Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Brotherhood

Assassin's Creed: Brotherhood er Ubisofts nye tittel i spillserien om Abstergo, Assassins og Desmond.

Plattform: PC, PS3, Xbox 360
Utvikler: Ubisoft Montreal
Dato: 16. November 2010

Spillet tar opp der Assassin's Creed 2 slapp, med Ezio fremdeles som hovedperson. Dessuten vil spillet være det første i serien med multiplayer.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ble spesielt trigget av trailerne som har kommet til nå, men regner likevel med å ende opp med å kjøpe spillet til PC.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Trailerne imponerte ikke, men jeg skal nok kjøpe det uansett. Elsker Creed II. Spillet er vel også mer en form for massiv utvidelse, fremfor et eget spill. I alle fall slik jeg tolker det. Men muligens jeg tar feil på det punktet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg må si at traileren imponerte med de nye "assassinene" og grafikken, men ikke på noe særlig annet.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Lurer mer på hvordan multiplayer faktisk er. Er det en bunch med rare folk i kostymer som dreper hverandre? Eller er det at vi har et mål som vi skal ta ut først?
  • 0
tror det er en masse tullinger såmm flyr runt og dreper hverandre
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Tror det er to lag mot hverandre, og du må drepe en fyr fortest elns
  • 0
Jeg har ikke helt skjønt tegningen i multiplayer jeg heller. Såvidt jeg forstod er det basically om å gjøre å drepe hverandre først. Synes det blir å gå litt bort fra alle de elementene som har gjort forgjengerne så bra. Historieomskrivingene tidligere har liksom ikke vært helt far off - eller joda, veldig far off tross alt. Men det virker bare ikke på samme måte realistisk når det er en gjeng bøddler og prostituerte som løper rundt i middelalderitalia og "snikmyrder" hverandre på åpen gate.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tror det er slikt at alle spillerne har i oppdrag å drepe en annen spiller. Samtidig som du skal drepe en annen, er det også noen som skal drepe deg.
  • 0
Da går jo bare all drepingen i "sirkel" da
  • 0
Siterer fantomena:
Da går jo bare all drepingen i "sirkel" da
Såvidt jeg har forstått, ja. Men det er vel snakk om et poengsystem. Dessuten er byttet gitt såpass mange fordeler at jakten i mange tilfeller skal kunne pågå i lang tid før man klarer å drepe offeret sitt.

Lagt til 2010-08-14 04:27:
Er forøvrig ganske fristet av Collector's Edition av Assassin's Creed. De har stappet den med mye snacks. Kanskje det blir et av mine prioriterte spillkjøp i år. Må jo ha noen spill å somle bort tiden med nå som jeg skal begynne å studere.
  • 0
Skal nok prøve å skaffe meg collector's edition. Den ser skamfet ut
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men blir det bare online på Brotherhood? Eller er det en Single-player mode også?

Brotherhood blir vel strengt talt kalt for AC 2.5?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er selvfølgelig en single-player
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Rått. Kanskje jeg plukker det opp.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Brotherhood blir vel strengt talt kalt for AC 2.5?

Av gamere ja. Ubisoft holder hardt på at det er et eget spill
  • 0
Føler Ubisoft har kjørt litt overkill med opptil flere Collectors Edition-pakker for dette spillet. De tjener mer penger selvsagt, men det er det samme spillet i alle pakkene.
  • 0
Det så teit når folk sier Resident Evil 4.5 og Halo 1.5 osv
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har ikke helt skjønt tegningen i multiplayer jeg heller. Såvidt jeg forstod er det basically om å gjøre å drepe hverandre først. Synes det blir å gå litt bort fra alle de elementene som har gjort forgjengerne så bra. Historieomskrivingene tidligere har liksom ikke vært helt far off - eller joda, veldig far off tross alt. Men det virker bare ikke på samme måte realistisk når det er en gjeng bøddler og prostituerte som løper rundt i middelalderitalia og "snikmyrder" hverandre på åpen gate.

Agreed.. Forelsket meg i atmosfæren og det nesten mystiske ved eneren. Om en skal løpe rundt i en by og drepe hverandre som du sier, mister jeg nok litt av den følelsen.. Om ikke dette blir utfallet håper jeg på en positiv overraskelse.

Det skal sies at AC1 var mitt første spill, og bare overgangen mtp grafikk fra PS2 til PS3 virket virkelig magisk på meg
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Det skal sies at AC1 var mitt første spill,

Var mitt andre spill tror jeg

Anyways. Jeg merker at spenningen og forventningene bygger seg drastisk opp. Det er ikke bra, ikke bra i det helle tatt. Jeg bør helst ikke ha noen forventninger i det hele tatt for å få et så rent bilde som overhode mulig av spillet. Det hjelper strengt tatt lite at jeg hører på soundtracket til Assassin's Creed II akkurat nå
  • 0
Forhåndsbestilte Limited Codex Edition på Gamestop i går, så med på kjøpet fikk jeg en eksklusiv nøkkel til multiplayer-betaen. Stas!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Innstallerer betaen akkurat nå. Den er dessverre PS3 PSN Plus eksklusiv inntil 4. Oktober (om jeg tar rett?).
  • 0
Har også forhåndsbestilt Codex edition, men den har byttet navn på CDON.com og heter bare Collectors Edition. Bekymrer meg litt, men det var bilde og produktbeskrivelse av Codex edition så det ber vel gå greit.
  • 0
Spilt introduksjonen nå (viser deg hvordan du gjør ting). Skal skrive et lite førsteinntrykk nå.
  • 0
Bestilte spillet på Gamestop, men fikk ikke betakode
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Bestilte spillet på Gamestop, men fikk ikke betakode

Gjorde det samme, fikk en kode jeg skulle registrere på nettsidene til Assassin's Creed. Gjorde det med èn gang jeg kom hjem, men har ikke fått noen beta enda, selv om mange av vennene mine har det...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!