Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Brotherhood

Hvorfor sitter du oppe klokka 03.00 natt til fredag og hører på AC soundtracks? x)

Men joa, jeg elsker soundtracket til 2'eren, men venter til jeg får høre sangene i spillet først her
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Hvorfor sitter du oppe klokka 03.00 natt til fredag og hører på AC soundtracks? x)

Haha, godt spørsmål. Våknet rundt 02:30 tiden, så da tenkte jeg at jeg like godt kunne drepe litt tid på Mac'en. Så snublet jeg over soundtracket

Siterer Kronoz:
Men joa, jeg elsker soundtracket til 2'eren, men venter til jeg får høre sangene i spillet først her

Skjønner den, men ble bare litt lykkelig da jeg fant "City of Rome" tracket. Har elsket det siden vi fikk høre det første gang i den første gameplay demoen, den med Borgia Tower greiene, om du har sett den. Håper bare ikke jeg hører meg lei av den før spillet blir utgitt da, men det tviler jeg på. Hører fortsatt på ACII soundtracket nesten hver dag, uten å bli noe lei av det
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det er noe med å oppleve stemningen de lager ved å kombinere musikk og gameplay.
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er noe med å oppleve stemningen de lager ved å kombinere musikk og gameplay.

Indeed, husker veldig godt når vi fikk visningen av Venezia med Leonardo, når "Tour of Venize" spillte i bakgrunnen, og ikke minst når man sniker seg mot en assassination target, og "Night Mission in Venize" spilles av
  • 0
Hva heter sangen som spiller i den cinematiske traileren der Ezio går gjennom de røde munkene og han "slemmingen" kommer ut av vognen sin?
Just kill him with your awesome
  • 0
It's called: Music to my ears.. Nei, jeg vet ikke. Men den er eid.
  • 0
Siterer Soraki:
Hva heter sangen som spiller i den cinematiske traileren der Ezio går gjennom de røde munkene og han "slemmingen" kommer ut av vognen sin?

Assassins Creed: Botherhood - Literal Trailer..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Assassins Creed: Botherhood - Literal Trailer.

Kill him with your awesome...
  • 0
Hva heter bakgrunnsmelodien?!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer blyantkvesser:
Assassins Creed: Botherhood - Literal Trailer.

Kill him with your awesome...

Yeah!
  • 0
Siterer Soraki:
Hva heter bakgrunnsmelodien?!

Tror ikke den har noe navn enda, om den vil få det i det hele tatt. Tror bare det er trailermusikk, laget spesielt for traileren. Det, eller så er kan det selvsagt være en del av ett av soundtrackene, men det blir jo litt vanskelig å bekrefte
  • 0
Who carez, Literal sangen var mye mer awesome.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Who carez, Literal sangen var mye mer awesome.

You said it.

Men noen som vet om det er noen andre områder/byer enn Roma vi skal være i?
  • 0
Ja. Det er alle de man har vært i før tror jeg. Også noen andre.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Men noen som vet om det er noen andre områder/byer enn Roma vi skal være i?

Vel, så langt er Spania bekreftet, dessuten får vi jo være litt i Monteriggioni/Villaen fra ACII, selv om det er i starten, under angrepet av Cecear Borgia. Mener å ha hørt at man kan ri mellom byene også.

Men tror egentlig Spania er mer som et sted hvor man drar for å fullføre ett oppdrag, så er man ferdige med det. Jeg tar mest sansynlig feil, men utifra det vi har sett, så drar Ezio til Spania av èn grunn. Borgia.

Er rimelig sikker på alt dette, om du vil ha det bekreftet, foreslår jeg at du ser AC: Brotherhood diaries:
http://www.youtube.com/results?search_query=brotherhood+diarie
s&aq=0

Uansett, bare 11 dager til nå! Gleder meg som en liten unge!
  • 0
Storyen er lagt til rett før drapet på Pave Borgia i ACII ja?
  • 0
Siterer Kronoz:
Storyen er lagt til rett før drapet på Pave Borgia i ACII ja?

Vel, man ser jo klart at Rodrigio Borgia er i beste vellgående i store deler av spillet, så jeg vil nesten tro det, ja
  • 0
Spania? Awesome!

Men jeg skal ønske dette i julegave, perfekt spill å spille i juleferien mens snøen daler ned uttafor og man sitter med noe godt å drikke
  • 0
Nei, storyen er etter ACII. Den foregår i 1500 og utover.
  • 0
Godt mulig jeg tar feil her, men er ikke Spania bare et sted man sender snikmordere fra brorskapet for å utføre oppdrag, og der det er en viss sannsynlighet for at oppdraget er vellykket. Har ikke forstått at man faktisk spiller i Spania.

Forøvrig; AC2-Spoiler:_Dreper_ man Rodrigio de Borgia i slutten av Assassin's Creed 2?
Det visste jeg ikke...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Strategist: Nei.
  • 0
Siterer ROJ123:
Strategist: Nei.
Nei, hva da?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Til det spørsmålet ditt om AC2.
  • 0
Var ikke det han som ble pave da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!