Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp

Har kjøpt Mass Effect 2 til X360 for 100,- i dag.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har bursdag i dag, og fikk to spill:

Red Dead Redemption (PS3)
Red Dead Redemption: Undead Nightmare (PS3)

Dette blir kos!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ikke akkurat kjøpt, men lånt to spill av en kompis:

BioShock
BioShock 2
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Mafia II,Skuffende kort historie.. men en kort underholdning på 8-9 timer er ikke å klage på, kostet bare 399,- Men burde vært litt lenger, ellers et strålende spill som anbefales
The D' is silent.
  • 0
Star Wars: Knights of The Old Republic

20 kr på Steamsalget
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Minecraft =)
  • 0
Forhåndsbestilte Dragon Age 2

Fikk litt panikk når jeg kikket på cdon, for det så ut som spillet kom 11.01, noe jeg absolutt ikke har råd til.
Men det var selvfølgelig bare fristen for å sikre seg "signature edition" eller hva den heter og jeg burde klare å skrape sammen 500kr innen mars når spillet endelig har release.
  • 0
Bestilte nettopp Signature Edition av Dragon Age 2. Fikk panikk akkurat som Tommy her, så da ble det kjøpings. Gleder meg!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Bestillte akkurat LittleBigPlanet 2 for den nette pris av 399 + 10kr i frakt hos elkjop.no
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gears of war og Gears of war 2 - gamestop 219,-kr
The D' is silent.
  • 0
Kjøpte Little Big Planet 2 på GameStop i dag
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Medal of Honor - 299,90 fra Spaceworld
*MacGyver Theme*
  • 0
Kjøpte nettopp Deathspank og Deathspank: Thongs of Virtue for 1200 MS poeng hver, altså 600 poeng for hvert spill pga. EA sitt salg på Xbox LIVE. Storfornøyd! Hadde jeg skulle kjøpt spillene før hadde begge kostet meg til sammen 2400 poeng.
  • 0
Bestilt både Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm og Castlevania: Lords of Shadow. Gleder meg

I tillegg fikk jeg Kingdom Hearts: Re:Coded i posten på lørdag, virkelig et spill å anbefale!
Just kill him with your awesome
  • 0
Prey,Civilization Revolution og dead space, 300,- må virkelig skjerpe meg.. neste blir bulletstorm, så brink, så gow3, så L.A noire så elder scrolls V Så batman arkham city osv !
The D' is silent.
  • 0
LITTLE BIG PLANET 2!!!!! <3
Gleda meg som et dyr kjempelenge nå, det innfridde også
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hidden Invasion til PS2.
Aldri mer... Aldri.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Fikk LittleBigPlanet 2 i dag.
  • 0
Dirt 2 er mitt siste spill-kjøp. Kjøpte på steam for 18 euro var det vel. Med ratt og pedaler + ny PC er det en svært så bra kombinasjon
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Jeg kjøpte Little Big Planet 2 og DC Universe Online til PS3.

Hvis noen gamer DCUO så skriv til meg i gjesteboken slik at vi kan game sammen!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
  • Zook
  • Zook
I dag fikk jeg Super Street Fighter IV i posten. Vant det i Gamereactors julekalender for en måned siden.
You're sleeping over, right?
  • 0
Mass Effect 2 til PS3 shippet fra England for 3 dager siden, så det blir vel det, da.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Kjøpte Bayonetta billig. Har enda ikke prøvd det, har ikke tenkt å prøve det enda. Må ta det en annen gang.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
Kjøpte Bayonetta billig. Har enda ikke prøvd det, har ikke tenkt å prøve det enda. Må ta det en annen gang.

Gled deg til en meget surrealistisk opplevelse.
Hei.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!