Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Siterer kris2ffer:
Citerer Warwigan1:Citerer Pepperoniman en achievementen du får i Mirrors edge når du hopper oppå fienden og legger han i bakken var morsom på grunn av tittelen: Hey-its-a-me!

Haha, den har ikke jeg fått enda

Den achievmenten er en secret! Det var litt uventet da jeg fikk den

Fikk den nå, veldig artig metode hun legger dem ned i bakken med
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Caveman:
ikke sloss med de, med mindre det er uunngåelig! bare løp! og gå systematisk gjennom de, så finner du det nok! tok meg lang tid å finne alle flagga og, spilte meg ganske lei spillet etterhvert for å si det sånn

I går klarte jeg endelig å finne det siste flagget!
Da har jeg 1000 poeng i tre spill; Fallout 3, Assassins Creed og Just Cause.
  • 0
Hva er achievementen i Mirrors edge som er listet opp som secret?
"This is a secret achievement, you have to unlock it to leran more about it."
Haters gon' hate
  • 0
Jeg seriøst hater secret achivements!
Achivemnets er vell i utganspunktet ment for at du skal prøve nye ting i et soill og oppmuntre deg til å fortsette å spille det.
Men hva gjør du da når du sitter fast med en secret achivement?
De fleste vill vel kanskje søke det opp på nettet *Plystrer uskyldig mens jeg skriver*, men det er ikke alle som gidder/har muligheten til det.

Nei, secret achivements er egentlig helt idiotisk ved mindre det er noe du kommer til å gjøre uansett som f.eks i Star Wars TFU en secret achivement for banene, men det er jo noe du kommer over uansett.

Et eksempel på en litt dustete secret igjen er kanskje "The dark prince" eller "Pumpkin smasher" i GH 4.
I disse må du fullføre en sang som Ozzy Ossbourne (The dark prince) og en som Billy Corgan (Pumpkin Smasher).
Det er ikke alle som gidder å kjøpe disse figurene eller bruke dem.
Det er sikkert mange som er mye dummere, men det var det enseste jeg kom på nå.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Secret er bare dumt!
Totalt enig!
Haters gon' hate
  • 0
  • Luff
  • Luff
Secret achievments har sin mening når de hindrer spoiling av games.. utenom det synes jeg som dere andre at det er unødvendig
  • 0
Secret Achievments er ganske tåpelige, ja. Jeg pleier alltid å sjekke på Xbox360Achievments for å se hva jeg må gjøre, men det er ikke alltid jeg klarer å huske hva alle er...
Som Luff sa, så hender det jo at de er der for å hindre spoilers. Men personlig mener jeg de bare kunne endre teksten på achievmentsa, istedenfor å fjerne den.
Bare for å ta Call of Duty 4 som et eksempel; istedenfor "Kill Imran Zakhaev" kan teksten til achievmenten være "Complete Game Over" (Jeg tror faktisk det er slik i CoD4). Det er mye mer oversiktelig, og det avslører ikke noe om historien.
  • 0
  • Luff
  • Luff
Jepp. Er enig i at de kunne forandret teksten. Likevel plager disse meg mindre fordi du vil komme over dem på den ene eller den andre måten uansett. Derimot secret achievments som du f.eks må gjøre noe ekstra utenom hovedstorien, er jeg mindre glad for.
  • 0
Ditto
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg lurer på hvordan folk har klart å hakke eller hva de enn har gjort med Seriously
2.0 for det er mange som har det.

Har 5000
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Jeg lurer på hvordan folk har klart å hakke eller hva de enn har gjort med Seriously
2.0 for det er mange som har det.

Jeg spillte, som de fleste andre som har Seriously, samme level på campaignen om og om igjen for å få tak i achievementen.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Tenk om de hadde alsørt hvem du dreper på slutten av et spill, istedenfor å skrive secret achievement.

"Killed ******"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Tenk om de hadde alsørt hvem du dreper på slutten av et spill, istedenfor å skrive secret achievement.

"Killed ******"

Hadde nokk värt litt smartere det ja!

Men nå har jeg nesten fått 2000 kills på tre dager av å spille horde og multiplayer!
  • 0
Lol jeg fikk achievement i Farcry 2 fordi jeg nesten drepte kompisen min også reviva han igjen!
Haters gon' hate
  • 0
Ble ferdig med alle achievementsene på Gears of War 2 for noen timer siden.
Nå skal jeg fortsette litt på Quantum of Solace. Mangler bare å kjøpe alle våpenene.

Siterer Pepperoniman:
Lol jeg fikk achievement i Farcry 2 fordi jeg nesten drepte kompisen min også reviva han igjen!

Skjedde med meg og. Jeg valgte feil ved et uhell en gang også, så jeg endte opp med å skyte kompisen min hodet/''gjøre slutt på smertene'' hans. Fikk achievement for det og.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
vet ikke, men tror det er å vinne 100 kamper på small arms.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg fikk endelig test of faith achievementen i Mirrors edge, altså at du ikke kan skyte en fiende. Høres enkelt ut, men jeg spilte på hard samtidig! På den siste banen holdt jeg på å eksplodere! (Note: THIS IS TRUE!!!)
Haters gon' hate
  • 0
I går nådde jeg endelig 10 000 gamerscore!
Gamerscoren min har vel steget med rundt 2,5k på en måned.
  • 0
Jeg har sånn ca. 15500 gamerscore Har 1000gs på både King Kong og Eragon. King Kong achievmentene er uuuutroooolig enkle! Du får 100-200 gamerscore på alle 9 achievmentene
  • 0
Har 1000G på CoD4, mange av veteran-oppdragene sleit jeg leeenge med. Eller så har jeg nylig fått Killing Frenzy på Halo3. Veit det er mange som har den, men jeg var dritstolt da jeg endelig klarte den.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg holder på å få Jack of All trades på Guitar Hero: World Tour, mangler bare å spille ferdig Basskarieren så er den i boks. Sliter litt med å låse opp Billy Corgan, samt få nok penger til å kjøpe han robotfyren.

Jeg har 3961 G..
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg gikk endelig opp i 10.000 Gamerscore forrige uke.
Jeg har 1250 g i Halo 3 og bare to achivements fra å ha 1000 i CoD 5.
Men det er jo selvsagt "Sum of all zeroes" og "Gunslinger"...
  • 0
Bare et lite spørsmål om achivementen "Who needs the power" i Guitar hero 3.
Hva menes med å 200k på Cult of personality?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hva menes med å 200k på Cult of personality?

Du må få 200 000 poeng på sangen uten å bruke Star Power
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Ok, takk.
...
200.000...
Det er en pen liten sum det.
Der gikk drømmen om å gjøre den på medium...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!