kan sikkert få en llink til hjemmesiden imorgen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Det var forresten rart at vinnerne ikke ble annonsert igår.


De blir sikkert annonsert i morgen siden det er starten på en ny uke.

Siterer nintendodude:
Her var det lite aktivitet...


Tror det er fordi vi har snakket spillet ihjel. Hva mer har vi å snakke om?

Siterer nintendodude:
Klanen begynner å ligne på noe, og dere kan sikkert få en llink til hjemmesiden imorgen.


Synes det er litt å overdrive å lage en klan bare for et spill, men det kan jo bli bra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Overdive? Neh... Gidder ikke å satse mer på THS (eller NB ). Det er så mye rot med dem og medlemmene i klanene, og da er det bedre å lage en uavhengig klan.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Det er jo ikke akkurat noe nytt med klaner for et enkelt spill; se hvor mange klaner det er for MW2, eller andre FPSer...Haaper det blir mange kjoep av MH3!
Mother! Time to GO!
  • 0
Utifra hva jeg har sett og hørt her på GR, så er det sånn ca. 15 stykker jeg vet om som skal ha det. Minst.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
nice med klan og ja jeg synes det faktisk er mye bedre å ha klan til bare et enkelt spill. Da er fokus bare på det spillet
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Ok, da er klanen og forumet noen lunde klar for bruk. Klanen heter The Super Stoned Smultrings, og er laget av meg og FlakeyMetal. Det er litt få tråder i starten, men det vil komme flere. Her linken til forumet: http://thesuperstonedsmultrings.freeforums.org/index.php

Da er det bare til å melde seg inn i klanen og på forumet, og så håper vi at det blir stor aktivitet der.

Det er forresten fint om dere bruker GR-navnet deres på forumet, så blir det ikke så forvirrende.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Blir vinnerne av konkurransen annonsert i det hele tatt?
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Lurer på det samme jeg også Men med tanke på hvor mye jeg har lyst på den kista så hadde jeg skjønt hvis de beholdt dem selv ;)
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
De blir nok trukket snart. Om det haster så kan du jo bare sende et brev til GR eller PMe noen i redaksjonen, så får du nok svar på når de vil bli trukket.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
De blir nok trukket snart. Om det haster så kan du jo bare sende et brev til GR eller PMe noen i redaksjonen, så får du nok svar på når de vil bli trukket.


Nå har jeg allerede forhåndsbestilt den kista, men jeg kan jo skjønne at noen kanskje venter med å gjøre det i håp om å vinne spillet. Men så lenge det blir trukket før fredag så bør det ikke være noe stress Med min flaks så vinner jeg ikke uansett

Men fy som de siste dagene har gått tregt. Jeg har aldri gledet meg så mye til et spill før. har fått "lurt" lillebroren min og en annen kamerat til å skaffe det også så nå har vi en full gruppe
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
nice men folkens jeg har et veldig dårlig nyhet... Tror det kommer til å ta en eller to uker mer...før jeg får skaffet meg spillet. Det er jeg fikk f'ckings bot (bil mener jeg) og må betale en god del + at jeg må betale noen russe greier som desverre er prioritet for øyblikket (Sviker MH for russ...Shame on me!!)
Før hadde akkurat penger så det var nok til alt, men boten ødela alt :/ .... kommer til å bli emo noen få dager... Så lei meg er jeg
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Synes synd på deg, men du kan jo bare droppe russe greiene så får du vel råd?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det er alltid den muligheten også, men når alle mine venner er ute og fester og har det gøy, så sitter jeg hjemme alene og gamer så føler jeg meg litt "taper" som er hjemme, hvis du skjønner hva jeg mener. Så blir nok heller russ og MH senere aaah vent det er jo eksamen også.. russ, eksamen så MH..
Kan sikkert spare noen timer til MH når jeg slapper av fra øving til eksamen
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Dessuten så er jo russetiden bare en gang. Om du må vente noen uker på monster hunter så har jo ikke folk som startet på release rukket å bli ferdig uansett. Og du som er en erfaren monster hunter kommer nok til å ta igjen den tiden ganske kjapt ;)

Jeg håper du vinner konkurransen, så løser det seg på den måten
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
Jeg har heller aldri vært så stor fan av spillserien, men kanskje jeg lar dette få en mulighet til å havne i den fine spillsamlingen min
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Synes synd på deg, men du kan jo bare droppe russe greiene så får du vel råd?


Er det en ting du ikke dropper, så er det russe-muligheten... Jeg stemmer heller for at du burde droppe boten, så får du heller en purring når det passer deg bedre. Håper du vinner konkuransen da, Vayzard.

Siterer Royality-indeed:
Jeg har heller aldri vært så stor fan av spillserien, men kanskje jeg lar dette få en mulighet til å havne i den fine spillsamlingen min


Woohoo! Hadde vært konge om du også kjøpte det, RI.

Lagt til 2010-04-19 20:44:
Og forresten, det er kult med MH3-reklame på siden.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Er det en ting du ikke dropper, så er det russe-muligheten...


Haha, det er vel av tingene jeg faktisk har tenkt å droppe, men nok snakk om det. Det er ikke en Russe tråd dette her.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer nintendodude:
Og forresten, det er kult med MH3-reklame på siden.


Jeg veit det er kult! for første gang får MH ordentlig reklamering her i Europa Og det betyr flere som spiller og det gjør spillet bare kulere
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Er det noen som vet hvem som vant?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Vinnerne ble vel aldri annonsert i New Super Mario Bros-konkuransen? Kanskje det det er spnn denne gangen også? Jeg sender et brev til dem.

Forresten, det er amerikansk release idag.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Har ikke sett reklamen enda! Har bare den med Ninja Assassin reklamen - Som jeg kan anbefale, så den på søndag, den var kjempekul! (Filmen)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Bare trykk i vei, så kommer du nok til den.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!