Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Tommy:
Kan laste de ned i dag og gjøre online achievementen med deg
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som kan hjelpe meg med Harms Way og Doritos Crash Course achievements?
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jeg kan, men ikke før i morgen.

(GT: hansbanzii)
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Den e grei
Veni, vidi, avicii
  • 0
Snart samlet 1500gs til de siste tre dagene.
Noe som gjør at jeg straks vipper 82K
Internettet på 360'n har bestemt seg for å ikke virke for øyeblikket så jeg får ikke oppdatert. Men det dukker nok opp igjen snart.

Jobber med Civilization Revolution nå.
Overraskende enkle poeng der.
Regner med å ha 1000/1000 innen dagen er over.

Hva jeg skal begynne på etterpå er dog litt usikkert.
Mulig jeg prøver Bayonetta på en høyere vanskelighetsgrad,
det vil si "normal" og bare det er helt for j****g vanskelig.
  • 0
Passerte 43K i dag etter at jeg fikk sanket inn de siste 100 poengene i Bad Company 2: Vietnam og 80 poeng til Halo Reach: Noble Map Pack. Skal nok fokusere på å bare ranke opp og ha det gøy i nevnte spill og i Rock Band 3 fremover. Så får jeg heller gjennoppta jakten hvis jeg skulle bestemme meg for å få tak i et par ekstra achievements i AC: Brotherhood eller Fallout: New Vegas.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Måtte hente ned profilen min igjen etter en tid uten nett, så jeg mistet masse poeng.
Var over 82K, men nå er jeg under igjen -.-

Ikke at det spiller noen rolle.
Jeg er ikke så opptatt av achievements for øyeblikket.
Har heller ikke stort med tid fremover...
  • 0
Runde Mafia II på hard = 100 enkle achiviements
The D' is silent.
  • 0
Gah... har falt ned på 20 plass i Norge på Trueachievements.com

Rundet 83.000 i natt ved å fullføre "Sherlock Holmes vs Jack the Ripper"

Litt under 17K igjen til 100.000 med andre ord.
Burde klare det fint innen sommeren
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Runde Mafia II på hard = 100 lette Gamerscore

Fix´d

Siterer Tommy Kvaernerud:
Litt under 17K igjen til 100.000 med andre ord.
Burde klare det fint innen sommeren

Aah... Har nesten ikke fått noen achievements siden jeg runda AC: Brotherhood. Fikk to stykk som er ganske tricky i GH3 i går, men ellers har det vært heldt dødt. Tenker jeg gjør som forrige sommer: Spiller gjennom spillene uten å fokusere på achievements frem til sommeren, så tar jeg opp alle igjen da og gjør meg så ferdig med dem som mulig!
  • 0
Første mission i GTAIV, Hardest shit evar!
  • 0
Trykke på start i The Simpsons Game; Easiest achievement. Ever!
  • 0
Just wonderin' finnes d noen som har 1000 G på FFIIX ?
The D' is silent.
  • 0
Husker ikke hvilket spill det heter. Men en av vennene mine har et spill der man får 200 G bare ved å starte spillet.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Just wonderin' finnes d noen som har 1000 G på FFIIX ?

Nei. Det gjr det ikke. Leste det på noen statistikk over vanskeligtste spill.

http://www.trueachievements.com/FINAL-FANTASY-XI-xbox-360.ht
m
  • 0
Man får 50G for å starte opp Skate 3 !
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jakten er i gang igjen. Har laget meg en lengre liste med achievements som skal skaffes, helst før Crysis 2 kommer. Ikke det at der noen sjanse for å rekke alle sammen, men da har jeg noe å jobbe etter.

Skal blant annet ta en Secret achievement i GH:WT, og jeg trenger noen som kan klare å spille bra på Easy Bass, Trommer eller Gitar. Trenger to stykk til denne.

Skal også ta en achievement for å få 100% i en låt i GH: Metallica. Denne kan også gjøres med alle på Easy. (Jeg kan spille Gitar/Bass/Trommer og synge på Beginner samtidig). Flott om noen hjelper til!

http://www.trueachievements.com/todolist.aspx
Her er listen over de achievementene jeg skal gjøre, om noen ser noen de har lyst til å gjøre sammen med meg, så si ifra. Enten via PM eller gjesteboken her på GR, helst ikke over XBL. De aller fleste achievementene kan boostes (I hvertfall MP achievements), så si gjerne ifra om du mangler en selv og vil hjelpe til!

Hvis du hjelper meg med en achievement hjelper jeg deg med å få den samme achievementen, eller en som er ganske så tilsvarende i vanskelighesgrad og/eller tidsbruk. Tar ikke i mot hjelp hvis det er en achievement som det er lettere å ta alene

• 0
Siterer AcH Clawed:
Jakten er i gang igjen.

Indeed.

Samler som fanken om dagen.
Har gått opp 3000 til siden sist jeg skrev her.

Mangler nå rett i underkant av 14K for å nå 100.000

Satser på at jeg er der innen slutten av juni.
  • 0
Fikk endelig 1500/1500G i CoD: WaW i dag. Etter nesten tre f***ings år!
  • 0
Noen som har en halvtime til overs, så er det en haug med lette achievements på Marvel Vs. Capcom 3. Man må bare finne noen å gjøre dem med, så hvis det er noen som har muligheten, så er det bare å sende en PM.
  • 0
Yay! Har bare igjen Llama og Caught In a Mosh før jeg har 5-stjernet alle låtene i Rock Band 3 80G, here I come!^^
  • 0
Driver og jakter på achievements i Alan Wake nå.
  • 0
Er det noen her med GH: Aerosmith som kunne tenke seg å gjøre noen lette MP achievements? Burde ta omtrent en times tid, og vi vil begge tjene ca 100G
  • 0
il Principe achievementen i ACB: TDVD suger!
Veni, vidi, avicii
  • 0
Hihi. 100% Sync i hele spillet + DLC? Gruer meg nesten litt, men det skal bli greit med en utfordring^^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!