Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

League of Legends (LoL) ~ Offisiell tråd ~


Siterer Andooh:
420yoloswag@EUW


Det der kan ikke seriøst være navnet ditt?

Uansett, har begynt å spille LeBlanc etter å ha innsett at Ahri, min tidligere main, ikke klarer å hamle opp med henne. Og jeg skjønner godt hvorfor. Den dama er den mest insane champen jeg noensinne har spilt. Hun er fullstendig uforutsigbare på det mest hun gjør og bare eier midland. Gleder meg til å spille mer med henne.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Oh yes, yes it is! Føltes bedre enn de typiske xXxSwagkiller1999xXx man ser iblant thou'.

LeBlanc er morsom, iallefall om man mestrer henne greit. Ganske syk burst når du først får DFG, det er nå helt sikkert.
Pleier å spille Lulu mot henne selv, Lulu er ganske lanebully om dagen, og klarer å hamle opp med henne helt greit. Og lulu har ganske grei dmg selv. Eneste problemet er at hun ikke passer inn i alle lag, grunnet en ulti som er for å gi folk mer hp, ikke for å deale dmg.
Men ja, lulu/gragas/leblanc er vel ganske FoTM nå, og kommer nok til å være det en stund!
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Uansett, har begynt å spille LeBlanc etter å ha innsett at Ahri, min tidligere main, ikke klarer å hamle opp med henne


LeBlanc.... for ei fæl kjerring. Heldigvis er det ikke fryktelig ofte jeg ser henne lenger, men ho klikker i vinkler når jeg først gjør det. Har forsåvidt bare prøvd henne et par ganger selv uten voldsomt med suksess. Ahri er nok fortsatt en av favorittene mine i mid.

Siterer Andooh:
Men ja, lulu/gragas/leblanc er vel ganske FoTM nå, og kommer nok til å være det en stund!


Gragas har alltid vært awesome. Lulu har jeg aldri spilt og har egentlig aldri sett så mange spille henne heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gragas har alltid vært awesome. Lulu har jeg aldri spilt og har egentlig aldri sett så mange spille henne heller.


Burde absolutt prøves! Lanebully til 1000 for å si det sånn :p Forbanna pixie kan jo kaste glitterlance overalt da, er til tider over snittet irriterende :p
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
U.R.F Mode! Den mest episke gamemoden Riot har kommet med! Herregud så fantastisk gøy!
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Har så smått begynt å spille litt igjen, etter 3 måneders tørke. Hvem er OP som faen og permaban i den nyeste patchen da? Ser Malphite og Twitch er gjort om hvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvem er OP som faen og permaban i den nyeste patchen da?


Yi, Kha og Xin i jungle. Morgana og Thresh som support. Soraka på mid. Trundle og Fiora på top. ADCene er det egentlig ganske jevnt. Twitch har fått ny visual upgrade in-game og Malphite har samme grafikk in-game, men har bare fått ny splash.

Jeg spiller stort sett Veigar om dagen, og eier omtrent alle jeg møter på. Passiv lane-gamer, men hypercarry fra mid til late. Det eneste er at han er litt vanskeligere å spille nå som FOTM i min elo er Talon, Katarina, Zed, Morgana, Yasuo og Orianna. De er alle vanskeligere å spille mot i lane.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Morgana og Thresh som support.


Tror du kan skrive opp Leona der også. Tok nettopp quadra med henne.

Prøvde ut Vel'Koz nå. Skillshot, men veldig morsom å spille. Ultien har litt lang CD though...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har tenkt å begyne å spille dette spillet snart
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Når man har vært inaktiv på LoL i 3 måneder, ja da må man starte helt fra scratch igjen. Det vil si i bronse divisjonen, hvor det eksisterer så mange morsomme mennesker.....

Nei, her får man bare jobbe seg opp igjen. Morgana er forresten vilt OP som support nå. Og Leona, du Leona. Jeg går aldri lei av å stunne folk i hjel sammen med deg. Elsker deg meget.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hahaha, jeg digger at Rumble bokstavelig talt har blitt Kamina fra Gurren Lagann. Brått fristet det veldig å begynne å spille han
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Får nesten ikke spilt for tiden på grunn av militær tjeneste, men var det slik at de nerfet Feral Flare i den siste patchen? Isåfall, noen som kan si noe om hvordan dette har opvirket blant annet Xin Zhao og Udyr sin utrolige jungling? Ban og Win rates gått ned kraftig, eller er det fortsatt på omtrent samme nivå?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Isåfall, noen som kan si noe om hvordan dette har opvirket blant annet Xin Zhao og Udyr sin utrolige jungling? Ban og Win rates gått ned kraftig, eller er det fortsatt på omtrent samme nivå?


Jeg har nettopp startet opp igjen etter 3 måneders tørke, så jeg vet ikke alt for mye om hvordan utviklingen har vært, eller hvordan Feral Flare var forrige patch. Mitt inntrykk er at den i hvertfall ikke kan ha blitt nerfet særlig mye, for jungle-clearingen er ganske syk. Junglet med Master Yi noen få runder i går og han er jo verre enn noen gang. Xin Zhao skal jo være en av de beste junglerne atm og Udyr er også fremdeles et helvete å møte.

Bans synes jeg det er mye av det samme som det alltid har vært. Amumu og Blitzcrank går som regel hver gang og også LeBlanc har blitt fjernet ofte de rundene jeg har spilt. Nå har jeg spilt mest support etter at jeg begynte igjen og som du kanskje har lagt merke til i innleggene over her, så er jeg rimelig svak for Leona. Hun har egentlig alltid vært en favoritt, men nå er hun helt sinnssyk. Har win % på 83,3 og kun spilt 18 kamper med henne etter at jeg byttet server. Morgana er også ganske heftig som support nå og Thresh er vel som han alltid har vært. Ellers er Ziggs forsåvidt veldig OP nå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Får nesten ikke spilt for tiden på grunn av militær tjeneste, men var det slik at de nerfet Feral Flare i den siste patchen? Isåfall, noen som kan si noe om hvordan dette har opvirket blant annet Xin Zhao og Udyr sin utrolige jungling? Ban og Win rates gått ned kraftig, eller er det fortsatt på omtrent samme nivå?


Den har blitt nerfet, men det er fremdeles mest populært å velge junglers som har bra synergi med den. Xin Zhao er fortsatt veldig sterk, det samme gjelder Master Yi om ingen har noen hard CC-champs. Min personlige favoritt er likevel Udyr som med tiger-stance skader helt sinnsykt med stacks på Feral Flame samtidig som han omtrent er udødelig fra mid game.

Siterer The Heretic:
LeBlanc har blitt fjernet ofte de rundene jeg har spilt.


Det skjer det samme med meg. Jeg skjønner ikke hvorfor, for jeg møter veldig sjelden på noen som faktisk kan spiller henne. Spiller henne ikke selv, men hun er en av de jeg liker best å spille mot som Veigar.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Får nesten ikke spilt for tiden på grunn av militær tjeneste, men var det slik at de nerfet Feral Flare i den siste patchen?


Nerfet den i form av at du nå trenger 30 stacks istedenfor 25 for å transforme itemet, så det tar litt lenger tid å farme denne. Spesielt om lanes sliter, da det skal litt til å stacke opp denne mye samtidig som du har gankpressure nå.

Siterer Glorfindel:
Bans synes jeg det er mye av det samme som det alltid har vært. Amumu og Blitzcrank går som regel hver gang og også LeBlanc har blitt fjernet ofte de rundene jeg har spilt.


Blir Amumu og Blitzcrank bannet enda? Kan ikke si jeg har sett de bannet på lenge. Men Kha'Zix, LeBlanc, Leona/Thresh, Vi osv er nå ganske standard bans der jeg holder til. Så vil ikke si det er store forskjellen der.
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Siterer Andooh:
Blir Amumu og Blitzcrank bannet enda? Kan ikke si jeg har sett de bannet på lenge.


Så og si hver runde. Men jeg rykket jo ned til bronse etter å ha vært inaktiv så lenge, så vet ikke hvordan det er lenger opp i divisjonene nå. Vi er det faktisk også sjeldent at noen banner og forsåvidt også folk som spiller. Litt rart, siden jeg har fått inntrykk av at hun er en rimelig god jungler.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, det kan jo ligge noe i det såklart. Men skjønner fortsatt ikke hva som skal til for at folk der nede skal skjønne at det finnes bedre ting å banne enn Malphite/Blitzcrank/Amumu.
Ja, det er litt rart synes jeg, Vi kan fint carrye et game alene om dagen, ganske så sterk jungler med bra gankpotensiale!
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Siterer Andooh:
Ja, det kan jo ligge noe i det såklart. Men skjønner fortsatt ikke hva som skal til for at folk der nede skal skjønne at det finnes bedre ting å banne enn Malphite/Blitzcrank/Amumu


Det er mye som kan være vanskelig å forstå seg på der nede. Men folk er i hvertfall en liten forbedring i fra Nordic. Den serveren er helt skakkjørt.

Får vel bare kjempe meg tilbake til sølv igjen. Er det forresten du som er 420yoloswag?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hørt no rykter om det, har smålevla meg en account på N&E når jeg har hatt tid, og gud bedre så mye sinte polakker og annet ymse østeuropeisk det er der.

Det går fort! Så lenge man orker å bruke bittelitt tid på det såklart.
Stemmer det! Dat nick yo! Er på jobb akkurat nå, så om du har skrevet til meg ingame så er det derfor det ikke kommer noe svar iallefall.
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Siterer Andooh:
Hørt no rykter om det, har smålevla meg en account på N&E når jeg har hatt tid, og gud bedre så mye sinte polakker og annet ymse østeuropeisk det er der.


Det er tegn på mye adferdsproblemer der i hvertfall.

Siterer Andooh:
Det går fort! Så lenge man orker å bruke bittelitt tid på det såklart.


Ja. Etter at eksamen er over skal det nok gå ganske radig.

Siterer Andooh:
Stemmer det! Dat nick yo! Er på jobb akkurat nå, så om du har skrevet til meg ingame så er det derfor det ikke kommer noe svar iallefall.


Hehe, nei jeg har ikke skrevet noe. Var bare ikke helt sikker på hvem som gikk under det navnet på vennelisten
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja. Etter at eksamen er over skal det nok gå ganske radig.


Ja, jeg var på en 70% winstreak her i starten, helt til jeg kom dit jeg er nå, da ble det bråstopp rett før jeg traff promo til Gold. Så nå er det å sitte i Silver 1 å grinde en stund. Jobber så mye, så har liksom aldri tid til mer enn 2-3 kamper, og da virker det som det tar en evighet.
"They'll not expect a gank the Eight Time! FAKK!" General OddOne
  • 0
Siterer Andooh:
Så nå er det å sitte i Silver 1 å grinde en stund. Jobber så mye, så har liksom aldri tid til mer enn 2-3 kamper, og da virker det som det tar en evighet.


Med så få kamper om gangen tar det nok tid ja
Synes de øverste nivåene i hver divisjon er ganske stress uansett, med så lite poeng for hver seier.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er selv i promo til Silver 4. Har ikke noe spesielle lanes jeg liker, men gjør det nok dårligst som adc i think. Hvem er i høyest divisjon her a?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Er selv i promo til Silver 4. Har ikke noe spesielle lanes jeg liker, men gjør det nok dårligst som adc i think. Hvem er i høyest divisjon her a?


Jeg driver og noober nedi bronsje atm, siden Riot ikke liker meg. Andooh var vel i Silver 1 som han nevnte, ellers er JoEy_Odd i Bronse 1 ifølge vennelisten min. The Heretic vet jeg ikke.

Bare å legge meg til om du spiller på EU West. Arnàn er nicket.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er i Silver II, samme som jeg var i forrige sesong. Har ambisjoner om å komme meg opp til Gold med Veigar, bare synd det er så sjelden jeg får mid.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!