Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Siterer AcH Clawed:
Hadde jeg vært like god når jeg spilte det aktivt som det jeg er nå, så hadde jeg hatt den selv. Når jeg startet å spille dette en stund igjen fikk jeg nærmere 1500 Kills på ca 10 timer spilletid. Fra før av var jeg en General of The Army med mer enn 100 timer spilletid, og da hadde jeg bare 3500 kills totalt xD

BC er ikke for pyser vettu! Har nærmere 12 000. Og 8d, 20hr, 58min, 9sec spilletid... *kremt*
Decyfered!
  • 0
Det er vel noe lignende jeg har i Halo 3, om ikke mer
(Altså med tanke på spilletid)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Black Ops har digge, lette achievements<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Black Ops har digge, lette achievements<3

Virkelig?

Jeg syns mange av de så ut som et helvete utifra beskrivelsene

Får se når jeg selv får spilt det imorgen eller noe slikt.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg syns mange av de så ut som et helvete utifra beskrivelsene

Hvilke er det du tenker på?
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Tommy Kvaernerud:Jeg syns mange av de så ut som et helvete utifra beskrivelsene

Hvilke er det du tenker på?

Husker ikke eksakt, men når jeg så igjennom lista for litt siden,
så fikk jeg den vanlige følelsen av at dette er et spill jeg aldri vil få 1000/1000 i
  • 0
MW2 og Reach har superlette achivements. Fikk Black Ops i dag så vet ikke hvor enkle eller vanskelige de er.
  • 0
Black Ops sine er ikke stort vanskeligere enn MW2 sine. Med untak av det er en Multiplayer achievement i BO. Også blir du nødt til å ha noen gode venner å spille Nazi Zombies med også. Ikke et problem for min del, men jeg skjønner hvorfor blant annet du Tommy, som ikke liker MP eller Co-Op ikke kommer til å være så veldig ivrig på å ta de...
  • 0
Black ops... er dritvanskelig på Veteran, enough said.
The D' is silent.
  • 0
Tror ikke det kan være stort være enn CoD 4 og WaW. Det burde vel maks ta en eller to dager å pløye gjennom det
  • 0
Jeg synes at alle banene på BO er som siste bane på WaW..
The D' is silent.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Huske ein gang når ej modda 500000 gs på ei profil for å sjekke kor fort MS banner folk med modda Gamer score.
Det tok eit halvt år ....
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Ferdig med Black Ops på veteran. Da var det bare å finne alle Intels, så har jeg 1000/1000G

Skal nok fortsette å spille en del Rock Band 3 denne uka, har gledet meg leeeeeeenge til å få det!
  • 0
Nærmer meg 80K.
Skal prøve å nå 85K før jul.

Spilt en del RB3 de siste dagene. Ca 400 gs der nå.
Må kjøpe flere instrumenter for å få mer.
Men det får bli utpå nyåret.

Kikket på en achievementguide til Marvel Ultimate Alliance 2,
for jeg syns det er litt rart at jeg ikke har fått en eneste achievement enda jeg er langt over halvveis uti spillet...
Glitchy bastards!
Sto at det bare skjer i co-op,
så jeg får begynne på nytt i singleplayer -.-

Forutenom de så klarer jeg ikke helt bestemme meg for hva jeg skal spille.
Har altfor mange spill, men det er ingenting som egentlig frister.
Får bare lukke øya å ta et...
  • 0
Slått målet mitt for i år. 10000 GS nå.
  • 0
Målet mitt for i år var egentlig 45K. Noe jeg passerte etter at jeg fikk Black Ops. Nå sikter jeg på 47K før året er omme, noe som faktisk blir litt værre i og med at jeg bare har New Vegas og Rock Band 3 igjen. Begge er veldig tidkrevende å få achievements i
  • 0
80.000 gs!
Fordelt utover 3750 achievements

Bare 20K igjen nå, så har jeg nådd første store mål.
Har satt 100K innen juli 2011, men det spørs om det går.
Blir ikke så mange spillkjøp fremover akkurat.

Men så kan jeg jo få opptill 170K i de jeg alt har,
så jeg har mer enn nok spill til å klare det.
  • 0
Ser nå at den forrige posten min har helt feil. Mente selvsagt at målet for i år var 35K, noe jeg passerte for lenge siden. Så satte jeg 40K som mål, noe jeg passerte da jeg fikk Black Ops. Gikk over 42K i går, og regner med å ende opp med nærmere 43K før året er omme.

Så jeg har nå 42025G, fordelt på 1999 Achievements. Jeg har 81,03% av alle achievementene jeg kan få, og snittet ligger på 918G pr. spill. Da har jeg også spill som Rock Band 3 og Fallout New Vegas som trekker ned litt på grunn av at de har jeg nesten ikke fått gjort noe achievement-hunting i.
  • 0
Noen som har saint row 2 og har lyst til å gå igjennom co-op med meg? Har nå 17 k og skal prøve meg på 19 k i løpet av januar, for jeg får AC:B til jul
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har 81,03% av alle achievementene jeg kan få

Jeg har bare 48% av alle achievementsa -.-

Men så har jeg 229 spill da.
Så pittelitt bra er det vel
  • 0
Wow... jeg har 53 spill jeg da. Men hvor mange år er det du har hatt Xboxen? Jeg har hatt min siden Desember 2007.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Men hvor mange år er det du har hatt Xboxen? Jeg har hatt min siden Desember 2007.

Tror jeg fikk den julen etter den hadde release, eller var det den samme?
Husker ikke. Men det er hvertfall en av de to.

Har hatt en haug med brukere siden den tid, med ca 10K gs på hver.
Den jeg har nå har jeg spilt på i to år, så jeg har fått omlag 40K i året.
  • 0
40K i året ja... Det er litt under hva jeg nå har prestert på nærmere 3 år.

Har i tillegg hatt den samme profilen hele tiden, menn forsvarer meg med at etter et år på Xbox Live, så hadde jeg bare Halo 3, Burnout Paradise, Splinter Cell: Double Agent, Gears of War 2, Fallout 3 og Call of Duty: World at War. Det er nå de to siste årene, dette året spesielt, at det har tatt helt av.
  • 0
Noen som har lastet ned det gratis arcade spillet "Harms way" som kom idag?
Mangler bare achievementen for å joine en online match og det er tydeligvis ingen som spiller online -.-
Alle de andre achievementene tok knappe 20 min tilsammen,
så det er litt teit å bruke timer på å finne en jækla match.

Det andre gratis spillet som kom idag var også litt festlig.
"Crash Course" heter det vel.
Ikke fullt så enkle achievements der, men de er nok overkommelige for de fleste.

Også er de jo gratis for svarte!
Ganske imponert over M$ nå.
Jeg har betalt for langt værre spill enn disse to.
  • 0
Har hatt Xboxen i ett år nå, og slo faktisk målet mitt om 20000 GS på dette året. Var litt fornøyd med meg selv, helt til jeg så at du Tommy, hadde mål om å få til 5000 på en måned... -.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!