Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Da har jeg forhåndsbestilt den billige Unleashed 2 Collectord Edition på Platekompaniet for 199 kr.
  • 0
Gears 2 for 139,-
  • 0
Forhåndsbestilte Collectors Edition av Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 på GameStop, kostet 100 Kr i depositum, totalt koster spillet 699,- Kr. Føler det er verdt det siden jeg er så stor fan av serien
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Assassin's Creed Brotherhood codex edition på CDON.com. Gleder meg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
kjøpte meg GH:Metallica (igjen), forrige uke siden det ble stjælt av en idiot da jeg var i militæret, også forhåndsbestilte jeg FIFA 11 i dag! også kjøpte jeg meg denne rakkeren for bare 299 på Spaceworld megastore. koster egentlig i underkant av 2000, så må vel si meg fornøyd med den prisen, GH WT gitaren ble jo ødelagt , og det ville kostet mer å kjøpe en i plast enn en i rosentre og stål, funker fett!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Bestilte Enslaved
Har såvisst ikke råd til impulskjøp,
men demoen overrasket meg positivt.

Kjøpte også Bioshock 2 ettersom jeg enda ikke har spilt det og det nå koster under 200 kr.
  • 0
Call of Duty: Black Ops- Hardened Edition til X360.
  • 0
Castlevania Lords of Shadow til xbox 360. I like it!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Red Dead Redemption 399,-
Hvorfor kjøpte jeg ikke Bioshock 2 og Assasins Creed 2 til samme pris istedenfor? D:
  • 0
Siterer F0xHunter:
Red Dead Redemption 399,-

Hvorfor kjøpte jeg ikke Bioshock 2 og Assasins Creed 2 til samme pris istedenfor? D:


Damn skulle ikke du også ha fallout nv og a?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jooo, men jeg bruker penger før jeg får dem Får penger på morgenen, bruker dem i løpet av dagen :/
  • 0
Siterer F0xHunter:
Jooo, men jeg bruker penger før jeg får dem Får penger på morgenen, bruker dem i løpet av dagen :/


Haha, slik er nermest jeg og. Impuls kjøp ftw (skaffet meg mange dårlige spill slik)
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Los
  • Los
Left 4 Dead 2..38 kr på Steam, også er jeg glad i zombier...døde zombier!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Left 4 Dead Bundle, rundt 60 kroner for begge Left 4 Dead spillene
  • 0
Lef t 4 Dead 2, rundt 43 kroner på Steam. Har lånt veldig mye 1eren hos en venn til Xbox, elsker å drepe zombier, skulle til å kjøpe L4D2 uansett en gang, men når Steam har et så bra tilbud måtte jeg bare slå an.

Ser at det er mange som har kjøpt L4D spillene nå.
  • 0
Folkens, det betyr L4D-gaming på oss.
  • 0
Jeg har også kjøpt L4D2 på steam nå. Vet ikke nøyaktig pris i norske kr, men det var utrolig billig ihvertfall!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjøpte Battlefield Bad Company 2 (PC) til 249,90 kroner, og Medal of Honor 10th Aniversary (PC) til 99,99.

To røverkjøp med andre ord
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Prince Of Persia Til xbox 360
"Doh!"
  • 0
Call of Juarez: Bound in Blood (Xbox 360)
Mass Effect 2 (Xbox 360)
Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Brútal legend og Assassins creed 2, fikk med Banjo and kazooie nutz and bolts på kjøpet ( 360 ) kosta 400 kr
The D' is silent.
  • 0
Castlevania - Lords of Shadow
Overaskende bra, og endelig et spill med en lengde på ca 20 timer
Anbefales til alle som liker hack'n'slash.
  • 0
Siterer bjellfrid:
Castlevania - Lords of Shadow
Overaskende bra, og endelig et spill med en lengde på ca 20 timer
Anbefales til alle som liker hack'n'slash.


Dette blir nok et kjøpt etterhvert.
Hei.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kjøpte GOTY-versjon av Oblivion på Gamestop i NYC i dag. Kostet $30 (ca 180 kr).
You're sleeping over, right?
  • 0
Gled deg. Du har en unik spillopplevelse foran deg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!