Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


digggggg
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Minecraft er awsome bare synd at det lagger på pcen min når jeg har det på far jeg må nok få meg en bedre pc pluss at det går rykter at hele minecraft spillet kommer til å komme 11.11.11
  • 0
Siterer Ninjasslize:
Minecraft er awsome bare synd at det lagger på pcen min når jeg har det på far jeg må nok få meg en bedre pc pluss at det går rykter at hele minecraft spillet kommer til å komme 11.11.11


Det er bekreftet at det går ut av beta den 11.11.11 Det er den offisielle utslippsdatoen.

EDIT: Noen som tror at jeg kan lage en knusefelle som knuser folk inn i veggen med pistons? Skikkelig Indiana Jones med andre ord
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kan også nevnes at spillet faktisk ikke vil være ferdig den 11.11.11, det vil fortsette å komme updates sånn som nå...

Er jeg den eneste som vil ha en form for Create-a-character i MC? Høres kanskje litt rart ut ettersom vi har skins men sånn at vi kunne endre kjønn, størrelse (personen vil uansett være 2blokker i masse) og muligheter for hjelmer, kapper osv. Hadde også vært kult med en form for mounts (som jeg tror det har vært snakk om og som ikke går for fort..) Og mer våpen er noe jeg vil ha, sverd og bue blir fort kjedelig. Ja vi kan endre på skinnet også ser det helt anderledes ut men hadde vært gøy og hatt f.eks en hammer, throwing knifes/økser osv..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skal kjøpe meg Minecraft så fort jeg får tilbake på skatten

Har fått testet det ut en del hos en kompis, og det er jo genialt. Elsker at man må igjennom hele prosessen når man vil bygge noe. Så lenge man har et prosjekt og et mål man jobber mot så kan man plutselig ha mistet mange timer av livet sitt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Skal kjøpe meg Minecraft så fort jeg får tilbake på skatten



Har fått testet det ut en del hos en kompis, og det er jo genialt. Elsker at man må igjennom hele prosessen når man vil bygge noe. Så lenge man har et prosjekt og et mål man jobber mot så kan man plutselig ha mistet mange timer av livet sitt.


Very true! Du fåt titte innom serveren min når du skaffer deg det, flerne av oss her på forumet spiller der..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg skal gjøre det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Så hvis Kronoz skaffer seg MC og logger på serveren kan jeg tulle og missbruke OP-kreftene mine på en moderator uten konsekvenser (klart, jeg mister vel de kreftene fort da )

R2. Du har å logge på serveren ASAP! Kjeder meg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Så hvis Kronoz skaffer seg MC og logger på serveren kan jeg tulle og missbruke OP-kreftene mine på en moderator uten konsekvenser

Du kan prøve, så skal vi se hvordan jeg kan hevne meg her
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Du kan prøve, så skal vi se hvordan jeg kan hevne meg her


Oh gawd.

Siterer Kronoz:
R2. Du har å logge på serveren ASAP! Kjeder meg


Kommer snart, skal spise først...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer KamikazeKnut:
Så hvis Kronoz skaffer seg MC og logger på serveren kan jeg tulle og missbruke OP-kreftene mine på en moderator uten konsekvenser

Du kan prøve, så skal vi se hvordan jeg kan hevne meg her


Challenge Accepted. Nå må du ikke glemme at kreftene dine er begrenset til forumet (på samme måte som min er til serveren)

Men seriøst. Skaff deg minecraft, spill litt offline først, for når du først har spilt online er det ingen vei tilbake
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Men seriøst. Skaff deg minecraft, spill litt offline først, for når du først har spilt online er det ingen vei tilbake

Har allerede lagt en del timer ned i kompisens versjon av spillet. Det som overbeviste meg om at jeg det er verdt kjøpet før fullversjonen kommer ut
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Noen som har en server jeg kan joine? Jeg vil få igang interessen for Minecraft igjen, for å ha noe å gjøre
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
I do, men har ikke mulighet for å gjøre deg member før imrogen (sitter barnevakt atm)... Bare søk R2's minecraft server så finner du den fort her på GR. Bare gi meg nicket ditt her/i server tråden/i PM så kan jeg gjøre deg member imorgen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
I do, men har ikke mulighet for å gjøre deg member før imrogen (sitter barnevakt atm)... Bare søk R2's minecraft server så finner du den fort her på GR. Bare gi meg nicket ditt her/i server tråden/i PM så kan jeg gjøre deg member imorgen..


Jeg sto på den gamle Whitelista, betyr det at jeg er Member?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nei, bruker ikke whitelist lengre.. Det går på et ranking system nå. Du kan joine men ikke bygge før jeg får satt deg som member..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kan noen hjelpe meg? Jeg har en Hamachi server jeg bruker sån minecraft server program . Jeg kan joine men vennen min kan ikke joiner serveren. han er med i nettverket og han har skrevet id'en riktig men han kan ikke joine.....
mah boi
  • 0
Han må også ha Hamachi... Ellers kan jeg ikke sheit med Hamachi.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Citerer Ninjasslize: det går rykter at hele minecraft spillet kommer til å komme 11.11.11

Det er sagt selv av Notch at han kanskje vil drøye det én uke, så Minecraft ikke blir borte i alt dette Skyrim-rotet.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Det er sagt selv av Notch at han kanskje vil drøye det én uke, så Minecraft ikke blir borte i alt dette Skyrim-rotet.

Kan være lurt.

Har nå gått til innkjøp av Minecraft. Egen konto så jeg slipper å spille på kompisen sin Må gjøre meg litt mer kjent med spillet offline før jeg satser på server, men det tar vel ikke mer enn en dag eller to
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Kan være lurt.

Har nå gått til innkjøp av Minecraft. Egen konto så jeg slipper å spille på kompisen sin Må gjøre meg litt mer kjent med spillet offline før jeg satser på server, men det tar vel ikke mer enn en dag eller to


Sikkert smart, min server er nå åpen whenever du vil på der. Men den stenges rundt 1.juli i 2-4 uker da jeg reiser...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som vet når tid minecraftforum.net kommer opp? Vil installere et par mods.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Noen som har en server jeg kan joine? Jeg vil få igang interessen for Minecraft igjen, for å ha noe å gjøre


Du kan jo joine servern jeg spiller på. Er en PvP server der grief er tillatt. kjører også levelplugin og en factionplugin.
http://npscraft.com/
IP:84.48.142.148:25565
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Lenge siden jeg har spilt nå. Men blir mye mer når kompisen har fått kjøpt seg MC
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Lenge siden jeg har spilt nå. Men blir mye mer når kompisen har fått kjøpt seg MC


Det blir fett!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!