Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~


Siterer DoanDavid:
Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)?


Sion med crit-build.
Nasus.
Gangplank med crit-build.
LeBlanc.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Må også nevne at Nidaale er litt OP i mine øyne, spydkastet skader noe helt vilt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Enig, men f.eks gangplank er enda sykere. Critter 250 i level 1, og type 700 i level 18
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det er ganske sykt, dog det skal nevnes at jeg selv aldri har hatt problemer med Gangplank.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Da har du ikke møtt en god critplank
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kan godt hende, virker ikke til at det er så mange som spiller som Gangplank, har i det minste ikke møtt så mange.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tryndamere pentakills a entire team 1v5. Better nerf irelia! - Phreak
  • 0
WE NEED MORE JUNGLERS! -Riotgames logic
Fem-stjerners medlem
  • 0
''I play teemo as a jungler!''
  • 0
"<Insert champion> CAN NOW JUNGLE!"
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer sonic og link:
Så hvilken champions mener dere er for sterke (OP)? Selv har jeg opplevd Jax sin enorme DPS og HP frustrerende, har også hatt store problemer med Akali og den nye championen Xerath.


Jeg tør si at på classic så er ingen champions op, men på dominion så er det en par gjengangere som har det lettere. Akali, Rammus, Jax, Shaco, Heimerdinger.

Siterer DoanDavid:
Har ikke spilt på en måned, men spiller mest som Janna. Jeg og en venn (som er level 30 gold ranked) pleide å knuse oss gjennom alle games når han spilte som enten Swain eller Caitlyn. Var nesten komisk å se på hvor lett han fikk det hele til å se ut.

Kaller meg DoanDavid der, så er bare å legge meg til. Er bare level 11 for øyeblikket.


Janna + Swain? = I don't see the connection. Janna bør egentlig kun brukes sammen med en ad-carry.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Er nok heller det at en gold-ranked level 30 har det ganske så enkelt mot en gjeng level 11 folk.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Jeg tør si at på classic så er ingen champions op, men på dominion så er det en par gjengangere som har det lettere. Akali, Rammus, Jax, Shaco, Heimerdinger.


Der har du nok et viktig poeng, de fleste jeg nevnte har jeg strevd i mot på dominion, dog det skal nevnes at å lane mot Nidalee i classic er for meg skikkelig vanskelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dominion er meeh.


Gleder meg til Graves! og jeg mener selv at Lux er utrolig op. Ult med 25sec cd som skader 800+ med riktig build..
  • 0
Karthus er også kinda OP, bare å løpe inn med AOE og spamme spells til man dør, så spamme litt mer og ulte, så har du to-tre kills.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Karthus er også kinda OP, bare å løpe inn med AOE og spamme spells til man dør, så spamme litt mer og ulte, så har du to-tre kills.


''Korthus'' hehehe u remember?
  • 0
Jammen han heter kårthus, som i hus man lager av spillekort.
Fem-stjerners medlem
  • 0
aner ikke hvordan jeg stavet kort feil jaja, fiksa det nuh.
good tiems btw
  • 0
Diminion...ehhh...Kanskje...Får ta noen flere runder for å synse litt
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer sonic og link:
Citerer fattigmann:Jeg tør si at på classic så er ingen champions op, men på dominion så er det en par gjengangere som har det lettere. Akali, Rammus, Jax, Shaco, Heimerdinger.

Der har du nok et viktig poeng, de fleste jeg nevnte har jeg strevd i mot på dominion, dog det skal nevnes at å lane mot Nidalee i classic er for meg skikkelig vanskelig.


Er nesten som å lane mot Blitzcrank. Et skillshot som treffer er synonymt med død. Men det er ikke så vanskelig å kontre en middels bra Nida.

1. Kjøp Banshees veil, og vær kjempeaggressiv. Ikke gå inn for harass, så mye som å drepe. Pga heal. Hvis du kan, ikke send ut cc før hu går til cat-form. Dette betyr at hu enten prøver å drepe deg, eller stikke av. Med mindre du er assassin, da kan du kjøre på. Uansett om du ikke har banshee's, vær aggressiv. Spydet scaler med range.

2. Vær så defensiv som mulig, og farm deg til seier. Minions is gold. Gold as in keeping you alive, and gold as in gold.

Uansett så synes jeg dere bør være litt mer objektiv når dere tenker på "op".
Dere kan ikke tape 1v1 med tariq mot katarina, og si at katarina er op. Alle kan kontres, men noen krever mer enn andre. Man kan også være laverestilt i farm, runes, masteries.

Swain f.eks finner jeg lettere å kontre med Leona, enn med en assassin siden ultien hans gir han så mye lane-sustain. (Helst Cassiopeia dog.)

Karthus er ikke op, siden han er så ekstremt lett å dodge, og lett å felle. Får ikke Karthus farm er det dømt til å mislykkes. Går han ikke RoA-spam + RDC, eller Archangel + RDC, får han simpelthen ikke dmg nok med ulti. Kan kontres hvis det andre laget har Banshees veil eller Soraka. NP. Synes han er litt OP i dominion dog, siden han kan dø på et point, og holde det i ca. 12 sekunder.

EXcrack:
Synes ikke Tryndamere må nerfes, men muligens Irelia. Tryndamere kan drepe mange når han er item-capped, men det er om laget ditt failer. Har dere Morgana, Lux, Ryze, etc bør han bindes -> Ignite -> Walk nonchalantly away.
Irelia bør muligens nerfes fordi hun dreper alle, og dør aldri med en gang hu får Trinity Force. Ikke spør meg hvorfor, for jeg har veldig lite innsikt i Irelia atm, men om noen vet hva det er som gjør det, vennligst forklar.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Noen som har lyst til å bli med på et par games ikveld?
Unlocket nettopp Zilean og digger han. Bombene er sykt gode, tilogmed på starten.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Når det gjelder det. Spiller de fleste på West eller Nordic and East?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Jeg er på Nordic and East, ettesom spillere i Norge naturlig er tildelt den serveren.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
West, ble lei russerne.
  • 0
fremdels liv i tråden?

add meg

us: kanibalhest
eu: toget

de hadde kunn en server da jeg begynte så spiller mest på us
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!