Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Payday 3
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp

Lord of the rings online, det var kjempe bra!!
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Jeg kjøpte meg supreme commander for noen uker siden, veldig bra spill det der.
      This city's is burning "it's not my burden" (Letterbomb, Green Day)
      • 0
      Cammand & conquer 3 for ca 1 månde siden skam fett. men ska ha nytt til 360en no da
      • 0
      BF2142: NOrthern Strike ^^ 1 uke sia. Så fucka punk buster seg =(
      Last night, I dreamt I ate a huge marshmallow. When I woke up my pillow was gone
      • 0
      • ja9
      • ja9
      siste innkjøp er shadowrun
      • 0
      • eppi
      • eppi
      kjøpte LotRO sist uke lvl 16btw
      Sk8 is a job, I love it
      • 0
      Ooo, lvl 16 alerede? Ja ja, jeg har bare spillt det i tre dager og er i lvl 9. LOTRO er også det siste spillet jeg har kjøpt.

Jeg tror jeg har sagt det før...
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      PSP med 4GB minne og 3 spill = 1500 .
      Hvorfor leser du dette?
      • 0
      • Yayo
      • Yayo
      TRENGER HJELP!!!!!

Har nettop kjøpt meg The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay til PC, men når jeg skal spille det, så står det bare "This application requires graphics driver support for Open Gl 1.3 or higher."

Hva skal jeg gjøre??

Er desperat!
      You better check yourself, before you wreck yourself
      • 0
      • Los
      • Los
      Kjøpte Condemned: Criminal Origins i går! Oo det er spennende. Ikke akkuratt skummelt, men spennende...
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Kjøpte Titan Quest og F.E.A.R til PC på EB Games i sverige. Bytta inn to psp spill og et xbox spill
      Er F.E.A.R virkelig så veldig skummelt?
      Titan Quest er veldig bra hitill, kom til lvl 5 Minner svært mye om Diablo II.
      Fornøyd med dagens innkjøp
      • 0
      Call of Duty 3 kjøpte jeg sist uke nå og holder på med den vanskeligste graden nå.
      • 0
      Kjøpte filmene Flight 93 og We were Soldiers for noen dager siden. Har ikke sett sistnevnte, mens Flight 93 var veldig bra. Det stod ikke noe om at det måtte være spill i førsteposten, så jeg posta filmer
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Mine seneste innkjøp er....

PSP: Smash Court Tennis 3 (angre-kjøp ass :/ styringa har blitt føkka D: )
      PS1: Bloody Roar 1&2, Bust a Groove <3 Gode GODE klassikere!!
      NDS: Quick Spot (finne feil på bilder, morro xD)
      Xbox Live: Pac-Man Championchip Edition (elks på dette spillet, utrolig morsomt - Pac Man har blitt pusset opp!!) og Xavios (sux hard timmmmme)
      You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
      • 0
      Band Of Brothers DVD-samling

Å ja, også var det noen boller på Meny da!
      Type here.
      • 0
      Har bestillt HL2 (Hls: DM og CS: S også )
      Gleder meg!!!
      • 0
      Black til 60 kr, kult spill
      • 0
      Siterer Yayo:
      TRENGER HJELP!!!!!

Har nettop kjøpt meg The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay til PC, men når jeg skal spille det, så står det bare "This application requires graphics driver support for Open Gl 1.3 or higher."

Hva skal jeg gjøre??

Er desperat!

det betyr at du må ha open gl 1.3 eller mere på kjermkortet ditt.
      og det betyr at kjermkortet ditt ikke har det
      • 0
      Gow her ble hengende litt etter:p
      Time to chew some bubbelgum?
      • 0
      • Los
      • Los
      Siterer ToGGY:
      Gow her ble hengende litt etter:p

Hater den forkortelsen der!! Ikke noe persjonlig altså.

Men jeg aner ikke hvilket spill du har kjøpt, er det Gears Of War(GOW) eller God of War(GOW)?
      • 0
      hehe...er litt dumt ja....jeg kjøpte tomb raider anniversary jeg!
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Siterer Los:
      Citerer ToGGY:Gow her ble hengende litt etter:p

Men jeg aner ikke hvilket spill du har kjøpt, er det Gears Of War(GOW) eller God of War(GOW)?

Gears of War er vel GeOW..
      • 0
      • Los
      • Los
      Siterer Evil Teddy Bear:
      Citerer Los:Citerer ToGGY:Gow her ble hengende litt etter:p

Gears of War er vel GeOW..

Er det?? Jeg har sett at folk forkorter det GOW da.... Ja ja
      • 0
      Mario Strikers Charged Football.

Gleder meg til å prøve det ut!
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!