Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

veeel jeg trenger litt kjøpe guid her

Missing Avatar
alebre
si den jeg har en ps3 og en wii og alt det der men plutselig så har jeg VELDIG lyst på en xbox 360. men da lurer jeg på er det vært det lissom får vis det er det så kan det henne jeg kjøper det til bursdagen min. så hva syne.s dere har dere noen rimlige priser til ting som selve xboxen og xbox live og kontroll og sånn internett kabel så da sier jeg slå dere løs. srry får kort blogg men jeg vil gjerne ha noen tips osv

Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
JoEy_Odd
JoEy_Odd
Du kan sikkert få en Elite med Pure og Lego Batman til rundt 1800 kr der jeg bor, men siden du har både PS3 og Wii ville jeg personling aldri vurdert å kjøpe X360

Living so the last night feels like a past life
Missing Avatar
alebre
hvorfor ikke der egengtlig bare på grunn av ekslusive ting til xbox.

Missing Avatar
fantomena
På Elkjøp i Bodø koster en Elite med Pure og lego Batman 1845,- så du kan sikkert få en Elite både på nettet og i lokale butikker for rundt 2000,-

Missing Avatar
alebre
hakke tenkt elite men arcead eller noe sånnt

Missing Avatar
nintendodude
Om du har Wii og PS3 så har du alt du trenger. Det er ikke så mye vits i å kjøpe en 360 når du har begge de. I mine øyne så har ikke 360 så alt for mange ekslusivs som er verdt å få med seg. Men det er i mine øyne.

Rett meg om jeg ikke tar feil...
MissTheOldDays
MissTheOldDays
Hvis du vil ha full nytelse av xboxen så kan det fort bli dyrt, det har ihvertfall jeg merket...
så hvis du er ute etter en billig måte og skaffe den på så.. lykke til!

Lykkedragen
Lykkedragen
skal du ha en xbox så kjøp elite. Minnet er verdt pengene. Xbox er dyrt med at alt koster penger uansett hva du trenger. Men er man en gamer så er man en gamer.

...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
Amusei
Amusei
Elite er best. Det ekstra minnet sparer deg for mye bry.

Husk att xbox er utsatt for "the red ring of deth" syndromet, som kan koste litt

You can't buy love, but you can rent it...
sicktrick
sicktrick
Får ikke lov til å kjøpe 360 -.- Har PS3 og Wiida =)

How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
StumpyTheClown
StumpyTheClown
Å kjøpe en 360 er ikke dumt nei...

Selvfølgelig det kan koste, men PS3'n og Wii'n var ikke gratis de heller...

Det du bør huske er, at minne er en stor ting i 360...

Jeg hadde 20 gb hardisk før i over to år... og det var ikke noen god fornøyelse...

Så skaff deg en hardisk i forhold til hvor mye du tror du vil spille på 360...

Og en annen ting, Om du er glad i å spille, er 360 Key for alle gamere om du spør meg.

Du har Halo spillene, Gears of war serien, Fable, Forza 3... Og for ikke å snakke om all den eksklusive Live Arcade delen av 360!

Ja, det er nok mye penger det er snakk om, men om du er en ordentlig gamer, så er Xbox absolutt noe å ha!

Jeg har selv både 360 og PS3, men ingen Wii

Men av begge konsollene, er det 360 som har vært den viktigste konsollen for meg!

Lykke til!

the Zelda guy
the Zelda guy
Har X360 og Wii. Storfornøyd med begge. Kjøp deg en 360 så kan vi spille sammen

Missing Avatar
blyantkvesser
Har både X360, PS3 og Wii, og den mest brukte er PS3'en. Hvis du skal ha deg en Xbox, kjøp ihvertfall Elite! Ikke sløs bort pengene på en Arcade, spander helle på noen hundrelapper og kjøp en Elite isteden!

[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
kvidogbleg
kvidogbleg
Du kunne jo byttet inn en gammel konsoll på Gamestop da. Tror de ennå har den dealen at f.eks en ps2 og fem spill = en 360 til noen hundrelapper

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
kokiri
kokiri
kjøpte xbox 360 for 1000 kr

jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
kvidogbleg
kvidogbleg
Og den røde dødsringen tror jeg ikke du burde være redd for. Stell godt med 360en så tror jeg ikke du får den. Kjenner en som har hatt xboxen sin siden 2005 og han har aldri fått RRoD. Han mener du bare må passe på at viftene fungerer skikkelig ;)

"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
NathanDrake
NathanDrake
Elite er jo smartere å kjøpe også fordi de er de maskinen som er minst sannsynlige å få red ring of death av alle Xboxene.
Men som sagt det blir dyrt med Live og sånt, spesielt vis du kjøper en arcade ettersom at arcade maskiner ikke har med hardisker, HDMI eller internett kabler om jeg er riktig. Og da blir det fort en 300-400 kr bare på det.
Har selv PS3 og 360 og det er en klar forskjell på hvor mye penger jeg bruker på konsollene.
PS3 har jo gratis internett tilgang som gjør at jeg kan spille online gratis, kontra 360'en min som koser 58 kr måneden for gold subscription. Og i tillegg til microsoft points opplegget så er 360'en min en dyrere maskin enn PS3'en min.

Fredrik O.
Missing Avatar
Tommy Kvaernerud
Kjøp elite for all del.
Bare det at du må kjøpe harddisk til arcaden gjør at den fort blir dyrere enn å kjøpe elite. (Og harddisk er et must) Og når du i tillegg må kjøpe nye kabler for å få HD, er det ikke stort poeng i å kjøpe arcade i det hele tatt.

Missing Avatar
The Alexander
Sats på PS3

Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
Dead Gamer
Dead Gamer
Har du PS3 burde du spørre deg: Er du virkelig så opptatt av disse eksklusivene? Vist du er det, så kjøp det. Dine penger.

Husk at Xboxen er ganske mye dyrere i lengden med tanke på alt ekstrautstyret du trenger, samt Xbox Live medlemskap.

Kan det ikke forklares, er det HAX!
MoiManticore
MoiManticore
Du burde absolutt legge Xbox 360 til dine Konsoller, Ikke bare er det de eksklusive titlene som burde lure deg til xboxen den er også, (som de andre) bedre på noen ting en de andre. Multiplayer opplevelsen til Xbox er mye bedre en til PS3 (min menning) men for deg som ikke bryr deg om Multiplayer er det mye som kan bli bedre på Xbox.

Til de som sier den er så mye dyrere, dette har jeg selv aldri opplevd, eneste som måtte kjøpes er en ekstra kontroll og Xbox live. ikke store penger som sagt

Selv om du kansje kan få en liten grafikk "Downgrade" gjør ikke det så mye, Xboxen er suveren til det den gjør og er den som passer best for en "hardcore gamer". Selv skal jeg skaffe meg PS3 nå i den nærmeste fremtid men tror ennå Xboxen kommer til og holde seg på min majoritets konsoll. Har aldri angret på mitt valg av konsoll.

Liker egentli alle tre og håper du kjøper den, du kommer ikke til å angre! ;)

P.S Vis du får Red ring of death er det bare å sende den inn. Har selv aldri opplevd det de 4 årene jeg har hatt den. Har en kompis som fikk det, han sendte den inn og fikk den igjen innen en månned.

<Input silly frace here >
The Heretic
The Heretic
Bruk forumet om du har spørsmål eller trenger hjelp med noe.

he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
sowns
sowns
har 360 og wii og er storfornøyd du burde skaffe deg det

Per aspera ad astra
sowns
sowns
Hahahahahahahahaha seriøst Eplemos..... neida hadde ikke hatt noe i mot å hatt en slik 360

Per aspera ad astra

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!