Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 11-tråden

Siterer R4zor:
Bruker Ronaldo som supersub, men jeg vurderer å selge ham for å få råd til de beste versjonene av Cavani, Lavezzi og Krasic..

Gjorde dette i går kveld. Solgte Ronaldo for 510k, og kjøpte bl.a. Lavezzi 86 og Cavani 88. Sykere spisspar skal du lete lenge etter!
  • 0
Gloryhunter... :3

btw. Om du har mye Coins liggende har jeg veeeeldig lyst på en 87 Hulk RM 4-1-2-1-2 (Xbox360)

Om du er i det generøse hjørnet...

BTW. Hvordan fikk du nokk penger til Ronaldo?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg spiller på PS3, så det går nok ikke.

Tjente penger ved å vinne onlineturneringer, kjøpe og selge spillere og ved å selge innholdet i bronsepakker (kjøp en bronsepakke til 400 coins, selg alle kontrakt- og fitnesskortene med 200 buy now og discard resten).
  • 0
Jeg ble i forferdelig dårlig humør igår, karrieren som jeg har spilt på i 2 uker nå, rykket opp til Championship, vunnet Ligacupen og dermed kvalifisert meg for europaspill på har bugget seg, mange av spillerene er bare nummer nå og har overall -1
Dette er resultat av "vi skal lage et spill hvert år holdningen" til EA Sports.
Jegg har nå veldig lyst til å kverke noen i EA Sports, så hvis de skulle ønske det er det greit om de stiller seg foran huset mitt, så jeg kan få ut raseriet mitt.

Dette har dermed ført til at jeg er enda mer lei av EA.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du har sikkert skrudd av Xboxen/PS3en, imens spillet lagres. Da blir alt fucka.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Du må klart bare begynne med UT!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har en UT som jeg startet på i overigår.
Men nettet mitt er forferdelig treigt nå så all online er praktisk talt umulig.
Nettet nekter jo å loade Youtube videoer til og med......

Edit: Jeg har nå begynt å spille Pokemon igjen i stedet for
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Edit: Jeg har nå begynt å spille Pokemon igjen i stedet for

...

Fifa > Pokemon.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Fifa > Pokemon.

FIFA - Pokemon.

Spiller begge selv, selvom jeg kanskje bruker mer tid på UT nå.
  • 0
Taxta: Nettet mitt går forfelig treigt nå, den klarer ikke FIFA online uten mass lagg........
Du mobber ikke Pokemon!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skaff deg nytt nett!

LYSE<3
  • 0
Ja, må nok få skaffet det.
Nettet vårt går faktisk ut, denne måneden!
Passer bra å skaffe noe nytt da

Pokemon<3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
fuck pokemon.. hva faen. fuck pokemon.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!