Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 ~ Offisiell tråd ~


Battlefield er best på PC! Nuff said.
  • 0
http://enterbf3.com/viewtopic.php?t=1454

Lagt til 2011-03-20 23:47:
Tror ikke move, eller kinect for den del vil egne seg får BF3
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Skal selv ha det til pc!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Skal selv ha det til pc!


Du blir vel med å spille da?
  • 0
Ja ok
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
Du blir vel med å spille da?


Meg og!
Nei men da så
  • 0
  • 192
  • 192
Du kjøper ikke BF3 til noe annet enn PC, og kunne gjerne kjøpt en egen PC bare for dette spillet. Blir veldig spent på ødeleggelsene, ettersom miljøene kommer til å bli mer typisk for FPS i dag, altså flere hus og trange gater (rykter). Tror det blir fantastisk.

De har jo tydligvis godt med selvtillit, Dice.

Siterer fantomena:
Citerer Creteck:
Skal selv ha det til pc!


Du blir vel med å spille da?


Jeg er med! Men jeg advarer; ikke mange kamper jeg ikke er topp 3, gjerne topp 1.
Get ready for a better you
  • 0
jeg er og blir nr 64 i ranking lista
(ikke det at jeg er dårlig, men jeg blir stående i ro på samme plass for å nyte grafikken)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Håper vi får en dato snart... begynner å glede meg en del til dette, og liker å vite hvor mye lengre jeg må vente!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Creteck:
jeg er og blir nr 64 i ranking lista
(ikke det at jeg er dårlig, men jeg blir stående i ro på samme plass for å nyte grafikken)


What?

Siterer AcH Clawed:
Håper vi får en dato snart... begynner å glede meg en del til dette, og liker å vite hvor mye lengre jeg må vente!


Har det ikke blitt antydet noe? Jeg vet ikke hvorfor, men føler enten September eller November.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
What?


Tror ham mener at han alltid kommer på bunn i en match, på grunn av at han beundrer grafikken i spillet

Siterer 192:
Har det ikke blitt antydet noe? Jeg vet ikke hvorfor, men føler enten September eller November.


Håper i såfall på November. Gears 3 kommer i September, og det hadde vært litt kjipt at de to Multiplayer spillene jeg gleder meg mest til i år skulle kræsje med hverandre
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer AcH Clawed:
Håper i såfall på November. Gears 3 kommer i September, og det hadde vært litt kjipt at de to Multiplayer spillene jeg gleder meg mest til i år skulle kræsje med hverandre


Da ville jeg uten tvil prioritert BF3, men ser situasjonen din! Dette er spill man bør kjøpe på dag en.

Siterer AcH Clawed:
Tror ham mener at han alltid kommer på bunn i en match, på grunn av at han beundrer grafikken i spillet


Haha, spesielt. Tenker du da på BC2? Syns ikke grafikken der er så beundringsverdig, med mange flauser, men men
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Haha, spesielt. Tenker du da på BC2? Syns ikke grafikken der er så beundringsverdig, med mange flauser, men men


Jeg for min del skjønner heller ikke helt hvorfor noen skulle stoppe opp å beundre grafikken i andre BF-spill enn 1943, hvor jeg selv brukte de første tre timene mine på å beundre de solfylte strendene... <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg for min del skjønner heller ikke helt hvorfor noen skulle stoppe opp å beundre grafikken i andre BF-spill enn 1943, hvor jeg selv brukte de første tre timene mine på å beundre de solfylte strendene... <3</quote>

Det er sant, det spillet hadde en veldig stilig stil, spesielt før utviklerne av en eller annen grunn endret det før utgivelse.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer 192:
Haha, spesielt. Tenker du da på BC2? Syns ikke grafikken der er så beundringsverdig, med mange flauser, men men


Jeg for min del skjønner heller ikke helt hvorfor noen skulle stoppe opp å beundre grafikken i andre BF-spill enn 1943, hvor jeg selv brukte de første tre timene mine på å beundre de solfylte strendene... <3


1943 er flott, men Heavy Metal på BC2 er skikkelig fin.
Liker spesielt den steinbyen i den ene hovedbasen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Stick to the topic!
Nei men da så
  • 0
Battlefield kommer til å feile. Siden det kommer til både konsoll og PC må det gjøres kompromisser. På konsoll vil de ikke klare mer enn 24 spillere og det er ikke nok til et map beregnet på 64. Derfor vil gameplayet bli tregt og kjedelig. På PC må det gjøre kompromisser når det kommer til gameplay for at det også skal funke på konsoll, dermed blir det nok ikke en like omfattende multiplayer som BF2. Jeg gleder meg til Battlefield 3 og håper virkelig at det blir bra, men jeg tror det kommer til å feile på endel punkter. Når det kommer til campaignen tror jeg den kan bli bra, vis de faktisk klarer å implementere en story i den.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Parius:
Battlefield kommer til å feile. Siden det kommer til både konsoll og PC må det gjøres kompromisser. På konsoll vil de ikke klare mer enn 24 spillere og det er ikke nok til et map beregnet på 64. Derfor vil gameplayet bli tregt og kjedelig. På PC må det gjøre kompromisser når det kommer til gameplay for at det også skal funke på konsoll, dermed blir det nok ikke en like omfattende multiplayer som BF2. Jeg gleder meg til Battlefield 3 og håper virkelig at det blir bra, men jeg tror det kommer til å feile på endel punkter. Når det kommer til campaignen tror jeg den kan bli bra, vis de faktisk klarer å implementere en story i den.


De har sagt at banene ikke vil bli de samme, og konsoll-banene vil bli begrensede versjoner av PC-utgaven. Så nei, de kommer ikke til å feile.
Get ready for a better you
  • 0
Enig 192!

Gleder meg noe sykt til Battlefield 3!!!
Crysis 2 eller Battlefield 3 blir sikkert årets beste FPS spill!!!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Play
  • Play
Kommer til å savne C4-jumping fra BF2. Ikke noe morsommere enn å leke litt med det
  • 0
Siterer 192:
De har sagt at banene ikke vil bli de samme, og konsoll-banene vil bli begrensede versjoner av PC-utgaven. Så nei, de kommer ikke til å feile.


Nettopp. De tar bare begrensede utgaver av PC-versjonen og dermed lager de ikke egne maps til konsoll. Det sir jo seg selv at de avgrensede mapsene ikke blir like bra som de hele.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Parius:
Citerer 192:
De har sagt at banene ikke vil bli de samme, og konsoll-banene vil bli begrensede versjoner av PC-utgaven. Så nei, de kommer ikke til å feile.


Nettopp. De tar bare begrensede utgaver av PC-versjonen og dermed lager de ikke egne maps til konsoll. Det sir jo seg selv at de avgrensede mapsene ikke blir like bra som de hele.


Det vil si at konsoll-versjonene blir crap. PC er og blir den beste spillplattformen. Selv om det er dyrt... Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe dette på konsoll, da skulle de ihvertfall ha gjort det ekstremt bra og gjennomført...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Okei gutta! Nå som Battlefield 3 ikke er så veldig langt unna, så kan vi jo kanskje lage en offisiell GameReactor BF3-klan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!