Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~

Siterer pernell:
Kan egentlig gamerpoints som du får når du greier en achievement brukes til noe?? Eller er det bare å få poeng??

just for show 'n brag's.

kanskje en gang i fremtiden sikkert.
  • 0
Crowd Pleaser
Break Jar Jar 20 times

(Lego starwars)

Det må være den kuleste Achievementen ever! Tett etterfulgt av denne:

Press START to Play
Easiest achievement...ever

(The Simpsons Game)

Noen andre kule?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
haha ;P

på strangle hold.. gå til shoppen = achievement.
Bygones
  • 0
Siterer Master_bandit:
1000G på 2 minutter
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/132236.html

Wooow! Hva har folka som har lagd det spillet her tenkt på? x)
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Hey allihopan!

Sjekk ut denne siden, den er i det minste mye lettere å finne frem på en den kronglete Xboxmenyen!

http://www.xbox360achievements.org/

Lagt til 2008-01-28 19:32:
Hmm...
Den er nede!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Siterer Master_bandit:
1000G på 2 minutter

Jeg klarte 1000 G på 1 min eller noe
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
*Min far er sterkere enn din!*
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg er bare ekstremt god i Avatar
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer Master_bandit:1000G på 2 minutter

Jeg klarte 1000 G på 1 min eller noe

Hvor fikk du kjøpt det? Leita overallt men ingen har... Vil også ha 1000GS
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer stigus_pigus:
Noen andre kule?

The Orange Box er jo full av enkle Achievements. Du får jo en achievement bare ved å motta crowbar i begynnelsen. Du får achievement bare ved å hive en plastkopp i søpla. etc. etc.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
man får bare 5 og 5 gamescore i orange box da! mange av de er hvertfall!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg tar en liten sjangs og bumper denne tråden jeg...

Noen som kan si meg et godt tips på hvordan jeg kan klare "Rolled Over" achievementen på GTA IV? Jeg har flere ganger dratt til flyplassen, men har ikke fått det til. Regnes de gangene jeg ruller i lufta?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Noen som kan si meg et godt tips på hvordan jeg kan klare "Rolled Over" achievementen på GTA IV? Jeg har flere ganger dratt til flyplassen, men har ikke fått det til. Regnes de gangene jeg ruller i lufta?

Dra til flyplassen med en Infernus eller en annen superbil og hopp på de bagasje greiene som står på flyplassen, ved flyene nesten inntil rullebanen.

Siterer heljar:
The Orange Box er jo full av enkle Achievements. Du får jo en achievement bare ved å motta crowbar i begynnelsen. Du får achievement bare ved å hive en plastkopp i søpla. etc. etc.

Du får også achievement for å slepe en hagegnom gjennom hele Episode 2. Bruke bare en kule på hele Episode. 1 og achievement for å gå gjennom Ravenholm med bare gravity gun.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer The Heretic:
Du får også achievement for å slepe en hagegnom gjennom hele Episode 2.

Jeg prøvde meg på det achievementet, men da jeg hadde slept med meg den djevelen helt til bilen, gadd jeg ikke mer. Det er vel et av de verste achievements jeg har vært borti.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
den achievementen med å gå gjennom hele ravenholm med bare gravity gun er også litt kje! særlig når det ikke er noen sagblad i nærheten!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Den der "one Free Bullet" var jo lett. Bruk skuddet på låsen. Så kan du jo bruke så mye sprengstoff og gravitygun du vil.
  • 0
Siterer M:
Den der "one Free Bullet" var jo lett. Bruk skuddet på låsen. Så kan du jo bruke så mye sprengstoff og gravitygun du vil.

problemet er å ikke dø

Holder selv med på den achievementen. Sitter fast, og er på randen til å dø... Just another day at the office.
  • 0
jeg har 19.000 i gamescore
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:

Men så har du nå dritmange spill også da
  • 0
Siterer Arkus:

Egentlig har du lite GS i forhold til hvor mange spill du har.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Darwins Parachute.

Freefall for 3 seconds.

"There is no parachute right".

Den er litt kul da (i bad company)

Men har 1150/1200 på oblivion med alle tillegspakkene, ma starte spillet på nytt får å få den siste
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Arkus:

Egentlig har du lite GS i forhold til hvor mange spill du har.

det er jeg fulgt klar over, er mange spill jeg ikke en gang har giddet å spille mer en 2 ganger

hadde jeg hat alle achievements fra alle spillene mine så hadde jeg hat ca 52.000 G
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!