Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp

• JOOP
  • JOOP
hvor da?
Chillbill
  • 0
Siterer JOOP:
hvor da?

hvem og hva spør du om?
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
beklager...
Siterer fredrik_s:
Citerer JOOP blivion for 360 og alle mods fra marketplace

skammgudd, men sitter fast på knits of the nine

hvor da?
Chillbill
  • 0
Det siste spillet jeg kjøpt var The Elder Scrolls IV: Oblivion for 599 på Spaceworld
Oblivion Ruler og PS3 4 life !
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Hmm... Lord of the Rings online. Jobber på spaceworld så jeg for JÆVLA mye avslag xD
Baruk Khazad, Khazad Aimenu!
  • 0
Empire Earth II og ny musematte! Kjøpte det på mandag for å feire at pc-en min endelig har blitt reparert
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Kjøpte meg Medieval 2: Total War idag Holder på å innstalere nå *gleder meg*
  • 0
Resident Evil 4.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Resident Evil 4.

Gled deg
Heihei
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Mapsa til GEars of war
Chillbill
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
RH KOM Heksekongen
Strongholf Legends
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
kjøpte guitar hero 2 til 360 for to uker siden

ganske morsomt må jeg si
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
kjøpte god of war 2 i går ...
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Kjøpte meg Medieval 2: Total War idag Holder på å innstalere nå *gleder meg*

Gratulerer! Det er kjempefett!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Kjøpte nettop
Star Wars - The best of PC
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Kjøpte i stad: scarface the world is yours
  • 0
uff, hater det spillet
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Mario and Luigi: Partners in Time.

Dritbra.
  • 0
Grattis tradetown, du har införskaffat världens genom tiderna bästa spel någonsin

senaste inköp?

Oblivion ps3, har det till pc och har spelat det till 360, och ps3 har den överlägset bästa versionen
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Kjøpte det SWAT 4 i går
  • 0
GTA:VCS til psp
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Test Drive Unlimited, veldig bra spill.
This city's is burning "it's not my burden" (Letterbomb, Green Day)
  • 0
Kjøpte wii points og classic controller i går kommer vel i posten snart.. da blir det mye av a link to the past!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer Norsthunder:
Hmm... Lord of the Rings online. Jobber på spaceworld så jeg for JÆVLA mye avslag xD

avslag på spill da vil jeg også byne og jobe i en spillbutik når jeg blir litt eldere
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Det siste kjøp var nok Saints Row
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!