Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Victorfinne:
Tales of Xillia - PS3


Approved.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Akres:
FIFA 14 - Xbox One

99 kr hos Elkjop.no

Burn it
  • 0
Siterer Linebeck:
Burn it


^
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fifa 15 (PS4) - 399,- på Coop'en.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Middle Earth: Shadow of Mordo (XOne) - 399,- på Coolshop, takket være sånne fine poeng jeg fikk for bestillingen av Xboxen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Middle Earth: Shadow of Mordo (XOne) - 399,- på Coolshop, takket være sånne fine poeng jeg fikk for bestillingen av Xboxen.


Ser veldig artig ut faktisk.

Kjøpte selv Metal Gear Solid på PSN for 82kr. Dette var på grunn av sterk anbefaling av Findelglorfen. Gleder meg til endelig å få spilt det aller første av dem
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Dette var på grunn av sterk anbefaling av Findelglorfen.


Den er så #sterk at selv chili blir søtt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm: Revolution 449 Kr (PSN)

Måtte bare ha det.

For mange spill jeg vil ha akkurat nå. På tide å prioritere.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da har jeg nettopp fått bekreftelse på at en lenge etterlengtet Nintendo 3DS XL er sendt, og inneholder 3 spill, da inklusiv Pokemon Y. Virkelig på tide føler jeg. Også alt dette til den fine prisen av 1100,-
  • 0
Siterer ElGamer:
Da har jeg nettopp fått bekreftelse på at en lenge etterlengtet Nintendo 3DS XL er sendt, og inneholder 3 spill, da inklusiv Pokemon Y. Virkelig på tide føler jeg. Også alt dette til den fine prisen av 1100,-


Not bad. Brukt?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Not bad. Brukt?


Yeah, derfor den er billig. Så greit å betale med postordre og sjekke varen når jeg får den, før jeg betaler. Så vet jeg om den fungerer.
  • 0
Forza horizon 2 - 500,-
LOTR: Shadow of mordor - 450,-
Alien: Isolation - 450,-
The evil within - 500,-
Sunset overdrive - 500,-

Alt til xbox one.
The D' is silent.
  • 0
Siterer ElGamer:
Yeah, derfor den er billig. Så greit å betale med postordre og sjekke varen når jeg får den, før jeg betaler. Så vet jeg om den fungerer.


Altså skal mye til for at du får en ødelagt 3DS. Veldig bra kjøp
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Altså skal mye til for at du får en ødelagt 3DS. Veldig bra kjøp


Yeah, det jeg tenkte og. Og han som selger har virkelig vært både hyggelig og hjelpsom gjennom hele handelen. Bare venter på posten jeg, så håper virkelig de kan jobbe fort for en gangs skyld!
  • 0
Super Smash Bros. (3DS) - 369 på Nintendo eShop.

Now its hype time.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Yeah, det jeg tenkte og. Og han som selger har virkelig vært både hyggelig og hjelpsom gjennom hele handelen. Bare venter på posten jeg, så håper virkelig de kan jobbe fort for en gangs skyld!


Haha Skal du ha Smash Bros. ?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Haha Skal du ha Smash Bros. ?


Har egentlig ikke tenkt til det, og heller vente på Wii U, men er usikker på om jeg klarer det i lengden. Får se
  • 0
Fantasy Life til 3DS
Super Smash Bros. til 3DS
Beyond: Two Souls til PS3
"You know what? We'll call that one a tie."
  • 0
Kjøpte meg Smash Bros. 3DS jeg og.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) - 482kr hos Coolshop
OllieOllie (PS4) - 62kr via PSN
flOw (PS4) - 40kr via PSN
Metro: Redux (PS4) - 349kr hos Coolshop
The Evil Within (PS4) - 499kr hos Coolshop
  • 0
Pokemon Omega Ruby Limited Edition
Pokemon Alpha Sapphire Limited Edition

Ruby til meg og Sapphire til bruttern, for 429,- per stk.
  • 0
Super Smash bros. 3DS <3

Middle-Earth. Shadow Of Mordor.

og Fantasy Life. (3DS)

Med sistnevnte sparte jeg meg nesten en 200 lapp, ved å kjøpe digitalt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Forhåndsbestilte nettopp Pokemon Alpha Sapphire Steelbook Edition. Stakkars eksamenstid.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer kokiri:
Fantasy Life. (3DS)


Har så skikkelig lyst på det:
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer kokiri:Fantasy Life. (3DS)

Har så skikkelig lyst på det:


Er veldig avhengighetsskapende. Litt som en kryssning mellom Animal Crossing og Zelda.
Utrolig mye å gjøre, og en overraskende stor verden. Har du noen å spille med, vil det øke opplevelsen betraktelig.

For eksempel, du lager en paladin mens en kompis blir en Blacksmith som kan lage våpen og armour til deg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!