Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Gleder meg til å se hvordan de integrerer jordskjelv inn i matchene!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Gleder meg til å se hvordan de integrerer jordskjelv inn i matchene!


Jeg også.
Nei men da så
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Gleder meg til å se hvordan de integrerer jordskjelv inn i matchene!


Hahaha, kan bli jævla morsomt ja....
Can't hit what ain't there!
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Gleder meg til å se hvordan de integrerer jordskjelv inn i matchene!

Det er et spennende konsept ja.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Furon:
Har sett på den i hele dag!


Holy shit, dette blir SÅ BRAA!!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gleder meg helt ufattelig til spillet og gameplayet jeg fikk se ser helt ufattelig bra ut. Håper bare det ikke er lenge til betaen.

This year Call of Duty is going down!
  • 0
Siterer fantomena:
Gleder meg helt ufattelig til spillet og gameplayet jeg fikk se ser helt ufattelig bra ut. Håper bare det ikke er lenge til betaen.

This year Call of Duty is going down!

Per aspera ad astra
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Må nok skaffe meg en superbra stasjonær pc for å kunne spille dette

Storkoste meg med BF2 som var mitt første skikkelige øyeblikk med skytespill og spill generelt
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer bEICHMANN:
Citerer fantomena:
Dette er hva jeg kaller skikkelig krigslyder! http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164424


Det var en løst homo audio director LOL!


Har du problemer med folk som er homo eller? Det er folk som deg som ødelegger samfunnet vårt. Vi lever ikke i 70-tallet!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer fantomena:
Dette er hva jeg kaller skikkelig krigslyder! http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164424


Elsker lydene i Bad Company!


Håper Battlefield 3 blir minst like bra
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg håper virkelig at du holder løfte sitt om at ALT kan kunne ødelegges!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Jeg håper virkelig at du holder løfte sitt om at ALT kan kunne ødelegges!


Ved mindre de velger å gi oss en Spade og Hakker, så tror jeg det er lite sannsynlig at vi skal kunne komme oss noe sørlig langt inn i fjellsider eller ned i bakken...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Med ALT tror jeg nok de mener bygninger..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Tror de satser på litt landskap også. At du kanskje greier å sprenge en liten grop til å legge seg i.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Tror de satser på litt landskap også. At du kanskje greier å sprenge en liten grop til å legge seg i.


Hihi. Bunker time
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Kronoz:
Tror de satser på litt landskap også. At du kanskje greier å sprenge en liten grop til å legge seg i.


jaaa, på BC1 så var det dritt enkelt å lage seg et lite hull i bakken som du kunne gjemme deg i. Det funket på BC2, bare litt vanskeligere...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Kronoz:
Tror de satser på litt landskap også. At du kanskje greier å sprenge en liten grop til å legge seg i.


Håper det blir mulig, hadde vært ganske nice!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Noen som vet når DICE viser gameplay på GDC?
  • 0
Mest trolig så kommer de til å gjøre det, med mindre de venter helt til E3, noe jeg finner en smule usansynelig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
OMFG. Elsket lydene og gameplayet så bare fantastisk ut. Endelig noen som faktisk har greid å lage til ekte springelyder
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!