Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Er det noe farlig da?
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Du fikk også detaljert beskrivelse om hvordan du skulle gjøre det...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Du fikk også detaljert beskrivelse om hvordan du skulle gjøre det...

Mener du hva?

Siterer The Heretic:
Drepe diverse personer...

Denne
  • 0
Ja, man fikk detaljerte beskrivelser om hvordan man skulle drepe folk i Dark Brotherhood.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Åja nå skjønner jeg.sorry malle.
Trudde du mente på forumet jeg
  • 0
achievementsen i oblivion er egentlig ganske enkle i hele tatt, men man får som regel bare 10 poeng for de enkle questa som innebærer i div. guilder...

Btw...får ps3 noe lignende achievements opplegg?
  • 0
Håper det asså
  • 0
med hjelp av sony-e. så har jeg hoste achievementen på gears of war(det samme gjelder han

da var det bare "seriøst" igjen
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer TeaRunner:
Btw...får ps3 noe lignende achievements opplegg?

Nei, de skulle ha det, men så ble det bestemt at de ikke skulle det.
  • 0
hvis de hadde hatt det med hadde det vært herming

by the way, Malle har du lagd ny bruker, så det lykkes med at jeg hacket profilen din
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Siterer Gitaroo:
by the way, Malle har du lagd ny bruker, så det lykkes med at jeg hacket profilen din

Ja, jeg fikk vist tilsendt ett virus på MSN, som forårsaket at bare GR siden kræsja...
  • 0
Noen som vet noen lette måter og slå Raam på låner Geow av en venn så må klare han raskest mulig på flest nivåer
  • 0
hold deg i lyset...ligg bakom den første "veggen" helt til han kommer opp til deg...da springer du den motsatte vegen av d han gikk.. løper bort til den maskinvåpenet som står på motsatt side av togvognene og plyndrer livet ut av han! Min takkitik værtfall...
  • 0
Noen lette achivement til Crackdown

Throw object over 200 ft achivement

Throw a body in the ocean to get the "throw object over 200 ft." achievement...they just keep falling and falling.

Ramp in the air for 6 seconds achivement

In Co-op mode. Park a few cars next to eachother...Then get your buddy to sit in a car. Pick him up and set him on top of those cars. He'll get the Achievement where you have to ramp in the air for 6 seconds. I found that out last night as I picked up my nephew in a car and set him on top of a bunch of cars....Before I blew him up.
PSN ID: avanore
  • 0
En av mine kompiser i USA har vært den beste i hele verdenen på GRAW!
man får bare 100 poeng eller noe........
ET
  • 0
Siterer avanore:
Throw a body in the ocean to get the "throw object over 200 ft." achievement...they just keep falling and falling.

Den har jeg prøvd og den virker ikke.
  • 0
det virker jo...

hm... gjennopplive gitaroo's tråd

Crackdown: 700
Dead Rising: 660
Kameo: 640
Viva Pinata: 640
Gears of war: 290
RS: V: 240
TDU: 215
F.E.A.R: 20

arcade: 725/1800
  • 0
Kost kost... tørker opp støvet av denne tråden, lenge siden tråden var aktiv så jeg tar den opp igjen.

Jeg lurer på om det er noen her som har tatt achievements på Little Rocket Man på "The Orange Box" på Episode Two hvor man skal bringe en nissefigur gjennom hele Episode Two?

Jeg tok den i dag og den var noe av det mest plagsomme achievements jakten jeg har vært bort i så jeg anbefaler hvis noen skal ta den "Little Rocket Man achievements så er det best å se på denne videoen av det.

http://www.youtube.com/watch?v=vnV_C1pg0Oo&feature=related
  • 0
Four of a kind på cod4 "kill five enemies with headshot in a row" Husker ikke hvor mye den gir i gamerpoints.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Trur den ga 20 G
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hitta 10k for noen uker siden, digg.
  • 0
Det er vel egentlig ingen vits i achievements. De kan jo ikke brukes til noe Men, det stopper meg ikke fra å samle forde;P
Heihei
  • 0
Det må være Mile High Club
  • 0
Siterer SnikQ:
Det må være Mile High Club

DEN er syk!
Heihei
  • 0
Kan egentlig gamerpoints som du får når du greier en achievement brukes til noe?? Eller er det bare å få poeng??
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!