Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer Zook:
Band of Brothers er jo en miniserie, altså finnes det bare én sesong..


Haha, en slik voldelig serie kan jo ikke jeg vite noe om.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jepp, jeg kjøpte Need for Speed: Shift i dag for 499,- på Spaceworld i dag.
I was frozen, today!
  • 0
ODST For the win baby!!
Go ahead, make my day
  • 0
Jeg ser det er så mye tilbud på nettet for tia.. å da ser jeg spill som jeg ikke har fått kjøpt ennå som jeg vil ha.. som blandt annet, Bioshok, Bionic Commando og Prince Of Percia.. men jeg er litt usikker på Prine of percia...

noen som har noen av disse spillene? som vil gi noen anbefalinger?
hadde vært takknemlig da
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Har prøvd demoen på Bioshock, den var knallbra! Ville nok anbefalt det. Sykt stemningsfullt.
Knurr...
  • 0
Jeg syntes BioShock var skuffende, jeg hadde forventet mer.
I was frozen, today!
  • 0
Hmm.. Kan jo kjøpe det, så hvis ikke jeg liker det, selger jeg det bare te nabo'n ^^
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg syntes Bioshock var utrolig bra! Spennende og veldig god steming
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg vil tro at Prince of Persia er greit nok, hvertfall i forhold til prisen (£10 på play.com).

Jeg bestilte Prince of Persia i går, kjøpte Escape from Monkey Island i dag, og fikk Pokemon Gold, Super Mario Advance 1 og 3, Castlevania Circle of the Moon, Sonic Advance 3, Excitebike, Tetris, Tetris 2, Pokemon Red, Ducktales, Super Mario Land, Cool Hand og Metroid 2 i posten de siste par dagene

EDIT: Holdt på å glemme Final Fantasy Advance 2 og Starfox Command til DS!
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Kjøpt Dirt 2 Ett av de mest gjennomførte spillene jeg har sett, tror jeg, iallefall når det gjelder racing... Sykt bra. Men shitvanskelig online
Knurr...
  • 0
Unreal Tournament 3 på Steam, 68 NOK
  • 0
Kjøpte The Beatles: Rock band 14 september. Ble utrolig fornøyd med spillet og jeg angrer fortsatt ikke. Enda et impuls-kjøp jeg gjorde.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Kjøpte MGS4: Guns of the Patriots på thehut.com for £15
  • 0
FIFA10 i dag (går?) for 499 på lefdal! WooHoo!
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
kjøpte meg endelig Okami på wii i går.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Jeg kjøpte Gran Turismo: Collector's Edition sammen med min nyinnkjøpte PSP i dag, det er faktisk ikke så dårlig som GR sier.
I was frozen, today!
  • 0
Bestilte Halo3 ODST og MW2 i slutten av sommerferien ODST er jeg kjempe fornøyd med, og MW2 blir nok ingen skuffelse.
GT: GR Nemesis
  • 0
Kjøpe Wii Sports Resort i Danmark for bare 399,- + en ekstra Wii Motion Plus for 200,-

Lillebroren min eier meg i basketball på spillet...Han er nå bannlyst fra spillet
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Kjøpte Scribblenauts til DS i dag på Gamespot for 349,-

Og jeg digger spillet! Så utrolig gøy
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Fifa 10 499- på spaceworld
Fem-stjerners medlem
  • 0
No More Heroes Wii og Burnout Paradise Ultimate Box X360 på to for 400 tilbudet til Spaceworld.
  • 0
Forhåndsbestilt en del spill... noen kommer ikke før neste år, men jeg følger aldri med på utgivelsesdatoer så da er det like overraskende hver gang jeg får noe i posten.

Brutal Legend
Modern Warfare 2
Assassin's Creed 2
Mass Effect 2
Crackdown 2
Fable 3
Left 4 Dead 2
  • 0
I går hadde jeg endelig nok penger til å kjøpe FIFA 10. Hadde ikke penger når det kom ut eller tiden etter, men for en uke siden fikk jeg penger. Når jeg skulle kjøpe det fant jeg det ikke for det var utsolgt. Men i går fant jeg det endelig så da ble det FIFA igjen.

Har kjøpt FIFA på dagen det har kommet ut fem år på rad, men ikke i år nei. Jaja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Forhåndsbestilte Uncharted 2: Among Thieves Limited Edition Collector's Box fra Gamezone for ett par dager siden, til den nette sum av 599,- Den ser skikkelig smooth ut, så er nok verdt de ekstra kronene
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!