Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Jeg fikk endelig kjøpt Fallout Collection i dag (for 149,-). Nå blir det gaming!
I was frozen, today!
  • 0
Mass Effect 2 kommer i posten i morgen! Med Inferno Armor ^^
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect 2

Min kjære studentlommebok skrek litt mens jeg betalte, men jeg bare smilte
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Syns at dere i det minste må la det være igjen ETT eksemplar til meg da, folkens.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Kjøpte God of War Collection. Så nå skal jeg varme opp før God of War 3 kommer!

Må også legge til at jeg ble mektig irritert på at den koden som fulgte med i spillet som gjør at jeg kan laste ned God of War 3-demo hadde visstnok godt ut 11/08/09...
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Dama kjøpte Mirror's Edge til meg i dag :p 199,-

Ho er litt sta, jeg sa ikke at jeg ville ha no, men sia jeg betalte bensin penger til ho så SKULLE ho gi noe tilbake mente ho på.. Kvinnfolk ^^ god's best creation ever XD
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer kEv_91:
Kjøpte God of War Collection


Fantastisk samling, begge spillene er helt utrolig gode. Har Collection selv
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kjøpte Assassin's Creed 2. Litt oppskrytt, men ellers ok
  • 0
Siterer Predator:
Citerer kEv_91:Kjøpte God of War Collection

Fantastisk samling, begge spillene er helt utrolig gode. Har Collection selv


Jeg vet, fantastiske spill og begge 2 på èn plate!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Mass Effect 2.
Har ikke spilt eneren siden sent '08 - men når man blir dratt gjennom historien igjen, så husker man hva man har gjort.
Nydelig spill, kanskje årets beste, visst ikke blir '10 er godt år indeed.
http://spillhjornet.blogspot.com/ ; http://twitter.com/PaDzo06
  • 0
har forhold bestilt BF: Bad Company 2!!!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Herlig!

Bestillte BioShock 2 til ps3(498kr) og Left 4 dead 2 til PC for 250kr!
  • 0
Kjøpte The Getaway til PS2 i dag, til den latterlige prisen 99,-

Grunnen til dette er at Getaway- demoen var ett av de første spillene jeg hadde på PS2, på en slik promo- disk som fulgte med maskinen. Tror jeg spilte den demoen mer enn flere av fullversjons- spillene mine, og digget den. Fikk aldri kjøpt hele spillet, ettersom jeg bare var 12-13 år på den tiden, og det å dra til Oslo for å kjøpe et 18- års- spill var ikke så enkelt.

Så så jeg det plutselig i butikken igjen i dag (Rema 1000 av alle steder ), og for første gang i mitt liv følte jeg ekte nostalgi!

Anyways, jeg endte opp med å kjøpe spillet, pluss The Hangover på DVD.. In your face, pirates!
Knurr...
  • 0
Dante`s Inferno
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Kjøpte Mass Effect 2 Collector's Edition selv om jeg bare hadde planlagt å kjøpe den vanlige versjonen. Håper det er verdt det, for å si det sånn.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
The Saboteur og Guitar Hero: Metallica for 650kr til sammen. Usikker på om The Saboteur er verdt det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var på Gamestop i dag og kjøpte Call of Duty: Deluxe Editon (Call of Duty og Call of Duty: United Offensive), Splinter Cell: Trilogy (Splinter Cell, Spliner Cell: Pandora Tomorrow og Splinter Cell: Chaos Theory) og Rise of Nations: Gold Edition (Rise of Nations og Rise of Nations: Thrones and Patriots). Alt dette til 198 kr, det var 99 kr pr spill og 2 for 3. Hehe.. Alle spillene var til pc. Har kun testet CoD så langt, ganske så bra
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fikk ENDELIG Demon's Souls (PS3) i posten idag, etter å ha ventet på det fra Platekompaniet.no siden 6.januar!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk Shadow of the Colossus i posten i går. Fullførte det på ni timer, men hellige nedbrutte gud....jeg tør påstå at dette er noe av det beste jeg har spilt, ever.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Forhåndsbestillte Bad company 2 og Aliens VS predator tidligere idag.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Var på billig- jakt i dag, kjøpte Borderlands og Burnout Paradise til litt over 300,- til sammen.
Knurr...
  • 0
Kjøpte Colin McRae DiRT 2 i dag for 599,-!
I was frozen, today!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fikk Shadow of the Colossus i posten i går. Fullførte det på ni timer, men hellige nedbrutte gud....jeg tør påstå at dette er noe av det beste jeg har spilt, ever.


Heelt enig. Gir det selv en perfekt 10! Shadow of the Colossus er et spill som jeg tør å si er et kunstverk.

Uansett;

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3) til 599,-
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da var Heavy Rain: Special Edition ,God of War III: Collector's Edition og Final Fantasy XIII (PS3) bestilt Du verden for en flott tid det er å være gamer
  • 0
Kjøpte Eat Lead til den latterlige prisen 169,-

Veit ikke noe særlig om det, men når det er så billig er det ikke engang noe spørsmål.

Kjøpte PSN- kort også, så blir vel noen PSN greier Hvis det finnes noe bra der ute nå..

Lagt til 2010-02-17 12:59:
You guys are getting screwed, BTW.. Så både MW2 og Dirt 2 til 400,- på Gamestop.
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!