Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Skate 3 ~ Offisiell tråd ~


Er det bare meg eller blir grafikken i Skate spillene værre? Jeg syns det var bedre grafikk i 1ern enn i 2ern, og jeg har nå lastet ned Skate 3 demoen. Elendig grafikk etter min mening!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Siterer Marki993:
Er det bare meg eller blir grafikken i Skate spillene værre? Jeg syns det var bedre grafikk i 1ern enn i 2ern, og jeg har nå lastet ned Skate 3 demoen. Elendig grafikk etter min mening!


Grafikken i 3'ern er mye bedre enn 2'ern, så den går jo ikke nedover. Bare litt opp og ned
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Introen til spillet var awesome!
Skal spille frem til jobb nå. Som er kl 6
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Spillet er AWESOME! Noen andre som også sliter med EA online problemer? Kommer inn i game, men ikke laget eget lag og sånt :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Noen andre en meg som sliter syykt med å få til flips (backflips og frontflips) Har spilt skate 1, 2 og nå 3. Var syykt god til flips i begge de første men nå får jeg ikke til flips i det hele tatt? Spiller på hardcore btw
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Noen challenges er umulige på Hardcore. Rett og slett umulige!

Siterer Warwigan1:
Noen andre en meg som sliter syykt med å få til flips (backflips og frontflips) Har spilt skate 1, 2 og nå 3. Var syykt god til flips i begge de første men nå får jeg ikke til flips i det hele tatt? Spiller på hardcore btw


Har ikke prøvd så mye. Men har ikke fått det til de gangene jeg har prøvd.

Siterer ThMosekillah:
Spillet er AWESOME! Noen andre som også sliter med EA online problemer? Kommer inn i game, men ikke laget eget lag og sånt :p


Jeg klarer å logge inn og uploade videoer osv. Men har ikke testet ut å lage et lag.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer ThMosekillah pillet er AWESOME! Noen andre som også sliter med EA online problemer? Kommer inn i game, men ikke laget eget lag og sånt :p

Jeg klarer å logge inn og uploade videoer osv. Men har ikke testet ut å lage et lag.


Får til nå, tror EA slet litt med serverene igår og på onsdag.. :p

Er det bare jeg som synes historien er litt dårlig? Det er liksom ikke noe opplegg.. Bare gjør alle challengene så er du vips oppe i 500.000 solgte brett x) Online modusen er bra, men tar litt lang tid å finne folk. Skulle ønske det gikk ann å ha online freeskate i hele byen, ikke bare deler. Det hadde nok lagga/lægga litt da.. : D Men det er et supert spill
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Er ikke noe særlig til story mode nei. Bare å skaffe seg et lag og konkurrere.
Har ordnet meg et lag nå. Om noen vil bli med er det bare å spør. Gamertagen min er The Taxtanator.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har et team jeg og. (Med Sheafty hvis noen lurer) :p Vi er vel ganske gode, ikke for å skryte :p Ligger vel rundt 200 plass online Si ifra hvis dere vil ha "trial" x) Neste ukene kommer jeg ikke til å være så mye på da(eksamen). :p Gamertaggen min er ThMosekillah forresten :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Yes da, jeg måtte spare litt penger før jeg fikk råd og nå har jeg råd. så jeg dro til butikken, jeg så meg rundt hvor er skate 3?
Nooooooooooooooooooooooooooooo utsolgt!
  • 0
Arr, har lyst på Skate 3, men det er så mange andre gode spill for tiden! RDR, Alan Wake, Split/Second, Modnation Racers osv..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Utrolig skuffet over spillet!
Skate fast, wreck shit
  • 0
skate 3 er awesome. Lager HoM vid for skate.ea for og vinne litt premier
  • 0
Siterer Warwigan1:
Noen andre en meg som sliter syykt med å få til flips (backflips og frontflips) Har spilt skate 1, 2 og nå 3. Var syykt god til flips i begge de første men nå får jeg ikke til flips i det hele tatt? Spiller på hardcore btw


1: Med en gang du er i luften, hold inn RT eller LT evt begge
2: Dra den venstre sticken bakover eller forover (Front eller backflip)
3: Juster din grab til hvilken grab du vil ha

Håper det hjelper
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Lillebroren min kjøpte seg PS3 tidligere denne uken og fikk med dette spillet. Må si at jeg synest det er bedre enn Skate 2 utifra det lille jeg har spillt det nå. Men er sykt irritert over EA sin måte å behandle forbrukerne på. Jeg får ikke lastet opp mine egne filmer, bilder eller parker og får ikke sett/spillt på andre sine fordi den koden som gjør at man kan få gjort dette kan bare brukes på 1 EA konto og den er da brukt på lillebroren min sin.
  • 0
Noen som vil lage et team på 360 Imorgen? Føler at jeg selv er sånn middels god, og kunne tenkt meg noen å spille med. Gamertag er HopeHellfish. Add meg hvis du vil spille med meg
  • 0
Er endelig ferdig med hall of meat

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!