Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Mange kule Easter Eggs i Back to Karkand
  • 0
nice! easter eggs er altid like gøy!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Litt merkelig at beste Recon i verden har spilt i 5 min og 32 sek
  • 0
Siterer Duckislate:
Litt merkelig at beste Recon i verden har spilt i 5 min og 32 sek


Lol

Siterer simidude:
Easter egg litt inni videoen: http://www.youtube.com/watch?v=4wugJ5LQwTw&feature=g-all-f&
context=G29327e7FAAAAAAAAFAA


Har enda ikke prøvd Back to Karkand får vel prøve det i dag
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er det bare jeg som ikke klarer å få kills med jets?
Per aspera ad astra
  • 0
Morsomt at den beste i BF3 på PS3 har spilt 0 min og 0 sek og har 0 score per minute. Likevel har h*n mest poeng
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Må si jeg har vurdert å lage en liten BF3 video. Fikk en knall idé basert på en gammel reklame med en haug med parodier.

Kort fortalt går ideen ut på enten ett klippshow, video eller begge deler med denne musikken i bakgrunnen: http://www.youtube.com/watch?v=RCObXuAwCIA

Resultatet skal bli noe som dette: http://www.youtube.com/watch?v=WvBVXaznCCE

Problemet er at jeg har tilnærmet ingen erfaring med filmklipping/redigering Men kanskje jeg kan gjøre ett forsøk? Hva sier dere, jeg kan vel trenge folk til å hjelpe/komme med tips hvis jeg i det hele tatt gidder å lage en slik

Alternativt kan jeg skaffe ideer til folk som vet å lage film

BTW: RPG dogde er gøy!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Mange her som spiller BF3 på Xbox?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
yo

Ring meeg en gang! Vi må spele.
Decyfered!
  • 0
Siterer Decyfer:
Mange her som spiller BF3 på Xbox?

Ja jeg gjør
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Ja jeg gjør


Good. Da legger jeg deg til på Xbox Live en eller annen gang ;)
Har aldri spilt Battlefield før, men lærer fort.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Skal prøve å få tak i Battlefield idag.
Hvem her spiller på PS3 forresten?
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg spiller på PS3. Men ikke så mye. :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg spiller på PS3!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Noen som spiller på PC ? Legg meg til på Battlelog ! ThaHaaon
"Would you destroy Something perfect in order to make it beautiful?" - Gerard Way
  • 0
Testa ut det nye kameraet mitt, og jeg må si at bildene ble fine! http://bildr.no/view/1071068
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Merker forskjell på BF3 med og uten venner, definitivt. I dag har jeg spilt med Royality-indeed og berget234. Selv om K/D-en går til helvete så er det viktigste at vi vinner.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Helt enig gnyg. Spiller selv med noen kompiser og da vinner vi nesten hver gang. Men det viktigste er at vi har det moro sammen
Per aspera ad astra
  • 0
I hvert fall Rush! rush uten venner er bånn i bøtta i forhold til hvordan det er med venner.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg spiller på PS3! ;)
Safety first!
  • 0
jeg må få meg en mic :/
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Morsomt at den beste i BF3 på PS3 har spilt 0 min og 0 sek og har 0 score per minute. Likevel har h*n mest poeng


Irriterende at hackere ligger øverst
  • 0
Siterer Duckislate:
Citerer The Cookiemonster:Morsomt at den beste i BF3 på PS3 har spilt 0 min og 0 sek og har 0 score per minute. Likevel har h*n mest poeng



Irriterende at hackere ligger øverst


På PC blir slike kappt banna.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Duckislate:

Citerer The Cookiemonster:Morsomt at den beste i BF3 på PS3 har spilt 0 min og 0 sek og har 0 score per minute. Likevel har h*n mest poeng



Irriterende at hackere ligger øverst


På PC blir slike kappt banna.


Ja, også når det er så åpenbart som når de har spilt i fem minutter og har 13 millioner poeng
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!