Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp

• Yoh
  • Yoh
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Hmmm.. lenge siden jeg hqar kjøpt et spill... Har prøvd å bli ferdig med det jeg har, og jeg får spill gratis gjennom Barnevakten.no...
Men det siste var nok Rotwk...
Fabelaktig!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
kjøpte MGS O til psp i dag.
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Mitt seneste innkjøp var nå nylig Diablo II: Lord of Destruction. Har en lv 55 druid og en lv 40 necromancer. Det er bare så bra og avhengihetskapende!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
"F.E.A.R. Extraction Point". Ganske bra, skvetter ganske av og til.
  • 0
"Final fantasy 3" til DS. Veldig bra, har bare netopp begynt, men det ser bra ut så langt
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • Missing Avatar
  • Æki
"Dead Rising" jævla rått spell!!!!!!!!
In Flames<3
  • 0
blir det ps3 da? siden motorstorm og resistance er jo ikke på 360...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Metal slug: Anthology

Utrolig fett
  • 0
Ratchet & clank: Size matters
Dtno!
  • 0
Spider-Man 3 til Nintendo Wii
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal til Oslo på Kamelot konsert i mårra,
og da har jeg på følelsen att det kommer til å bli God of War 2 på meg
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Comand & conquer 3 til X360
  • 0
GudFaren til PC
  • 0
Mine nyeste spill er Gothic 3 og Medieval II: Total War. Kjøpte dem 20. november i fjor. Ganske lenge siden jeg har fått noen nye spill altså
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
God Of War II
Tidenes ps2-spill
  • 0
Resident Evil: remake, till Gamecube kommer skrämma livet av mig då jag aldrig spelat 1an till ps1
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
kjøpte splinter cell double agent til ps3 på feadag! definetivt det beste splinter cell hitil... og det på alle måter!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
kjøpte wipeout pure til PSP i går.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
CS : Source
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Tre spill:
State of Emergancy (PS2), Jet Set Radio Future (XBOX) og Resident Evil 4 (GC)
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer mr-47:
kjøpte splinter cell double agent til ps3 på feadag! definetivt det beste splinter cell hitil... og det på alle måter!

Ble ferdig med et spillet på Xbox 360 på fredag. Kjempe bra spill!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
hitman blood money faktisk.. hadde lyst på det.. desluten fikk jeg det dagen det kom ut bære akurat ett år senere
Bygones
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Rayman raving rabbits. Vant det
Chillbill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!