Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Julmarri:
Har kjøpt destiny 2 til både ps4 og pc, og nyeste cod (WW2) på ps4, need for speed payback (ps4) og assassins creed origins (ps4). Kjøpte alle digitalt. Gleder meg


Wow! Mye å se fram til da
  • 0
Handlet et par spill i dag

Til PS2 kjøpte jeg:
Tony Hawk's American Wasteland (elsker pro skater-spillene, så vi får se om dette er decent)
Outlaw Golf 2
Final Fantasy X-2
Shadow of Memories
Guitar Hero


Kjøpte også Assassins's Creed: Rogue (PS3), Nintendogs: Chihuahua & friends (DS) og Halo til xbox original.
Kjøpte to PS3-spill jeg trengte. Det første spillet jeg kjøpte var The Sly Trilogy som jeg allerede eier på ps store, men ville ha det fysisk og. Det andre spillet jeg kjøpte var SSX (2012) som jeg spilte det da det kom ut, men solgte det til gamestop eller noe annet bullshit jeg ikke husker. Følte det var på tide å adde disse til samlingen.
Fikk nettopp Destiny 2 Limited Edition i posten. Da er det bare å få spilt ferdig historien til det første spillet (selv om det egentlig ikke har noe å si). Hvis jeg bare klarer å rive meg løs fra Yakuza Kiwami og Injustice 2 først, så klart. =P
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Siterer cheezdoodle96:
Yakuza Kiwami


Wow! Du er inni den serien og. Godt jeg ikke er den eneste her på forumet som liker tekken og yakuza. Spilte du Yakuza 0?
Siterer SirGalahad:
Wow! Du er inni den serien og. Godt jeg ikke er den eneste her på forumet som liker tekken og yakuza.


Oh yeah!

Siterer SirGalahad:
Spilte du Yakuza 0?


Vurderte det, men da jeg hørte Yakuza Kiwami skulle komme så bestemte jeg meg heller for å vente på det. Har hørt det skal være sykt bra da!
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Siterer cheezdoodle96:
Vurderte det, men da jeg hørte Yakuza Kiwami skulle komme så bestemte jeg meg heller for å vente på det. Har hørt det skal være sykt bra da!


Var der jeg startet med serien. Hørte det var en prequel til serien så da så jeg det som en perfekt mulighet til å hoppe inn i serien. Spesielt når jeg fikk høre at eneren skulle få en full remake fra grunnen av. Fantastisk spill ja. Storyen er så jævelig spennende. Skal få spilt Kiwami snart selv. Heldigvis får vi Kiwami 2 og. Ellers må jeg nok skaffe de andre til PS3 så jeg kan få spilt de innen Yakuza 6 kommer til vesten.
  • 0
J-STARS Victory VS+ PS4
Metal Gear Solid HD Collection PS3 (eier hd collectionen på PSN men ville ha den fysisk og)
Final Fantasy IX (PS4).
Kjøpte meg Fortnite til Ps4. Ble glad når jeg fikk vite at det endelig hadde kommet en Battle Royale mode til konsoll. Ble enda mer overrasket når det viste seg at jeg får spillet gratis til pc i tillegg.
...But our princess is in another castle!
Siterer IranianNosebone:
Final Fantasy IX (PS4).


Skal så sykt kjøpes når jeg er ferdig med Nier: automata!
@SirGalahad: Og Nier: Automata er noe jeg bør få fatt på etter hvert!
Siterer IranianNosebone:
@SirGalahad: Og Nier: Automata er noe jeg bør få fatt på etter hvert!


Yeah. Er ganske så good.
  • 0
Kjøpt Borderlands 2, Madden NFL 18 og Call of Duty: Modern Warfare Remastered til PS4 de siste ukene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Demon Souls (PS3)
The Orange Box (PS3)
  • 0
Siterer SirGalahad:
Demon Souls (PS3)


Kult! Stikk innom Dark Souls tråden og fortell hvordan det går når du har kommet igang
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Venter på Danganronpa V3 (vita) i posten nå, hype
Take off every zig, for great justice
Tom Clancy's Splinter Cell Trilogy
The Bourne Conspiracy
Battlefield Bad Company
Battlefield 3
Hitman Absolution
Metal Gear Rising: Revengeance
Fallout: New Vegas
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Jericho

Alle til PS3. Eid flere av dem før, men har solgt til Gamestop for noen år siden som en idiot. Så nå kjøper jeg de gode minnene på ny sånn som New Vegas og Metal Gear Rising.
Så var Snes mini anskaffet. Starfoxwing 2 var forresten like dårlig som det første om ikke dårligere
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Worst Username Ever:
Venter på Danganronpa V3 (vita) i posten nå, hype

...og levering er forsinket, det ble egentlig sluppet i Europa i går men de forventer å få det inn "om 7-10 dager", bleh
Take off every zig, for great justice
  • 0
Kjøpte noen PS2-spill:

Need for Speed: Carbon
Guitar Hero II
NBA STREET Vol.2
Age of Empires II: The Age of Kings
Deadly Strike
Project Eden
  • 0
Mario & Luigi Superstar Saga til 3DS.

Digger det originale til GBA, så satser på at denne utgaven er like god.
Let the voice of love take you higher
Kjøpte South Park: The Stick of Truth til PS3. Rundet det på PC når det kom ut, men har lyst å eie det fysisk. Garantert et spill jeg vil ta frem i fremtiden å spille på nytt med trofeer og alt!
  • 0
Shadow of Mordor - Xbox One
CoD: Infinite Warfare Sesong Pass - Xbox One
Rainbow Mushroom
  • 0
Fikk endelig somlet meg til å kjøpe Uncharted: The Lost Legacy . Kjøpte også Sly 2: Band of Thieves til PS2 fordi jeg klarte å rote bort min kopi når jeg var yngre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!