Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Brotherhood

Jeg vant en kode på Ubisoft Nordic sin facebook utgivning til de 80 første som trykte på en link og signa opp, fikk kode og registrerte den på AC VIP beta siden, skulle få en betakode som kunne bli brukt på PS3, men har ikke fått ennå. Noe som er teit siden de har sendt ut "alle" kodene alt.
  • 0
Betaen skuffet. Har kommet meg på rank 9 tror jeg. Den var repterende, monoton og veldig kjedelig. Modusene skuffet meg også litt. Men så kjøper jeg Brotherhood for historien ig enspillerdelen, ikke flerspillerdelen.
  • 0
Av det jeg har sett av gameplay syns jeg det ser kjempegøy ut, online altså
Just kill him with your awesome
  • 0
Virker ganske inspirert av "The Ship" egentlig.
  • 0
Online delen er kjedelig. Etter en match er jeg lei og føler ikke for å spille det mer. Assassin's Creed Brotherhood føles som en klipp og lim kopi av "The Ship" bare de har endret karakterene og fjernet det som gjorde "The Ship" artig.
En onlinedel som går ut på å løpe bort til en person og drepe han for å så gjenta det samme er ikke artig. Man kan ikke forsvare seg mot andre folk som kommer for å henrette deg, dette er bare teit. Alt i alt er dette den dårligste multiplayer delen av et originalt "single player spill" som jeg har prøvd.
Noen vil kanskje forsvare med å si at dette er en beta, jeg kan svare med å si at problemet er game moden som er i spillet og ikke feilene som er i en betaen.

Eneste måten Ubisoft kan redde gameplayet i dette er å fjerne firkanten over hodet på folk (den avslører bare hvem som ikke er npc), muligheten til å assassinate alle og få minuspoeng om du assassinater ikke henretter den som jager deg eller du jager. Jeg blir selvfølgelig med å spille litt om noen her på gamereactor skal spille den senere, men tviler på at onlinedelen i Brotherhood blir spillt mye.
  • 0
Er det ikke mening med betaen at utviklerne skal få feedback? Kan du ikke sende en melding til utviklerne?
  • 0
Siterer Soraki:
Er det ikke mening med betaen at utviklerne skal få feedback? Kan du ikke sende en melding til utviklerne?

Denne betaen er mer en promoteringsbeta, altså ikke en seriøs en. De blir brukt for å hype spillet litt før utgivelse.

Jeg har ikke spilt MP enda, men jeg tror nok Zyrocz har rett. Jeg har alltid vært skeptisk til at multiplayeren. Tviler på at jeg kommer til å spille den så alt for mye. Dog, om jeg vil ha trophies i spillet, så må jeg sikkert det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Soraki:

Jo, men den "ordentlige" betaen ble tydeligvis testet av tretten år gammle Assassin's Creed fanboys som ikke turte å åpne munnen å si "dette er kjedelig".

En annen ting som er verdt å nevne er at onlinedelen i dette spillet vil ikke være like gjennomført som Halo, CoD Black ops, MoH og Gran Turismo 5 sin onlinedel. Med konkurenter som disse kan jeg ikke se for meg at det vil bli spillt av mange, men man vet aldri.
  • 0
Betaen er til for at få feedback fra forbrugerne og det er også derfor at vi holder øje med diverse fora for at give forbrugernes feedback videre til udviklerne. Der er allerede mange af fejlene i betaen som bliver rettet i en kommende patch til betaen.

Der vil selvfølgelig være en del flere game modes end hvad man kan prøve i betaen.

Og Zyrocz der er faktuelle problemer i det du skriver. Du kan sagtens "stun" den lejemorder der prøver at dræbe dig, hvorefter at du skal prøve at forsvinde bagefter. Og firkanten afslører ikke hvem der er non-npc, da firkanten kan vise sig over alle på brettet. Og man får minus points hvis man ikke dræber den man skulle og færre point hvis man nu løber rundt og bliver opdaget. Det er netop for at få folk til at udnytte stealth-aspektet i spillet. Og multiplayer-delen er udviklet af de samme som har udviklet multiplayeren i Chaos Theory, hvilket var ret populært.

Men det er jo selvfølgelig en subjektiv mening og jeg vil sende dit feedback tilbage til udviklerne. Og alle andre er selvfølgelig også velkomne med at komme med forslag til forbedringer.

Tak for hjælpen
/Patrick, Ubisoft Nordic
Patrick Poulsen, Ubisoft Nordic
  • 0
Siterer Zibra:
Og Zyrocz der er faktuelle problemer i det du skriver. Du kan sagtens "stun" den lejemorder der prøver at dræbe dig, hvorefter at du skal prøve at forsvinde bagefter. Og firkanten afslører ikke hvem der er non-npc, da firkanten kan vise sig over alle på brettet. Og man får minus points hvis man ikke dræber den man skulle og færre point hvis man nu løber rundt og bliver opdaget. Det er netop for at få folk til at udnytte stealth-aspektet i spillet. Og multiplayer-delen er udviklet af de samme som har udviklet multiplayeren i Chaos Theory, hvilket var ret populært.

Den "Stun" greia fikk jeg virkelig ikke med meg siden den ikke ble tatt med i "tutorial" til online delen. Selve modusen til onlinedelen er flott laget, men den er bedre på papir enn i praksis fordi når man spiller er det få andre spillere som gjør noe annet enn å løpe rundt. Føler også at det faktum at man kan se hvor motstanderen er gjør det litt for lett, dette er forsåvidt noe jeg ikke likte i "The Ship" heller.

Online blir nok testet etterhvert med tanke på at jeg kommer til å kjøpe spillet for historiedelen, men med mindre den andre modusen i spillet er mer variert vil det nok ikke bli mye online spilling på meg. Men om det blir lagt til en "hardcore" modus som gjør at vi bare får et bilde av den vi skal "assassinate" uten en direkte veibeskrivelse på hvor denne personen er, vil jeg ikke klage.
  • 0
Var det sånn at PS3 versjonen skulle bli dårligere enn de andre?
  • 0
Har ikke hørt noe om det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Da var Codex Edition bestilt til 360. Glder meg mer og mer for hver dag som går
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hva syns dere om trofeene da?
  • 0
Siterer ROJ123:

Eh, lol? Hvor har du det fra? Tviler på at den blir noe dårligere, tviler også på at den blir bedre. Vil gjerne tro det blir like bra på begge platformer, da det er det samme spillet all the way.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Soraki:
Hva syns dere om trofeene da?

De ser greie ut, tror nå jag skal prøve meg på 100% men jeg kan ikke fordra online achevements
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer ROJ123:

Eh, lol? Hvor har du det fra? Tviler på at den blir noe dårligere, tviler også på at den blir bedre. Vil gjerne tro det blir like bra på begge platformer, da det er det samme spillet all the way.

Tror jeg så det en plass på IGN, men kan godt hende jeg missforstod siden jeg bare så på noen få ord
  • 0
Tror ikke det, det finnes mange forskjellige utgaver av Brotherhood meesa think.
  • 0
Skal bestille Codex fra GameZone til Xbox i begynnelsen av November.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!