Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Brotherhood

Hvilket level er folk i på online? Selv er jeg 15, har ikke fått spilt så altfor myei det siste..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kom til level 50 for et par dager siden
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Play
  • Play
lvl 11 Fikk spillet på fredag for en uke siden da
  • 0
Siterer Grallen:
Kom til level 50 for et par dager siden

Hvor lang tid tok det? Har lyst til å få 100% på Brotherhood, men tar så sykt lang tid å gå opp i level!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Brukte slik ca 30 timer
  • 0
Au da, litt tid må det vel ta. Noen gode tips?
  • 0
Kan vel ta noe kortere tid da. Men ska me sjå.... Bruk røykbombe og gift. Kast røykbomben og vent til du får fokus før du bruker giften, vips 150 poeng ekstra. Også drit i stealth før du er nær målet. Ro ned med engang du kjenner det vibrerer i kontrollen.
  • 0
LVL 48
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Hvor lang tid tok det? Har lyst til å få 100% på Brotherhood, men tar så sykt lang tid å gå opp i level!

For meg tok det bare rundt 23 timer, et tips: Play the bloody game! Personlig spilte jeg bare fordi jeg elsker onlinedelen, trophies var bare et sekundært fokus. Spill så bra som mulig og du vil i gjennomsnitt 5-7K poeng pr kamp, hvertfall på Manhunt som er min favoritt mode.

Forresten noen som har nøyaktig dato for The DaVinci Disappearance (PS3)?
Just kill him with your awesome
  • 0
Idag

Lagt til 2011-03-09 13:57:
Den kom ut i går på Xbox. Har ikke prøvd story moden enda, men på online får du 2 nye moduser og 4 nye characters + harlekinen(?) og offiseren (som man egentlig bare kune få ved å forhåndsbestille fra gamestop og kjøpe en spesial utgave) om man ikke har dem allerede.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Kommer ikke til å kjøpe DLCen. Er godt rimelig lei av AC.
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Den kom ut i går på Xbox. Har ikke prøvd story moden enda, men på online får du 2 nye moduser og 4 nye characters + harlekinen(?) og offiseren (som man egentlig bare kune få ved å forhåndsbestille fra gamestop og kjøpe en spesial utgave) om man ikke har dem allerede.

Så i alt 6 nye figurer?!
Skal definitivt kjøpe den, virker som utrolig mye innhold: 6 nye figurer, 2 nye modes, et tilskudd til storyen og nye trophies.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har såvidt spilt online på Brotherhood (loved it), men noe jeg aldri skjønte var poenget med karakterene. De har da ikke noe spesielle pro's og con's? Det er bare utseendet som er annerledes?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Må man ha rundet storien for å kunne spille Da Vinci-DLC oppdragene? For jeg mistet alle savene mine etter at PS3'en min fikk YLOD, og jeg gidder ikke å runde hele spillet pånytt.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Må man ha rundet storien for å kunne spille Da Vinci-DLC oppdragene? For jeg mistet alle savene mine etter at PS3'en min fikk YLOD, og jeg gidder ikke å runde hele spillet pånytt.

Tror ikke man må ha rundet det. Når jeg staret opp AC: Brotherhood etter å ha instalert DLC'en. Kom det opp "Restored Memory" greier på kartet. Men så har jeg fullført spillet da, og DLCen har handlig ETTER historien. Så er egentlig litt usikker, men det burde ikke være nødvendig...i think. Men historiedelen er da ikke SÅ lang? Er jo bare å drite i alle sideoppdrag og slike greier?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Predator:
Har såvidt spilt online på Brotherhood (loved it), men noe jeg aldri skjønte var poenget med karakterene. De har da ikke noe spesielle pro's og con's? Det er bare utseendet som er annerledes?

Det er bare utseendet som er annerledes, men det er som i mange andre spill at det er prestisje å ha noen karakterer. De viser at du har høyere level.

Skal også da Da Vinci Disappearance selv om det betyr at jeg må kjøpe flere MS points, som jeg har gjort litt for mye av i det siste
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men historiedelen er da ikke SÅ lang? Er jo bare å drite i alle sideoppdrag og slike greier?

Meh, gidder ikke og har ikke tid atm. Dessuten så kommer det så mange andre spill nå for tiden.
  • 0
Ble akkurat ferdig med Singleplayer delen av den nye DLC'en. Ganske fornøyd, men den var noe kort. Men de oppdragene som var med, var ganske kule, og varierte. Har ikke sjekket ut det som ble lagt til onlinedelen. Men bryr meg egentlig ikke stort heller.
  • 0
Det eneste minuset jeg finner med multiplayeren er at det har ingenting å si hvilken karakter du velger. Det er ingen forskjell på de.
Jeg hadde ønsket at hver karakter hadde hatt en svaket, og en styrke. Ta Knight for eksempel. Den burde ha vært ræva til å klatre (med tanke på rustningen), men en smule mer vanskelig å drepe (på grunn av rustningen).
Slike ting.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer blyantkvesser:

Du må ha gjort ferdig sekvens 3.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Noen som kan fortelle meg om jeg får noen effekter elns igjen for å ha full syncronisation på alle sequencene? Om det ikke er noen særlig belønning for det gidder jeg ikke spille omigjen de tre-fire sideoppdragene jeg bare har 50% sync på pga tid.

Og hva med chests? Har alle med unntak av et par fra nede i noen av Follower of Romulus Lairs.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Til dere med DaVinci Dissaperance: Fra en skala fra 1-10. Hva gir dere utvidelsen?
  • 0
Siterer Strategist:
Noen som kan fortelle meg om jeg får noen effekter elns igjen for å ha full syncronisation på alle sequencene?

Tror du får mer liv bare. Ikke stort annet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Strategist:
Noen som kan fortelle meg om jeg får noen effekter elns igjen for å ha full syncronisation på alle sequencene?

Man får diverse juksekoder, man kan bare bruke dem når man spiller om et minne, tho. F.eks, får man 100% på alle oppdragene i sequence 1, får man en kode, osv...Har rundt tre av dem selv, noen er ganske artige også. Lynsverd, enhjørninger og ikke minst Desmond bokstavelig talt all over the place.

Siterer fantomena:
Til dere med DaVinci Dissaperance: Fra en skala fra 1-10. Hva gir dere utvidelsen?

Nå har ikke jeg testet ut online innholdet, strengt tatt fordi jeg ikke bryr meg. Men utifra singleplayer delen vil jeg gi det rundt 7-8. Mest fordi den var noe kort, og slutten av sekvensen gav meg rett og slett ingenting. Pluss for at det ble gøy å spille litt AC igjen, og at oppdragene var nogenlunde varierte og underholdende.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!