DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
EXcrack 2011-06-19 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:Citerer EXcrack: Zeferon Liker du high school musical? Liker du og tanke tårn? Like Comment Share 0mikkelrevmann 2011-06-21 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en lvl 23 summoner på EU server. Spiller greit ofte. Spiller oftest som Tryndamere eller Olaf. Add meg hvis du vil: HairyfootballsEr bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI Like Comment Share 0EXcrack 2011-08-04 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.eurogamer.net/videos/league-of-legends-dominion-trail er?size=hd Like Comment Share 0 sonic og link 2011-09-26 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller hovedsaklig som Teemo, og fokuserer på en AP build, noen som har noen tanker om denne builden? AP build. 1. Sorcere's shoes. 2. Nashor's tooth. 3. Lich bane. 4. Road of ages. 5. Rabadon's deathcap. 6. Mejai's soulstealer. Starter med Boots of speed, 2 mana potions og 1 health potion. Når det kommer til evnene er det først Blind dart, så den passive gift evnen og disse holder jeg på med til lv 5 der jeg tar Move quick, så Poison mushroom, og etter dette er prioriteten 1. Blind dart, 2. Poison musrhoom, 3. Passiv gift, 4. Move quick."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0sowns 2011-09-26 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LOLPer aspera ad astra Like Comment Share 0Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
mikkelrevmann 2011-06-21 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har en lvl 23 summoner på EU server. Spiller greit ofte. Spiller oftest som Tryndamere eller Olaf. Add meg hvis du vil: HairyfootballsEr bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI Like Comment Share 0EXcrack 2011-08-04 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.eurogamer.net/videos/league-of-legends-dominion-trail er?size=hd Like Comment Share 0 sonic og link 2011-09-26 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller hovedsaklig som Teemo, og fokuserer på en AP build, noen som har noen tanker om denne builden? AP build. 1. Sorcere's shoes. 2. Nashor's tooth. 3. Lich bane. 4. Road of ages. 5. Rabadon's deathcap. 6. Mejai's soulstealer. Starter med Boots of speed, 2 mana potions og 1 health potion. Når det kommer til evnene er det først Blind dart, så den passive gift evnen og disse holder jeg på med til lv 5 der jeg tar Move quick, så Poison mushroom, og etter dette er prioriteten 1. Blind dart, 2. Poison musrhoom, 3. Passiv gift, 4. Move quick."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0sowns 2011-09-26 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LOLPer aspera ad astra Like Comment Share 0Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
EXcrack 2011-08-04 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.eurogamer.net/videos/league-of-legends-dominion-trail er?size=hd Like Comment Share 0 sonic og link 2011-09-26 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller hovedsaklig som Teemo, og fokuserer på en AP build, noen som har noen tanker om denne builden? AP build. 1. Sorcere's shoes. 2. Nashor's tooth. 3. Lich bane. 4. Road of ages. 5. Rabadon's deathcap. 6. Mejai's soulstealer. Starter med Boots of speed, 2 mana potions og 1 health potion. Når det kommer til evnene er det først Blind dart, så den passive gift evnen og disse holder jeg på med til lv 5 der jeg tar Move quick, så Poison mushroom, og etter dette er prioriteten 1. Blind dart, 2. Poison musrhoom, 3. Passiv gift, 4. Move quick."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0sowns 2011-09-26 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LOLPer aspera ad astra Like Comment Share 0Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-09-26 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller hovedsaklig som Teemo, og fokuserer på en AP build, noen som har noen tanker om denne builden? AP build. 1. Sorcere's shoes. 2. Nashor's tooth. 3. Lich bane. 4. Road of ages. 5. Rabadon's deathcap. 6. Mejai's soulstealer. Starter med Boots of speed, 2 mana potions og 1 health potion. Når det kommer til evnene er det først Blind dart, så den passive gift evnen og disse holder jeg på med til lv 5 der jeg tar Move quick, så Poison mushroom, og etter dette er prioriteten 1. Blind dart, 2. Poison musrhoom, 3. Passiv gift, 4. Move quick."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0sowns 2011-09-26 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LOLPer aspera ad astra Like Comment Share 0Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sowns 2011-09-26 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LOLPer aspera ad astra Like Comment Share 0Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
Duck Song 2011-09-28 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er best av HoN eller LoL?mah boi Like Comment Share 0Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
Enro 2011-09-28 18:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:6. Mejai's soulstealer. Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP. Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-01 10:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien. Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
fattigmann 2011-10-01 15:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp killsFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-01 15:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men det gjør jeg. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
fattigmann 2011-10-01 19:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hehe det er ikke umulig. Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-01 19:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
fattigmann 2011-10-01 20:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..Fem-stjerners medlem Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
OleLars 2011-10-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut? Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-01 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
OleLars 2011-10-01 21:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sonic og link:Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL. Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da. Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
EXcrack 2011-10-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League is da shit. Like Comment Share 0Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
Maggot 2011-10-07 18:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret ) Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West. Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
zelda7 2011-10-10 21:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som fortsatt gamer dette?Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
fattigmann 2011-10-10 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemyFem-stjerners medlem Like Comment Share 0zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
zelda7 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer fattigmann:"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog Hahaha. Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines. Like Comment Share 0fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
fattigmann 2011-10-10 22:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'enFem-stjerners medlem Like Comment Share 0sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
sonic og link 2011-10-10 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17
David Selnes 2011-10-10 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut. Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678...17