Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Plants vs. Zombies på Iphone. Bærbart gull. Anmeldelse snart.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,-

Vet ikke stort om det, annet enn at.. Du styrer blomster som flyr rundt? Noen som har testet det?
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Kjøpte Flower på PSN idag, det kostet jo bare 25,-



Vet ikke stort om det, annet enn at.. Du styrer blomster som flyr rundt? Noen som har testet det?



3D versjon av snake, som styres med Gyro funskjonen i PS3 spaken.

Utroligt deiligt spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Å... Hørtes litt nais ut. Liker de sterke fargene og... masse trophies!

Tester det i morra, det er vel litt seint nå.. Skal på jobb i morra tidlig og greier
Knurr...
  • 0
Resident Evil 5: Lost in Nightmares DLC Sparer nok episoden til helgen tipper jeg.
  • 0
jeg kjøpte, "Cod modern warfare 2" 499'-
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Kjøpte Fahrenheit via Games on Demand. Wow, FOR et spill!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Shattered Horizon, 50% på Steam, Freedom Force: Freedom Pack og Geometry Wars, alt på steam, litt under 200 nok
  • 0
Heavy Rain!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag
  • 0
Siterer Kronoz:
The Saboteur og Guitar Hero: Metallica for 650kr til sammen. Usikker på om The Saboteur er verdt det.


Fått spilt noe Saboteur? Vurderer sterkt å kjøpe det. Virker som et meget spennede spill.
  • 0
Siterer Aiden:
Heavy Rain dumpet ned i postkassen min idag



Jeg kjøpte det i stad jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Aliens vs Predator til 360, 500 kr på spaceworld.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Forhåndsbestilte Bad Company 2 på gamestop. Byttet inn 2x spill til 99,- stykk + 1 kr. Storfornøyd med limited edition til under 200 lappen
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Impulskjøpte Heavy Rain for 499-,

Skal til Irland i 2 uker på Mandag, så får så dårlig tid til å spille det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjøpte Gran Turismo (Collector's Edition) til psp for 500 kr.
Hadde ett gavekort på 300 så betalte bare 200.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Heavy Rain
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr, tør jeg nesten påstå at det er impuls. Men tror og håper at det er verdt hver eneste krone. Gleder meg!


Det er det, TRO meg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer dark samus nemesis:
Kjøpte Heavy Rain på Expert i dag, impulskjøp til de grader, når det kostet meg 659Kr


Koster 399,- på Lefdal og Elkjøp
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
I dag fikk jeg Heavy Rain i posten! Gleder meg fælt til å spille det i kveld. Bioshock 2, derimot, venter jeg fremdeles på...
You're sleeping over, right?
  • 0
Fikk Batman: Arkham Asylum i posten i dag fra Play.com. Er en stund siden jeg bestilte det, men det var ikke inne på lager.
Kosta meg ca. 180 kr.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition. Bestile fra CDON på Torsdag
  • 0
Kjøpte Street Fighter IV da jeg var i Oslo forrige uke. Kostet meg 399,- Først skjønte jeg ingenting av det. Så begynte jeg så smått å begynne å skjønne det, men så datt jeg helt ut igjen. Etter å ha nærlest hele manualen har jeg nå begynt å skjønne det, så nå har jeg forstått at det er sinnsykt vanskelig ><

Bør jeg kjøpe Arcade-stick(eller hva det nå heter)? Den koster flesk, men det er omtrent umulig å styre med Xbox-kontrollen....
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
  • Zook
  • Zook
I dag kom Bioshock 2 i posten. Aner ikke når jeg skal prøve det, ettersom PS3'en er ganske fucked nå. Dessuten er jeg bare halvferdig med Heavy Rain, som jeg sannsynligvis må starte på nytt på grunn av en feil.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!