Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


castlevania judgment. 18£ på amazon
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Fikk Mount & Blade helt gratis av en venn

Blir litt fett å se hvordan det spillet er.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nice. Spillet selges forholdsvis billig i de aller fleste spill-butikker (fra 100-150,-), men ekstra stas er det jo å få det helt gratis. Selv digger jeg spillet, og spesielt hvordan de har kombinert strategi, rollespill og nærkamper. En herlig blanding med andre ord. Selv gir jeg spillet 8/10.
  • 0
er det verdt og kjøpe rainbow six vegas 2 for 145 kr på play.com.. eller kan jeg finne det billigere i butikken?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Rampage Jackson:
er det verdt og kjøpe rainbow six vegas 2 for 145 kr på play.com.. eller kan jeg finne det billigere i butikken?


Det koster 100 kroner på Play.com.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8056345/Tom-Clancy
-Rainbow-Six-Vegas-2/Product.html


Tviler på at du finner det billigere noen andre steder, så hvis du vil ha det ville jeg bare kjørt på!
You're sleeping over, right?
  • 0
Yes! Jeg bestillte nettopp inFAMOUS fra GameZone.no
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Rampage Jackson:er det verdt og kjøpe rainbow six vegas 2 for 145 kr på play.com.. eller kan jeg finne det billigere i butikken?



Det koster 100 kroner på Play.com.



http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8056345/Tom-Clancy

-Rainbow-Six-Vegas-2/Product.html



Tviler på at du finner det billigere noen andre steder, så hvis du vil ha det ville jeg bare kjørt på!


vil ikke ha platinum utgaven.. er så JÆVLIG stygg da..

den vanlige utgaven koster 14 pund.. det er litt over 140 kr..

Lagt til 2009-05-10 13:47:
ja da går jeg vel for den..
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Rampage Jackson:
vil ikke ha platinum utgaven.. er så JÆVLIG stygg da..


Boo-hoo! Har det noe å si hvordan coveret ser ut?

Hvis platinum og vanlig utgave hadde kostet det samme hadde jeg ikke nølt med å velge den vanlige, men når det faktisk er prisforskjell syns jeg det er tullete å velge den utgaven som ser penest ut. Menmen. Det er dine penger det går av.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles på torsdag
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
kjøpte guitar hero 3 ttil wii i dag. 329kr m gitar helt greit ettersom jeg kan bruke den samme gitaren på rock band 2 når det kommer.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Kjøpte SKATE 2 i går, dritfett og komme tilbake på skateboardet
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Jeg kjøpte Midnight Club: Los Angeles på torsdag


åå, Midnight club er faktisk jævli fett! Meget undervurdet bilsppill, faktisk en av det beste bilspillene jeg har spilt

Dead Space

Var litt smålig lei av Cs 1.6, og tenkte at et nytt spillkjøp måtte til, det ble da kritikeroste Dead Space.

Første inntrykket var ok, men virket fra første stund veldig linært, noe det omtrent hele spillet er. Grafikken var ok, men ikke nå sånn kjempe imponert sammenlignhet med eks Killzone 2. Dette spillet sliter veldig med spideman-syndromet, det fines knapt komboer i dette spillet, du har faktisk 2 forskjellige slag, og 8 guns å velge imellom. Tanke på at jeg punget ut bare 200 kr, var det greit nok, men de som har punget ut 400+ vil jeg si at de har gjort et bomkjøp, med mindre de har kjøpt det på konsoll, for dette virket mer som et konsollspill, men i hvertfall pc-versjonen er veeeldig skuffende forhold til hva jeg forventet meg.

6/10
  • 0
Kjøpte Splinter Cell Double Agent på Xbox 360 for 100 spenn. Det var vel verdt pengene!! Har ikke kommet så langt, men sigelplayerdelen er dritspennende med tanke på storyen og gameplayet.

Onlinedelen er ok. Det artigste er coop-challenges med 2-3 spillere.

Har ikke prøvd mot randoms over nettet for det står at serverene ikke er i bruk eller noe sånt
Noen som veit om serverene er borte for godt på spillet?

Please tips meg om fler billigspill!! Yahoooo
  • 0
Kjøpte meg Motorstorm i går. Ettersom det ikke går an å endre vanskelighetsgraden så synes jeg foreløpig spillet er altfor lett, og jeg har kommet meg halvveis i enspilleren med gull på alle løpene jeg har spilt i løpet av en dag. Får håpe online-biten drar ut holdbarheten litt ekstra når jeg blir ferdig med enspilleren. Men gøy er det, så på den siden er det upåklagelig, bortsett fra noen irritasjonsmomenter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Garrys mod. 9 euro på steam..
  • 0
  • Zook
  • Zook
I dag fikk jeg endelig Mirror's Edge i posten. Det tok to uker.
You're sleeping over, right?
  • 0
I dag kom Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots i posten. Endelig. Det tok 16 dager, men jeg tror det er verdt det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kjøpte meg Bad Company i helga. Betalte 199kr for det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Mortal kombat vs DC universe. Et kjempe bra spill
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Grand Ages Rome. Et utrolig bra spill, slår egentlig det fleste spill jeg har spillt
Tungur Knivur
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kjøpte Bionic Commando Rearmed for 40 kroner på PS Store.
You're sleeping over, right?
  • 0
Fallout 3 (Collector's edition).
Brothers In Arms: Hell's Highway (Collector's edition).
F.E.A.R.2.
Glasgow smile.
  • 0
kjøpte Phoenix Wright: Ace Attorney - Trials and Tribulations på Gamezone for 499,-

Et meget bra spill, anbefales!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Kjøpte meg 2000 Wii Points

Og for det kjøpte jeg Legend of Zelda: Ocarina of Time, det ruler!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Kjøpte meg 2000 Wii Points

Og for det kjøpte jeg Legend of Zelda: Ocarina of Time, det ruler!


skal du kjøpe majoras mask også eller?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!