Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~

Yo, få liv her igjen da, jeg vil spille LoL.

Legg meg til, "ELG Henning" på euwest og eune.

Noen som har spilt mot eller spilt som maokai her eller?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Noen som er rundt lvl 13? på west?
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Noen som er rundt lvl 13? på west?

Er leve 30 på WEST.

Spiller som regel Corki, Singed, Kennen, Teemo, jungle shaco/amumu/udyr eller soraka.
  • 0
Er jeg den eneste som er på Nordic & East?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er jeg den eneste som er på Nordic & East?

Jupp -
Er jo bare russians og anna shit der.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det kan jeg si meg delvis enig i, men har enkelte venner på serveren, så kommer nok ikke til å bytte med det første.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Det kan jeg si meg delvis enig i, men har enkelte venner på serveren, så kommer nok ikke til å bytte med det første.

Tingen er at det ble en skikkelig greie før de splittet det til 2 servere, og de som lagde bruker før de gjorde dette, så fikk man gratis transfer over til West fra, til E&N. Så derfor har nok alle egentlig gjort det.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg lagde bruker lenge før serveren ble splittet, så kan bytte om jeg ønsker det, men det er for øyeblikket ikke aktuelt.
  • 0
Noen som spiller på N&E?

Heter Ilrion, og vil gjerne spille med folk som ikke bare snakker polsk, russisk, etc!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Jeg er på Nordic and East, er ikke innpå så altfor ofte, men er som oftest innpå 1 gang i helgen. Navnet mitt er Niklas93, om jeg ikke husker feil.
  • 0
Hærlig!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Om noen fortsatt er aktive, legg meg til: Persha Awesome. Jeg spiller på WE og er lvl 30. Gjerne send meg en melding så jeg vet hvem det er som sender forespørsel.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Nordic: Haaon
West: Lostbrother

Spiller alle roller! Add meg
"Would you destroy Something perfect in order to make it beautiful?" - Gerard Way
  • 0
Jeg har vurdert å prøve meg på League of Legends, ettersom det er gratis og sånt. Kjenner flere som spiller det aktivt. Men foreløpig har jeg holdt meg stort sett til spill som ikke er MMOs.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som gamer LoL?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
SoupKey
lvl 30
500+ wins

Ranked solo ELO: 1304
Ranked team ELO: 1377

Spiller alle champs, favoritene er Ezrael, Jayce, Blitzcrank, Diana, Dr mundo, Gragas, Nunu, Jarvan IV, Kha'Zix, Nasus, Sejuani, Skarner, Varus, Zilean, Warwick og Vladimir
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har vurdert å prøve meg på League of Legends, ettersom det er gratis og sånt. Kjenner flere som spiller det aktivt. Men foreløpig har jeg holdt meg stort sett til spill som ikke er MMOs.

LoL er ikke et MMO, men et MOBA spill.

Siterer Taxta:
Noen som gamer LoL?

Gjorde det før, men ikke så mye nå lenger, går for det meste i DOTA 2, som jeg synes er bedre gjennomført.
  • 0
Siterer Notyourproblem:
SoupKey
lvl 30
500+ wins

Ranked solo ELO: 1304
Ranked team ELO: 1377

Spiller alle champs, favoritene er Ezrael, Jayce, Blitzcrank, Diana, Dr mundo, Gragas, Nunu, Jarvan IV, Kha'Zix, Nasus, Sejuani, Skarner, Varus, Zilean, Warwick og Vladimir

Server?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
fra mobilen

• 0
Spiller ganske ofte, spiller på EU Nordic East.

Champions jeg spiller for tiden er: Vi,Varus,Jax,Hecarim og Temmo.

Ingame: Zerpenoid
  • 0
Om noen fremdeles spiller LoL (burde det jo egentlig være iom. at det er det mest populære spillet for tiden), så vil jeg gjerne ha noen å spille med.

Beau Navire på EU West. Lvl 20 übern00b.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg spiller en del LoL, spilte mer før. Gamet det i litt over 1 og 1/2 år nå. Kan adde meg på Eamic 30, Elida 21, Eami 14 EUW Rellect 18 EUNE. Pleide å være i gold ranked i s2 men pga. dårlig nett og venner som spiller på accen min til tider og ikke så mye aktivitet er jeg på silver nå. Bare add og invite joiner med glede<3
You got me on milk and alcohol
  • 0
Lvl 30, Bronze 3. Tapte 9/10 av placement mathcene mine, så gikk rett inn i Bronze 5. Jobber meg oppoer though. Startet i Februar så er ganske så fersk sånn egentlig.

Åja, EUW btw.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Lvl 30, Bronze 3. Tapte 9/10 av placement mathcene mine, så gikk rett inn i Bronze 5. Jobber meg oppoer though. Startet i Februar så er ganske så fersk sånn egentlig.

Åja, EUW btw.

Kan adde meg på Eamic, kan ta noen games en dag om du vil.
You got me on milk and alcohol
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!