Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Starcraft 2
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
boost til iphone... genialt, record 2,700
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Super Mario Galaxy 2 - 399,-
Red Steel 2 (ink. Wii Motion Plus) - 299,-
Wii Remote - 399,-
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Red dead redemption Tihi sent ute vet jeg, men fortsatt var det kun en butikk i hele trondheim sentrum som hadde spillet
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Bioshock for PS3 og Daxter på PSP
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Morrowind.
  • 0
Lego Star Wars: The Complete Saga til PS3 for 249,-.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Need for Speed: Shift (nytt) 249,-
Killzone Limited Edition (brukt) 169,-

Begge på PS3
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
  • Q4G2
  • Q4G2
Fable II (nytt) Fra Gamestop


Til Xbox 360
Q4G2
  • 0
Call of Duty: Deluxe edition,The Orange Box,Call of Duty: Deluxe edition 3 for 2 på Gamestopen ved svinesund.

Betalte kun 66nok kroner for cod1 og TOB da jeg kjøpte med CoD1 til en kompis, han betaler 66nok og jeg betaler 66nok, jeg får orange box gratis. Kosta 100svenske som da tydeligvis blir 66 Norske.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skal kjøpe All Point Bulletin i morra. Send pm hvis noen blir keene på å spille med meg. kjøper det på steam btw
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siste jeg kjøpte var Skate 3 og Uncharted 2. Smart som jeg er fikk jeg begge billig, spesielt fornøyd med å knabbe UC2 for 199,-! Dette er vel omtrent en måned siden.
Knurr...
  • 0
XIII Century blood of Europe og r.u.s.e
Gamestopen ved svinesund FTW!!!!!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Red Dead Redemption, for 495 SEK i Stockholm.

Det var på tide, får man vel si. Har aldri tvilt på at spillet er konge, men jeg var ganske enkelt lite spillinteressert da det kom i mai. Skal reise en del framover og ha besøk, så jeg får nok ikke prøvd det før om en uke. Neste fredag kanskje
You're sleeping over, right?
  • 0
CoD:MW2 + Left for Dead 2 = £25 på Play.com
2 for £25 på en haug med titler, og du kan mikse på formatet.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
POKEMAN: SOÙULSILVAH


Men siden jeg spilte ti timer på den første dagen, og fem timer den andre, ga jeg det til lillebror.
Det var for avhengihetsskapende.
  • 0
Er ikke det bare positivt....? Selv runder jeg snart 60 timer på HeartGold, selv om jeg spiller lite på det for tiden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Singularity fra Konkurranse på GR. Kr. 0,-

Neida, WWE smackdown vs raw 2010 kr. 150,-

Champions online Kr 20,-
  • 0
Siterer Noral:
CoD:MW2 + Left for Dead 2 = £25 på Play.com
2 for £25 på en haug med titler, og du kan mikse på formatet.


Hva med toll?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
halo 2 på gamestop=30 kronor
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Cboy J-kins:
Citerer Noral:
CoD:MW2 + Left for Dead 2 = £25 på Play.com
2 for £25 på en haug med titler, og du kan mikse på formatet.


Hva med toll?


Ingen toll på Play.com. Jeg trodde dette var kun for varer under 200 kr, men jeg har bestilt spill for 400 kr uten å måtte betale noe ekstra.
You're sleeping over, right?
  • 0
Mener du hver for seg da eller? Eller kan jeg bestille en vare for over 200kr og ikke få toll?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Mener du hver for seg da eller? Eller kan jeg bestille en vare for over 200kr og ikke få toll?


Grunnen til at det ikke er toll på spill og lignendes er vel fordi de blir sendt hver for seg? Eller gjelder det frakten?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Cboy J-kins:
Mener du hver for seg da eller? Eller kan jeg bestille en vare for over 200kr og ikke få toll?


Jeg har bestilt flere enkeltvarer for opptil 400 kr uten noe porto/toll/frakt, osv.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Jeg har bestilt flere enkeltvarer for opptil 400 kr uten noe porto/toll/frakt, osv


Seriøst? Jeg har bestilt varer for 300, 400 og til og med 700, og har fått toll på alt. Den eneste gangen jeg slapp toll var for en vare på 250.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!