LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Seneste spillkjøp


      Visste ikke helt hvor jeg skulle poste det men.

      Jeg har kjøpt meg et blått mobildeksel med kortholder.

      Lagt til 2017-03-23 15:16:
      blått
      ''eh'' - Link
      • 0
      Fikk litt lyst til å spille fighting games så jeg kjøpte meg Mortal Kombat XL.

      Må nesten flire hver gang jeg ser "Bubble head". Cass ftw.

      Lagt til 2017-03-24 21:33:
      Siterer Subject 17:
      Visste ikke helt hvor jeg skulle poste det men.

      http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=27742&page=12
      Veni, Vidi, Dormivi
      @Lt Mactawish

      Takker
      ''eh'' - Link
      • 0
      Mass Effect: Andromeda - 0,-
      Vant det i en tegnekonkurranse.
      The D' is silent.
      @Finalfantasyfrelst: Gratulerer!
      Siterer IranianNosebone:
      @Finalfantasyfrelst: Gratulerer!


      Thanks =)
      The D' is silent.
      Horizon Zero Dawn fra Kewlshop.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Av ukjente årsaker kjøpte jeg Star Wars: Battlefront på PS Store.

      Star Wars-abstinensene mine tok vel overhånd. Småmorsomt så langt, men det er slående at Star Wars: Battlefront 2 til Playstation 2 har betydelig flere maps, og langt mer enspillerinnhold.

      Siden jeg ikke gidder å dobbeltposte, så slenger jeg på at jeg også har kjøpt Ratchet & Clank Q-Force.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Jeg kjøpte meg en 4TB ekstern harddisk til PS4 for 999kr, og den fyller seg i skrivende stund.

      Jeg er så lykkelig!!!
      Persona 5 fra Geimståp.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Resident Evil 7: Biohazard fra Platekompaniet, og Until Dawn fra PS Store.

      Er egentlig ikke fan av skrekkspill, så blir spennende å se hvordan dette går.
      Let the voice of love take you higher
      Siterer Glorfindel:
      Persona 5 fra Geimståp.

      Samme her. Måtte jo det ,er jo meget glad i 3 og 4. Hadde enkelig tenkte å bestille det ,men ja slik ble det ikke av grunner.

      Siterer Grallen:
      Resident Evil 7: Biohazard fra Platekompanie

      Vurderer også å kjøpe det på salg, kommer fort til å gjøre det selv om jeg nå har kjøpt persona 5. Sammen med Vikings sesong 3 og 4 på blu ray og evnt Ghost in the shell. Men, nå har jeg persona 5 og kose meg med.
      Arkham Knight og Until Dawn på PS Store.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Ååååå, until dawn! Mitt favorittspill til ps4. Please tell me your choices, guys.
      The Legend of Zelda: Breath of the Wild Wii U
      @Quinzel: Spoiler: Jeg fikk bare hun asiatiske (Emily var det vel?) til å overleve. Det var jo hun jeg likte minst. Burte ha henrettet henne mens jeg hadde sjansen.
      • 0
      Siterer IranianNosebone:
      @Quinzel spoiler


      oi, det var da ille. Morsomme med spillet er alle valgene og at jeg skvatt så mye. Min ending ble at Spoiler: alle jentene døde, men jeg fikk alle guttene til å overleve. Til og med beste ending for han syke gutten (elliot fra mr robot). Bare likte hun Jessica (hun som stripper) og hun "Hayden" så godt, ble så lei meg da de døde xD. Men fikk romancet alt som kunne blitt romancet xD Og twisten var ganske awesome.
      • 0
      @Quinzel: Spoiler: Jeg foretrakk den lille nerdete jenta med luen, og så for meg at hun skulle være med han med briller. Men først dør han i et quick time event, og så dør hun i noe jeg egentlig skjønte at var en felle... Jeg trodde lenge at Jessica døde i begynnelsen, og var rimelig fornøyd med det, men når hun kom tilbake skulle jeg holde henne i live. Det varte ikke lenge.

      De to-tre siste karakterene døde da jeg skulle "holde kontrolleren helt i ro". Det var helt umulig, selv når jeg la den i fra meg.
      • 0
      Siterer IranianNosebone:
      @Quinzel:


      Spoiler: ashley ja! Ja, de to blir sammen men da må du få dem til å overleve en god stund xD åjaaa, den stemmen hun synes hun hørte? Døde der selv med henne... Oi! Ikke verst du fikk jessica til å overleve helt dit, man skal visst gjemmme seg hele veien for å få henne til å overleve slutten siden hun er så skadet.

      Ja, DET var det mest intense med hele spillet! Jeg mista kun Hayden i den holde kontrolleren stille delen, og jeg var helt sikker på at jeg skulle klare det, but noooo. Det monsteret kom jo helt opp i skjermen xD
      • 0
      @Quinzel: Stemmer, det var jo en ganske intens del av spillet. Kanskje jeg burde prøve det igjen.

      Har det i nedlastningskøen, siden jeg fikk skaffet en romslig ekstern harddisk.
      Siterer Quinzel:
      Please tell me your choices, guys.


      Skal se om jeg husker det når jeg får suset meg til å spille det.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer Quinzel:
      Please tell me your choices, guys.


      Får ikke spilt det før etter påske, men jeg skal prøve å huske det når jeg kommer så langt.
      Let the voice of love take you higher
      Until Dawn var god stemning
      Siterer SirGalahad:
      Until Dawn var god stemning

      Her snakker 3-4 stk om det og jeg har til gode å få startet det
      Siterer Grallen:
      Får ikke spilt det før etter påske, men jeg skal prøve å huske det når jeg kommer så langt.


      Please do, mr Grallen. Er ikke lange spillet altså.



      Siterer Xtord:
      Her snakker 3-4 stk om det og jeg har til gode å få startet det


      Nå er det sooooooon påske, så da har du tid vettzzzz

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!