Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Crazy Kraken:
Så kult! Håper du tar turen innom SH tråden


Det skal jeg gjøre, så fort jeg har fått spilt det litt.
Let the voice of love take you higher
Siterer SirThomas:
Get on my level, snart 60 timer på 6 dager i Tekken 7

Siterer Finalfantasyfrelst:
riday the 13th: The game

Har spilt det 80t på 10 dager, so yes.


Svett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Har gjort litt shopping på ebay.

- Silent Hill 2 (PS2)

- Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (DS)

Silent Hill 2 har jeg aldri spilt før, men Bowser's Inside Story er blant de beste RPGene jeg har spilt. Soooo good.


Gled deg! Ble introdusert til Silent Hill serien gjennom den første filmen. Noen år senere kjøpte jeg Silent Hill Downpour (PS3), likte det så godt at når jeg hadde klart det ut var det rett inn på CDON og bestilte Silent Hill HD Collection. Gode spill opplevelser! Så enig med Crazy Kraken at det er kult om det blir liv i Silent Hill tråden!
Bestemte meg i går for å kjøpe wipeout collection og gi det et forsøk. Likte tross alt f-zero gx utrolig godt, å selv om jeg vet de er ganske forskjellig , så håper jeg allikevel at jeg får litt av den samme god følelsen. Kjøper sjelden racing spill ved unntak av omtrent mario kart , så ja, er spendt å se åssen dette er.
Feirer fullført studie og sommerferie med innkjøp av Persona 5.
Let the voice of love take you higher
Sly Trilogy for 99,-
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sly Trilogy for 99,-


Første gang?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Første gang?


Har vel forsåvidt prøvd Sly noen få ganger opp gjennom hos diverse kompiser, men det første gang jeg har kjøpt det selv,, ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Har vel forsåvidt prøvd Sly noen få ganger opp gjennom hos diverse kompiser, men det første gang jeg har kjøpt det selv,, ja.


Nyt dem! Den serien jeg liker mest fra barndommen! Mange gode minner! Forsåvidt tre lette plainums og!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Nyt dem! Den serien jeg liker mest fra barndommen!


Skal gjøre det når jeg en gang kommer i gang med de, hah.

Siterer SirGalahad:
Forsåvidt tre lette plainums og!


Hørt rykter om det.

Lagt til 2017-06-18 02:13:
Ser forøvrig at du ligger ganske rett bak meg i country rank på PSNProfiles. 878. mot 899. plass.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Close det!
  • 0
Gikk nettopp til kjøp av Persona 5 !
Siterer SirGalahad:
Gikk nettopp til kjøp av Persona 5 !

Håper du koser deg mye med det
Siterer Xtord:
Håper du koser deg mye med det


Takk for det! Tror nok det blir mange timer med spilling og kos ja!
Siden jeg først skulle kjøpe nytt headsett, så bestemt jeg meg får å kjøpe ny Crash i samme slengen. Blir nok også et kjøp av ff xii senere i dag fra Square sin butikk.
Grim Dawn
Dying Light
Nier Automata
''eh'' - Link
Tenkte hvorfor ikke og kjøpte Ape Escape 2 for 33kr på psn.
  • Los
  • Los
Elite Dangerous på PS4. Har ventet på at det skulle komme ut på PS4 leeenge nå. Har release i morgen og drar på ferie på fredag, men måtte kjøpe det bare for å teste litt før jeg drar.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hitman - hele sesongen
Dishonored 2
Sniper Elite 4

Fra PS Store sitt tilbud.
Har forhåndbestilt en SNES Classic Mini fra Komplett. Da håper jeg at de får inn nok på lager.
Let the voice of love take you higher
Var helt sikker på at jeg kom til å komme meg helskinnet gjennom Steam Summer Sale...

Vel....

Mount and Blade: Warband £ 3.74
Sniper Elite 4 Deluxe Edt £32.49
SteamWorld Heist £ 3.73
Wolf Among Us. £ 4.47
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Grallen:
Har forhåndbestilt en SNES Classic Mini fra Komplett. Da håper jeg at de får inn nok på lager.


Det ser ut som den er utsolgt overalt allerede
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg bestilte snes classic mini fra Platekompaniet! Håper de får inn nok enheter!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg bestilte snes classic mini fra Platekompaniet! Håper de får inn nok enheter!


Jøss, de har begynt å ta i mot flere bestillinger? Var opprinnelig der jeg skulle bestille fra, men når jeg prøvde så hadde de ikke flere tilgjengelig.

Men det virker uansett som om jeg er sikret en, siden dette dukket opp på Komplett: "Obs! Alle som har lagt ordre på denne vil få. Du vil finne estimert leveringsdato inne på din ordre."
Let the voice of love take you higher
  • 0
Måtte selvfølgelig ha Crash Bandicoot N Sane Trilogy!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!