Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Smæ, hva spiller du spillet på?
  • 0
Fikk endelig Heat Seekers til jets!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer fantomena:
Smæ, hva spiller du spillet på?


PC
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Kronoz:
Da får vi Battlefield 1943 likevell Happy


Synd at det må trues med søksmål før det skjer noe..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Kronoz:
Da får vi Battlefield 1943 likevell Happy


Har det fra før, men gratulerer for de som ikke har BF1943. Det er ganske bra til å være et så lite spill.

BTW: SOFLAM er faktisk veldig bra hvis du vet hvordan du bruker den. Her er noen videoer som viser det.

Javelin: http://www.youtube.com/watch?v=eNP9z2FoaHk

Tank guided shell: http://www.youtube.com/watch?v=YCODSLwuWiY&feature=related

Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
SOFLAM


Har alltid synes det er ubrukelig.
Er det ikke kun Recon som har Soflam?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer KamikazeKnut:
SOFLAM


Har alltid synes det er ubrukelig.
Er det ikke kun Recon som har Soflam?


Jo, men den er vel egentlig ganske bra som støttevåpen. Du kan og etterlate den og den vil fortsatt låse seg til fiender, men jeg tror ikke den snur seg selv så du må plassere den smart
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Den er sikkert fin hvis du gamer med en kompis, og en av dere er Recon, mens den andre Engineer.
  • 0
SOFLAM har sykt dårlig range!
Decyfered!
  • 0
Guided shell er bra. Hvis du skyter den på en tank, så bytter du til vanlig kanon og begge skuddene treffer nesten samtidig
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • ES
  • ES
Har spurt før, men det kan hende dere har forandret mening; hva er deres favoritter av spillmoduser?

Jeg liker best Conquest og Team Deathmatch.

Conquest: Liker spesielt Conquest fordi det er morsomt å ta flagg, hele mapet er tilgjengelig i motsetning til ved Rush, jeg liker også å få kjøre helikoptere og tanks, variere hva slags class jeg spiller osv.

Team Deathmatch: Innerst inne elsker jeg denne modusen, men egentlig er jeg litt i mot denne, siden det ikke føles som Battlefield, men UANSETT; dette er gøy og det er utrolig bra for K/D ratioen min siden jeg eier i Team Deathmatch i motsetning til Conquest
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Hvem bryr seg om K/D i Battlefield?
  • 0
Siterer fantomena:
Hvem bryr seg om K/D i Battlefield?


ganske sikker på at det er mennesker
  • 0
Ouff, sliter forsatt å styre helikopter.


Er det bare jeg eller så går helikopter mye treigere hvis man skal kjøre fort uten at høyden minsker?
  • 0
  • Play
  • Play
En vanlig dag på Battlelog:

-Prøve å joine server

Loading level... forever

Prøver å rejoine: "You were disconnected from EA Online"

Prøver å rejoine igjen: Loading level........................................ og ingenting skjer.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
BF3 har så mange feil at jeg synes MW3 er bedre, siden det faktisk går an å spille uten at det skjer noe.
  • 0
Har spilt BF3 en god stund og har bare opplevd problemer 2-3 ganger.

MW3 har jeg ikke spilt nok, men jeg har hørt at mange har problemer med det. (broren min og et par kamerater)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Smæ:
BF3 har så mange feil at jeg synes MW3 er bedre, siden det faktisk går an å spille uten at det skjer noe.


Rart, for jeg har ikke hadd noen feil som har gått utover opplevelsen.
  • 0
Du hadde få ting på startlinjen
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har spilt i 33 timer og 33 minutter!
http://bildr.no/view/1038590


OMG! Her bryr jeg meg.
  • 0
http://bildr.no/view/1038651

Ganske stolt over SPM, men litt for mye ingame tid....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!