Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crysis 2 ~ Offisiell tråd ~


Ahh gleder meg sånn til jeg får det
Hvordan er storyen? Bra, dårlig, middels?
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Runnet for første gang på Regular, noe som ble altfor pinglete for meg. Synes historien var dårlig fortalt, jeg prøvde nå å følge med så godt jeg kunne men likevel føltes det mange ganger som om jeg bare gikk rundt og gjorde meningsløse ting. Takk gud for at Crytek har lagt litt arbeid i valgfriheten da, og AIen, og tempoet, og Nanosuiten.

Forøvrig er det sjeldent jeg har opplevd et slikt antiklimaks, men det har nok mye med at jeg spilte på en altfor lett vanskelighetsgrad.


Hehe, jeg spillt igjennom på normal, og spiller nå på lett, for jeg prøver å finne Suveniers.
  • 0
Siterer pedro97:
Hvordan er storyen?


Meh, grei nok.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Storyen var OK, men som kvid sa så ble den litt dårlig fortalt, selvom jeg fikk med det meste. Men selve gameplayet er kjempebra!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg føler meg som en outsider siden jeg plages på letteste vanskelighetsgrad! Men jeg vet faen ikke hva objective mitt er, eller hva oppdraget heter
  • 0
Bruk Visor for å se det da.

Fuckings idioter altså. Crytek har nå sagt at de aldri har bekreftet at det kommer en DX11 Patch. Så den kommer ikke i nærmeste fremtid ihvertfall
  • 0
Siterer pedro97:
Ahh gleder meg sånn til jeg får det
Hvordan er storyen? Bra, dårlig, middels?


Tja vil si at storyen på 1ern var bedre... Da er det ikke sånt at 2ern er verre en 1ern men, jeg synnes at det ikke bare skjedde så mye....


Hovedpersonen du styrer Alcatraz er ganske så stille og skulle forestille noen som liknet på Gorden Freeman (Fra Half Life) som betyr at han holder munnen sin lokket rundt hele spillet

Nesten som du kan gå bort til han å si: What up Alcatraz?

Alcatraz: ...........

Come on Alcatraz say someting!

Alcatraz: .............

(Okay det er da ikke spoiler at Fyren heter Alcatraz alle vet jo det)
  • 0
Siterer draxi:
Hovedpersonen du styrer Alcatraz er ganske så stille og skulle forestille noen som liknet på Gorden Freeman (Fra Half Life) som betyr at han holder munnen sin lokket rundt hele spillet


Noen ganger ble det bare tåpelig at han ikke sa noe, som i (LITEN SPOILER) begynnelsen av spillet da Doug kaller ham Prophet, og tydeligvis ikke vet hva som har skjedd.

Lagt til 2011-03-29 13:56:
Siterer draxi:
storyen på 1ern var bedre


Eneren hadde nå såvidt en historie.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Han heter Gould ikke Doug.
  • 0
Oida.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Dere vet vel at grunnen for at Alcatraz ikke sier en dritt er pga. at lungene hans er ødelagte?
  • 0
Siterer fantomena:
Dere vet vel at grunnen for at Alcatraz ikke sier en dritt er pga. at lungene hans er ødelagte?


Nei, det visste jeg ikke. Hmf, dårlig fortalt. (Dårlig til å følge med)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer fantomena:
Dere vet vel at grunnen for at Alcatraz ikke sier en dritt er pga. at lungene hans er ødelagte?


What? Får du vite det i begynnelsen?
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer fantomena:
Dere vet vel at grunnen for at Alcatraz ikke sier en dritt er pga. at lungene hans er ødelagte?


What? Får du vite det i begynnelsen?


Man får vite det ca. 4-6 timer inn i spillet. Da forteller en forsker deg at hele kroppen din her helt.. fucka for å si det sånn. Nanodrakten har begynt å gro inn i Alcatraz. Dette var det kun Jacob Hargreave som visste, at drakten kunne integrere seg i DNA'et til brukerne.
Kålroten
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer fantomena ere vet vel at grunnen for at Alcatraz ikke sier en dritt er pga. at lungene hans er ødelagte?

What? Får du vite det i begynnelsen?


Man får vite det i Dead Man Walking.

Siterer Strategist:
Noen som har sett den nye tegnekonkurransen enda?
http://www.gamereactor.no/konkurranser/445/Stor+tegnekonkurra
nse%21+Vinn+Crysis+2+Nano+Edition%21/


Skulle så gjerne ha vært med, men jeg er helt elendig til å tegne.
  • 0
Takk for at dere svarte på spørsmålet
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
WARNING, SITERER EN SPOILER!!


Siterer Kålroten:
Man får vite det ca. 4-6 timer inn i spillet. Da forteller en forsker deg at hele kroppen din her helt.. fucka for å si det sånn. Nanodrakten har begynt å gro inn i Alcatraz. Dette var det kun Jacob Hargreave som visste, at drakten kunne integrere seg i DNA'et til brukerne.


Du kunna ha hatt spoiler warning. Ikke ALLE ville vite om de små høydepunkter midt i spillet. Men takk for at du ødela en del av opplevelsen min.
  • 0
Siterer Kålroten:
Man får vite det ca. 4-6 timer inn i spillet. Da forteller en forsker deg at hele kroppen din her helt.. fucka for å si det sånn. Nanodrakten har begynt å gro inn i Alcatraz. Dette var det kun Jacob Hargreave som visste, at drakten kunne integrere seg i DNA'et til brukerne.



fuuuuu! Takk for spoileren....
  • 0
Det var jo ikke en enorm spoiler da!
  • 0
En spoiler er en spoiler.
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det var jo ikke en enorm spoiler da!


What pedro97 said!
  • 0
Siterer Smæ:
Jeg føler meg som en outsider siden jeg plages på letteste vanskelighetsgrad! Men jeg vet faen ikke hva objective mitt er, eller hva oppdraget heter


Sliter du på regulary? LOL. Jeg spiller igjennom spillet nå (2 gang) på Super Soldier
  • 0
Crysis 2 på Super Soldier er utfordrende, men det er også utrolig morsomt!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Parkour Gamer:
Sliter du på regulary? LOL. Jeg spiller igjennom spillet nå (2 gang) på Super Soldier


Jeg sliter fordi jeg ikke vet hva objective mitt er, som kommer av at jeg har lyden på nest laveste fordi jeg blir gal i hue av høye lyder når jeg innbiller meg at folk rundt meg blir irritert. Det er egentlig et problem som flere i familien min har! xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!