Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Siterer Spreeky:
Haha. Har 1000/1000 på AC

*Frister veldig å skrive slask*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg er også gæern etter achievements på 360, med en gang jeg å en kompis spiller multiplayer prøver vi mest å få tak i awards og achievements. Med en gang en av oss gjør en tabbe, maser jeg til vi kan prøve å få achievementen på nytt
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Hvilket spill er dette snakk om?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
F. eks: Left 4 Dead 2 og Halo 3: ODST.
  • 0
Siterer dirty hitman:
Med en gang en av oss gjør en tabbe, maser jeg til vi kan prøve å få achievementen på nytt

Dette er ikke noe nytt. Vennene mine er nest helt oppgitt over meg fordi jeg bare tenker achievements til tider
  • 0
37.566 gs... mye mulig at jeg når 40k målet innen årsskiftet,
men det går mye tid med til MW2 online så jeg vet ikke.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Dette er ikke noe nytt. Vennene mine er nest helt oppgitt over meg fordi jeg bare tenker achievements til tider

Det samme gjør kompissene mine
  • 0
Siterer dirty hitman:
Citerer AcH Clawed:

Det samme gjør kompissene mine

Mine og De bryr seg ikke om Achievements
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer TommyK:
37.566 gs... mye mulig at jeg når 40k målet innen årsskiftet,
men det går mye tid med til MW2 online så jeg vet ikke.

WHAT!?
Du hadde jo 30.000 den 29. Oktober!?
Hvor mange spill har du kjøpt i det siste siden du har klart å få 10.000 G på ca 2 måneder!?
  • 0
Har rotet frem endel eldre tittler jeg hadde lav score i.
Ellers ble det jo 1000 enkle poeng i AC2 og diverse andre
  • 0
Skjønner.
Gjorde det samme selv for en stund siden, og plutselig hadde jeg 1000 ekstra Gamerscore. Venter bare på julen, for med den kommer AC 2, Red Faction Guerilla og Rock Band 2... *sikle*
  • 0
Du kan bare glede deg til RB2 Clawed... Beste musikk-spillet EVAR!!!!
  • 0
Vet det!
Ste-broren min har det hos faren min (Der hvor jeg ikke har min Xbox 360 m/live) og jeg har fått prøvd en god del. Det er dritbra!
  • 0
Hvordan får dere så jævla høy GS??? Har dere 1000g/1000g i alle spillene eller mange spill?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Hvordan får dere så jævla høy GS??? Har dere 1000g/1000g i alle spillene eller mange spill?

selvfølgelig har vi det
xO
  • 0
hvilken da!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg har bare 1000/1000 og 200/200 i 8 av 135 spill

I mange er det på grunn av online achievements (som burde dra til helvete).
  • 0
Har snart 1250 G på Mirrors Edge. Det er helt umulig å klare 3 stjerner på ALLE time trailsa. Kjipe pure time trails dlc
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Traxgen:

Så langt ifra.
Men jeg har et gjennomsnitt på 772 G pr. spill jeg har (Uten å telle med arcade spill)
Det kunne vært høyere hadde ikke vært for Saints Row som jeg bare har 20 G i...
  • 0
Så lenge jeg får hvertfall 500 i hvert spill, (700 hvis de har dlc) så pleier jeg å si meg fornøyd, men det er noen som har en shitload med online achievements, eller bare er så usaklig vanskelig at jeg ikke klarer å nå det.

Har begynt å finne frem eldre spill for å få litt mer poeng.
Maaange jeg ikke har gjennomført enda.
Sånn er det når man har en inntekt
og elsker å bruke penger på ting man ikke trenger.

Men nå har jeg fri i lang tid fremover så da blir det achievement hunting 24/7
  • 0
Jeg har også en inntekt!
Den består av 100 kr annenhver uke for å gjøre ting hjemme!
Håper på å få meg en jobb snart. De driver og bygger ut senteret her, og det skal komme ca 10 nye butikker, hvor jeg håper sterkt på en Spaceworld eller GameStop slik at jeg får en lokal spill-sjappe og kanskje en deltidsjobb! (Noen som vet om de har en bestemt aldersgrense på slikt?)

Da blir det mange spill og achievements *sikle*
  • 0
Må vel ha fyllt 18 for å jobbe i spillbutikk tipper jeg.
Kan nok ikke selge 18+ spill hvis du sjøl er under.

Er ikke helt inne på det systemet, men vi hadde det slik med salg av film på showtime. Var ikke vits å søke jobb hvis en var under 18.
  • 0
Jeg har sett ungdommer på GameStop her hvor jeg bor på under 18 år som har jobbet om sommeren. Noen fast jobb tviler jeg på at du får, og er du under 18, er du nok dømt til å ende opp med lusearbeidet som går ut på å flytte ting rundt i lokalet, henge opp plakater osv.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg har sett ungdommer på GameStop her hvor jeg bor på under 18 år som har jobbet om sommeren. Noen fast jobb tviler jeg på at du får, og er du under 18, er du nok dømt til å ende opp med lusearbeidet som går ut på å flytte ting rundt i lokalet, henge opp plakater osv.

Jeg får da betalt, gjør jeg ikke?
  • 0
Fikk AC 2 og RFG i julegaver. AC 2 har jeg snart 1000/1000 i, mangler bare fjærene og Auditore Kappen, noe jeg skal ta neste gang jeg kommer til moren min.

Men i RFG er det uheldigvis en hel haug med tidkrevende Achievements i og cirka halvparten av dem er online achievements (Curse online and secret achievements!! )
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!