Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Har 925/1250G på Naughty Bear, må laste ned ekstraepisodene til spillet så jeg får flere achievements. Gamertget er forresten WhaaXP
  • 0
Er det ikke Naughty Bear som det er relativt lett å få 1000/1000G i?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Er det ikke Naughty Bear som det er relativt lett å få 1000/1000G i?

Vil ikke si det.
For det første er det noe av det absolutt dårligste som finnes av spill, det er EN bane som går igjen og igjen et tjuetalls ganger, med ørsmå forandringer (kostymene til bjørnene).
Men det er ikke så lett å få full pott.
Noen av utfordringene er faktisk litt vanskelige og man har ikke akkurat lyst til å prøve igjen om man feiler.
Jeg har ikke giddi å gjøre halvparten engang.
Selv ikke min lillebror gidder å spille det og han elsker vanligvis slike teite spill.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg har ikke giddi å gjøre halvparten engang.
Selv ikke min lillebror gidder å spille det og han elsker vanligvis slike teite spill.

Såpass ja...
Etter å ha sett på Achievementlistene så fikk jeg vel et inntrykk av at de var nokså lette, men når du sier det på den måten så skjønner jeg vel at det ikke er det.

Gleder meg forresten til jeg får Brink snart. Med untak av en achievement (som er på 100G) så skal det vist nok være meget lett å få en høy score der om man bare bruker litt tid på det. Har også kjøpt meg Burnout Paradise på nytt igjen (var såpass dum at jeg solgte det en gang i tiden) og har derfor tenkt å prøve å få nærmere 800/1250G der denne gangen i stedet for de stusselige 300 som jeg har nå.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvordan skjønner man at man er blitt achievementhore?
  • 0
Siterer fantomena:
Når du låner spill av venner for å få mer achivements når du har tømt dine egne spill for gamerscore
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer fantomena:

Når du dediker nesten mer av tiden din på å sanke achievements enn å faktisk ha det gøy med spillene.

Når du runder et spill flere ganger ekstra for å få tak i de siste achievementene som er igjen.

Når du bruker flere timer på å få tak i en liten achievement til 5G, eller samler hver bidige av de flere hundre collectiblene i et spill.

Rett og slett når du bruker litt for mye tid på achievements, og du tenker nesten mer i achievements enn selve spillet.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Når du dediker nesten mer av tiden din på å sanke achievements enn å faktisk ha det gøy med spillene.

Når du runder et spill flere ganger ekstra for å få tak i de siste achievementene som er igjen.

Når du bruker flere timer på å få tak i en liten achievement til 5G, eller samler hver bidige av de flere hundre collectiblene i et spill.

Rett og slett når du bruker litt for mye tid på achievements, og du tenker nesten mer i achievements enn selve spillet.

Wow.
Jeg oppfyller ingen av de punktene.
Så jeg antar jeg ikke er en achievement whore likevel

-Jeg bruker ikke mer tid på achievements enn det faktiske spillet.
-Om jeg runder et spill igjen, så er det fordi det er bra og ikke for achievementsa.
-Det er sjelden jeg gidder å gå for collectibles og bruker aldri mange timer på en liten achievement.
-Jeg tenker såvisst ikke mer på achievements enn på selve spillet.

Eneste som isåfall kan gjøre meg til AW, er at jeg har kjøpt noen enkle spill bare for å gi gamerscoren en boost.
  • 0
Du er vel ikke en Achievement Hore da, bare en jeger!
  • 0
Misliker sterkt achievementsa på NHL 11, de er så stygge å få tak i:/
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
HATER The Orange Box achievementsene!
  • 0
Hihi^^
Brink har så lette achievements! Etter to dager har jeg 695G, noe som vil si at hvis jeg er effektiv så kan jeg ha 1000/1000G allerede i morgen^^
  • 0
Fikk Brink i dag så nå blir det hunting!
  • 0
Med 1000 enkle poeng i Lego Pirates, ligger jeg nå på 95.611gs

Frister litt å kjøpe en shitload med sykt enkle spill, bare for å runde 100K
  • 0
Har startet jakten på achievements i spill jeg har under 900G på. Gidder ikke å ta 1000G i alle. De er alltid noen spill som krever noe sinnykt, noe umulig eller collectibles som jeg rett og slett ikke gidder.
  • 0
Siterer fantomena:
HATER The Orange Box achievementsene!

Er enig i noe av den utalelsen. Portal og Team Fortress 2 achievementsene er ikke så ille, men Half Life 2 achievementsene, de er helt jævlige .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
-
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
noen oppdrag nå? Isåfall skaff en achivement som er timeline basert. F.eks: Drep 10 på 10 sekunder

Uhm... hæ?
  • 0
Glem d
The D' is silent.
  • 0
Har et ganske avslappende forhold til achievement, men jeg har likevel som mål å få full pott i Singularity, mass effect 2 og dead space..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det verste med Lego spillene er at de er så gørr kjedelige slik at jeg aldri klarer å samle opp alle achievementsene.
  • 0
Siterer fantomena:
Det verste med Lego spillene er at de er så gørr kjedelige slik at jeg aldri klarer å samle opp alle achievementsene.

Så ille er de da ikke?
Og en bruker ikke mer enn 10-15 timer på å få 1000 i hvert av dem.
Med unntak av star wars spillene, de tar litt lenger tid.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Så ille er de da ikke?
Og en bruker ikke mer enn 10-15 timer på å få 1000 i hvert av dem.
Med unntak av star wars spillene, de tar litt lenger tid.

Jaså.. kanskje det er på tide å finne fram Indiana Jones igjen...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gjennomførte akkurat Honest Hearts DLC til Fallout New Vegas.
Så da har jeg 1280/1280.
Tok ikke mer enn et par timer å få de 140 poengene.
  • 0
Siterer fantomena:

Selv klarer jeg ikke helt å ta meg tid til å samle alle collectibles i LEGO Batman. Det er så kjedelig! Får vel se om jeg tar meg tid til det til sommeren, for jeg skal ha 1000/1000G!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!