Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~

Siterer fattigmann:
Citerer EXcrack:
Zeferon

Liker du high school musical?

Liker du og tanke tårn?
  • 0
Har en lvl 23 summoner på EU server. Spiller greit ofte. Spiller oftest som Tryndamere eller Olaf. Add meg hvis du vil:

Hairyfootballs
Er bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI
  • 0
Spiller hovedsaklig som Teemo, og fokuserer på en AP build, noen som har noen tanker om denne builden?

AP build.

1. Sorcere's shoes.
2. Nashor's tooth.
3. Lich bane.
4. Road of ages.
5. Rabadon's deathcap.
6. Mejai's soulstealer.

Starter med Boots of speed, 2 mana potions og 1 health potion.

Når det kommer til evnene er det først Blind dart, så den passive gift evnen og disse holder jeg på med til lv 5 der jeg tar Move quick, så Poison mushroom, og etter dette er prioriteten 1. Blind dart, 2. Poison musrhoom, 3. Passiv gift, 4. Move quick.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
LOL
Per aspera ad astra
  • 0
Hva er best av HoN eller LoL?
mah boi
  • 0
  • Enro
  • Enro
Siterer sonic og link:
6. Mejai's soulstealer.

Hvorfor har du Mejai's som siste item? Mejai's skal vanligvis være ditt første eller andre store kjøp. Det er mange items som er langt mer i pålitelige lategame. Kan Bl.a. nevne Morellos Evil Tome dersom du er ute etter CDR eller Archangel staff for AP.

Heter forresten Celwan og spiller hovedsaklig som Kassadin, dersom noen skulle ønske å ta en runde.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Jeg kjøper det sist, ettersom det er den eneste gjenstanden utenom skoene som tar 1 plass i inventorien.

Legger deg til når jeg stikker online, mitt navn på Lol er Niklas93.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
soulstealer er ikke noe godt valg med mindre du virkelig racker opp kills
Fem-stjerners medlem
  • 0
Men det gjør jeg.
  • 0
Hehe det er ikke umulig.

Bare jeg som synes russere og andre spillere fra diverse østblokkland burde fått egne servere? Der kun det cyrilliske alfabetet ( http://translate.google.com/#auto|ru|defend%20mid%20lane ) kan brukes, og det ikke gjør noe om man randomly disconnecter i 15 min og reconnecter med unnskyldningen "russia internet so bad". Feeding burde også være lov.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hadde ikke gjort noe om de fikk egene servere, Russland hadde vel egene servere i SC2, tror ikke de har nå. Synes dog det var unødvendig å dele Europa.
  • 0
Seriøst lei av at folk skal leave hele tiden..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har aldri prøvd LoL, men mange venner av meg spiller det. Er der virkelig så kult som alle sier? Syns det ser litt... Kjedelig ut?
  • 0
Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er ganske artig å spille om du har noen venner å spille med. Spillet er nok ikke for alle, men om du liker DOTA, vil du nok også like LoL.

Jeg spilte DOTA mye før, så jeg får vel prøve LoL da.
  • 0
Jeg må selv innrøme at jeg aldri ble så begeistret av DOTA, men LoL er veldig artig.
  • 0
League is da shit.
  • 0
Fantastisk bra spill. Har spilt ganske aktivt i ca en måned nå, og er for øyeblikket level 27. Utrolig kult med så mange champions å velge mellom, men syntes det kunne vært hakket mer balansert. (Nerf caitlyn og buff heimerdinger med en ekstra turret )

Spiller mest AD som Renekton, Teemo, Twitch og Olaf, men Amumu og Heimerdinger er også blant favorittene. Spiller på EU West.
  • 0
Noen som fortsatt gamer dette?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
ofc, LoL er epic shizzle. Spiller Urgot for tiden, men får ganske vondt i ansiktet av det.. Spoiler:E, QQQQ you've slain an enemy
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
"Jeg skrev navnet hennes på Spill.no også fant jeg ut at om man goog

Hahaha.
Den største QQ'n jeg noen gang har fått må være med Sivir. Det er veldig mange som ikke forstår hvordan spell shield fungerer.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
tenkte på spell-comboen jeg da først E-spellet, så Q helt til de dør. fda først kommer qq'en
Fem-stjerners medlem
  • 0
Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath.
  • 0
Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut.

Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!