Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~


Siterer Taktikkeren:
Spilte et game med Zac jungle, utrolig moro! Det å hoppe rundt hvor du vil var utrolig befriende.


Zac er artig, men folk har visst sluttet å spille han også. Og bare for å dra opp LeBlanc igjen. Æsjjjjj, få det vekk....!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
LeBlanc er jo Lols jukemaster. Helt sykt og du kan lure folk med kopien din blant annet.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
LeBlanc er jo Lols jukemaster. Helt sykt og du kan lure folk med kopien din blant annet.


Er vel derfor kallenavnet hennes er "the deceiver"...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Haha, er nok det ja. Zed er jo nesten en vanskeligere utgave av leblanc. Så lettere å lykkes med jukes med LB.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kult med en ny support champ. Braum ser virkelig ut som definisjonen på TANK. Men han virker kanskje ikke som den mest spennende å spille som : S
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Han har jo et helt sykt op skjold. Froventer store plays av han. Bedre enn Vel'Koz hvertfall.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Bedre enn Vel'Koz hvertfall.


Det er to vidt forskjellige champs da. Synes ikke Vel'Koz er så halvgæren, men han når nok ikke opp til de sterkeste mid heltene. Også er han skillshot som et helvete.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Å han takler ikke å bli ganka. Han har kun knockupen som beskyttelse. Så han er ganske squishy i forhold til zed og LB som kan duke rundt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Nasus <3

Helvete... i stad havnet jeg tre runder på rad med kålhuer, så nå har % min med Leona gått ned til 79,4 % ..... 27 seire og 7 tap.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nasus <3

Helvete... i stad havnet jeg tre runder på rad med kålhuer, så nå har % min med Leona gått ned til 79,4 % ..... 27 seire og 7 tap.


Nasus<3

Er også selv på en losing streak. Merkelige greier...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Etter å ha spilt litt jungle i Ranked igjen i dag, så må jeg si at Feral Flare fortsatt er svært kraftig, selv etter all nerfinga. Det at den nå stacker på Champion kills og assists gjør jo at champs som kan ganke tidlig og ofte (f.eks Xin Zhao og Udyr) bare enda kraftigere, nå som de ikke trenger å leve i jungelen for å stacke opp. Er man litt heldig med ganks så kan man ha FF stacka opp mye tidligere enn før den blei nerfa.

Har vunnet veldig mye med Vi og Xin Zhao i det siste, om det fortsetter slik ser det godt ut for at jeg når Gold i både Solo Queue og 3v3 denna sesongen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvilken silver er du i? Vil jo tippe silver 2 eller 1, men sesongen er lang, så bare spør.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Silver II er helt korrekt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Singed troll master ctrl+4<3 Noen som kunne ha tenkt seg å game sammen en dag? Ranked eller normal
You got me on milk and alcohol
  • 0
Spilte ranked i dag og vant 5/6 kamper med Veigar, så nå er jeg endelig Silver I. Da er neste mål å nå Gold. Var ganske digg at jeg fikk lanen min i alle kampene, selv om jeg flere ganger var last pick. Synd med den ene kampen jeg tapte hvor vi hadde en Evelynn i jungle som gikk og feeda motstanderene med vilje ni ganger før hun gikk i jungle og farma resten av gamet. Det er ikke så gøy å spille midlane mot en fed Zed.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
De siste kampene nå har vært så random at jeg nesten har fått illebefinnende. Ene runden vinner vi før 20 minutter er gått, den andre er det stikk motsatt...
Det er også så vanvtittig mange som velger Lee Sin som jungler, men som pokker ikke klarer å spille han....

Siterer The Heretic:
Det er ikke så gøy å spille midlane mot en fed Zed.


Hvordan klarer du deg mot Akali? Hadde en Veigar på laget i går som ikke hadde sjanse i havet. Hun endte vel opp med 20 kills på 20 minutter....
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Woho, Gold i 3v3 nå. Solo Queue neste.

Siterer Glorfindel:
Hvordan klarer du deg mot Akali? Hadde en Veigar på laget i går som ikke hadde sjanse i havet. Hun endte vel opp med 20 kills på 20 minutter....


Vil se for meg at Akali banker Veigar ganske greit. Hvis Veigar ikke klarer å lande stunen sin helt perfekt er han forsvarvsløs, og Akali spiser alt av squishies til frokost.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvordan klarer du deg mot Akali? Hadde en Veigar på laget i går som ikke hadde sjanse i havet. Hun endte vel opp med 20 kills på 20 minutter....


Akali er ganske enkel, men man må lære seg å bruke Event Horizon riktig. Om man setter den opp, så kan ikke Akali ulte gjennom den uten å bli stunnet. Det samme gjelder hvis Akali bruker W, du kan bare sette Event Horizon rundt usynligheten hennes. Blir hun stunnet så er hun død uansett, så lenge du har DFG og bruker komboen E+W+DFG+R+Q. Spill ellers passivt hvis du ikke har ulten oppe. Champs som Zed, Morgana og Talon er verre, ettersom de kan bevege seg gjennom stunnen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Akali er ganske enkel, men man må lære seg å bruke Event Horizon riktig. Om man setter den opp, så kan ikke Akali ulte gjennom den uten å bli stunnet. Det samme gjelder hvis Akali bruker W, du kan bare sette Event Horizon rundt usynligheten hennes. Blir hun stunnet så er hun død uansett, så lenge du har DFG og bruker komboen E+W+DFG+R+Q. Spill ellers passivt hvis du ikke har ulten oppe. Champs som Zed, Morgana og Talon er verre, ettersom de kan bevege seg gjennom stunnen.


Merker at jeg stresser alt for mye når jeg spiller Akali i teamfights. Glemmer å bruke W, så dør jo i løpet av 2 sekunder.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Testet Braum et par runder i går. Han har vel potensiale til å bli en av de beste supportene. Enormt tanky og den passive evnen hans er rimelig drøy. Eneste "minuset" er at han ikke har noe særlig med damage. Ikke at det er det som bør stå i fokus på en slik helt, but still.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Testet Braum et par runder i går. Han har vel potensiale til å bli en av de beste supportene. Enormt tanky og den passive evnen hans er rimelig drøy. Eneste "minuset" er at han ikke har noe særlig med damage. Ikke at det er det som bør stå i fokus på en slik helt, but still.


Skjoldet hans er så usaklig tanky. Vi hadde ikke sjanse.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Møter Braum gjevnt og trutt i 3v3 også, og må si at jeg er overrasket over hvor latterlig tanky han er selv med få items. En match jeg spilte i stad så knuste vi motstanderlaget fullstendig, lå skikkelig langt foran, men det måtte fortsatt veldig mye til for å ta ned Braum som ikke hadde annet enn Chain Vest og Giant's Belt. Skal bli spennende å se hvordan han blir spilt blant proffene fremover.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Møter Braum gjevnt og trutt i 3v3 også, og må si at jeg er overrasket over hvor latterlig tanky han er selv med få items. En match jeg spilte i stad så knuste vi motstanderlaget fullstendig, lå skikkelig langt foran, men det måtte fortsatt veldig mye til for å ta ned Braum som ikke hadde annet enn Chain Vest og Giant's Belt. Skal bli spennende å se hvordan han blir spilt blant proffene fremover.


Gleder meg til å få sett proffene med han. Tipper han blir bannet nesten hver match dog.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Synes Braum dabbet fort av jeg. Ikke fryktelig mange som spiller han nå og selv så synes jeg ikke han var så ekstremt morsom å spille heller. Bare å velge en support som kan poke, så kontrer du han ganske lett også. Men han tåler fortsatt som et rent helvete.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Synes Braum dabbet fort av jeg. Ikke fryktelig mange som spiller han nå og selv så synes jeg ikke han var så ekstremt morsom å spille heller. Bare å velge en support som kan poke, så kontrer du han ganske lett også. Men han tåler fortsatt som et rent helvete.


Morgana og Zyra kontrer jo han som bare det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!