Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Brotherhood

• gnyg
  • gnyg
Når er det spillet kommer?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
19. November.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
18.november
  • 0
Siterer Soraki:
Tror ikke det, det finnes mange forskjellige utgaver av Brotherhood meesa think.

Sendte en henvendelse til de og de sa det skulle være samme. Vel, det får nå vise seg når jeg får den..
  • 0
Gjennomførte storyen på AC2 i går, så nå er jeg klar for Brotherhood
  • 0
Har hørt at det kommer den 16.
Just kill him with your awesome
  • 0
Bestilte Auditore Edition i går til Xbox.

Siterer Soraki:
Har hørt at det kommer den 16.

16 er i USA den 19 er i Europa. Om jeg ikke tar feil.
  • 0
Er spent på å se hvilken edition jeg får av Lefdal De sier det er Codex Edition da, men man vet jo aldri med de folka..
  • 0
Jeg er også spent på hvilken versjon jeg får Bestilte Codex Edition på CDON.com med et par dager etter at jeg bestilte så byttet de navn på den
  • 0
Bestilte selv Codex Edition på GameStop, men skal innom i morgen for å trippelsjekke at det er den utgaven de får inn. Men er jo egentlig ikke SÅ viktig hvilken utgave det er, jeg kjøper det hovedsaklig for soundtracket og Lineage filmen, men soundtracket skal visst bli tilgjengelig på Itunes den 16. November

Men selvsagt hadde det vært en fordel om de får inn riktig utgave, hadde jo vært litt snasent å pynte DVD hyllen med Renesanse esken.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg kjøper Codex pga. man får med ei kul boks, codex'en og de andre tinga
  • 0
Siterer ROJ123:
Jeg kjøper Codex pga. man får med ei kul boks, codex'en og de andre tinga

Soundtracket er jo ett MUST! Jesper Kyd er fuckings awesome, digger èn av sangene i soundtracket allerede, men vet ikke hva den heter, tho. Vet bare at den blir brukt i mange av trailerene, og at det er en av sangene som blir spillt i Roma
  • 0
Men kommer soundtracket på en egen CD da? Hvis ikke så blir det jo kanskje litt vrient å legge det over på en mp3 spiller osv...

Selv tror jeg at jeg går for den vanlige. Tenkte først at jeg ikke skulle ha det, da jeg trodde Brotherhood var et billig sideprosjekt. Utifra hva jeg har sett så har jeg tatt veldig feil.

Multiplayeren bryr jeg meg lite om, men det virker faktisk som det er en ordentlig story i singelplayeren, rett meg om jeg tar feil.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men kommer soundtracket på en egen CD da? Hvis ikke så blir det jo kanskje litt vrient å legge det over på en mp3 spiller osv...

Det kommer på en egen DVD/CDrom, så det skal være fullt mulig å legge det over i bla. Itunes, osv...Ellers blir jo soundtracket tilgjengelig for kjøp viá Itunes Store den 16. November, i anledning utgivelsen i Amerika.

Siterer Crazy Kraken:
Multiplayeren bryr jeg meg lite om, men det virker faktisk som det er en ordentlig story i singelplayeren, rett meg om jeg tar feil.

Bryr meg heller ikke mye om Multiplayeren, kommer mest sansynlig ikke til å prøve den noe særlig. Storyen i singleplayer derimot virker ganske lovende, ivertfall om den holder samme standard som de forrige spillene i serien.
  • 0
Når jeg sa de andre tingene, så mente jeg ST
  • 0
Siterer ROJ123:
Når jeg sa de andre tingene, så mente jeg ST

Skjønte egentlig det, tenkte bare på at du ikke nevnte spesifikt Soundtracket
  • 0
Synes soundtracket i AC2 var eid. Spesielt en sang jeg ikke vet hva heter.
  • 0
Vedder på det enten var Earth, Ezio's Family, Tour of Venice, Dreams of Venice eller Home in Florence
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gleder meg, når er det egentlig det kommer til PC
  • 0
Siterer Zuil:
Gleder meg, når er det egentlig det kommer til PC

Mars neste år tror jeg.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vedder på det enten var Earth, Ezio's Family, Tour of Venice, Dreams of Venice eller Home in Florence

Var den da spillet skikkelig begynner når Ezio og broren står oppå et tårn, og "Assassin's Creed 2" dukker opp.

Lagt til 2010-10-31 21:52:
Var Ezio's Family.

Lagt til 2010-10-31 21:59:
Venice Rooftops også er bra.

Lagt til 2010-10-31 22:35:
Har sett på youtube, folk som har laga Hidden blade ganske bra. Men de bruker en tråd eller noe sånt for å ta blade't inn og ut. Er vel ikke det de bruker i spillet.. En tråd.. Tenkt hvis noen driter seg ut og kutter seg selv i hånden når de holder på med det der da xD
  • 0
Sikkert noen som har gjort det
I spillet så er det vel en bevegelse i håndleddet som aktiverer hidden blade vil jeg tro. Vanskelig å kopiere uten at det går galt bare ved at du rører på hånden.
  • 0
Scheiße! Ser frem til å kunne snikmyrde folk fra luften ved hjelp av fallskjerm!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Scheiße! Ser frem til å kunne snikmyrde folk fra luften ved hjelp av fallskjerm!

Indeed
Jeg må virkelig slutte å se på videoer av spillet. Kan ikke hype meg selv mer nå.
  • 0
Tenkte jeg skulle hinte om at tre spor fra Soundtracket er ute på Kyd's hjemmeside.
http://www.jesperkyd.com/index.php

Elsker spesielt "City of Rome" tracket, som er den andre. Gud, jeg får faktisk frysninger av den
Denne:
http://www.youtube.com/watch?v=5bK8puFRTX4
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!