Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Resistance 3


  • 192
  • 192
Siterer Soraki:
Gjett om jeg gleder meg til dette! Nå har det i tillegg kommet en ny trailer som jeg linker til her: http://www.youtube.com/watch?v=Px2VThf9D30

Gleder meg som så mange andre aller mest til å få se hvordan historien utvikler seg, R2 hadde en av de mest spennende sluttene i et spill noensinne (cliffhanger). Ellers har jeg ingen store ønsker, bare det blir minst like bra som R2.


Den er jo ganske gammel da, men uansett. Ja, historien blir svært spennende å følge med på! Selv syntes jeg slutten var svært god, men også en smule forutsigbar.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer Soraki:
Gjett om jeg gleder meg til dette! Nå har det i tillegg kommet en ny trailer som jeg linker til her: http://www.youtube.com/watch?v=Px2VThf9D30

Gleder meg som så mange andre aller mest til å få se hvordan historien utvikler seg, R2 hadde en av de mest spennende sluttene i et spill noensinne (cliffhanger). Ellers har jeg ingen store ønsker, bare det blir minst like bra som R2.


Den er jo ganske gammel da, men uansett. Ja, historien blir svært spennende å følge med på! Selv syntes jeg slutten var svært god, men også en smule forutsigbar.


Dette blir årets spill 2011 håper jeg
The cake is a lie
  • 0
Siterer 192:
http://gamer.no/artikler/77950/sniktitt-resistance-3/

Enjoy!


Det virker ut som at gamer.no er xbox fanboy
The cake is a lie
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Iceman 33:
Citerer 192:
http://gamer.no/artikler/77950/sniktitt-resistance-3/

Enjoy!


Det virker ut som at gamer.no er xbox fanboy


Syns det var nok en god artikkel fra gamer.no jeg, og føler at skribenten var nokså fornøyd med det han opplevde jeg.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Citerer Iceman 33:
Citerer 192:
http://gamer.no/artikler/77950/sniktitt-resistance-3/

Enjoy!


Det virker ut som at gamer.no er xbox fanboy


Syns det var nok en god artikkel fra gamer.no jeg, og føler at skribenten var nokså fornøyd med det han opplevde jeg.


Det var nok bare meg
The cake is a lie
  • 0
  • 192
  • 192
Håper vi får se noe nytt og spennende på E3, ettersom det jeg har sett nå har jeg sett 20 ganger. Ønsker masse nytt!

Skulle gjerne sett litt mer info om multiplayer-delen og.
Get ready for a better you
  • 0
Betaen er så langt svært bra. Kontrolelleren er som i 2ern. Våpnene fungerer flott. Jeg er rett og slett imponert. Eneste som jeg synes skulle vært forbedret er at fiendene tar litt for mye damage og at enkelt eganger kan spillet lagge. Kommer med en større rapport senere.
  • 0
Noen som vet hvor man kan bestille Survival Edition av R3?
Long live the Vita!
  • 0
Må bare si jeg elsker betaen. Meget positivt overrasket ettersom jeg ikke har spillt noen Resistance - spill før. Utrolig gøy med killstreaks og oppgraderinger
  • 0
Lastet ned betaen tiøl dette jeg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg ble overrasket når jeg så hvor lite aktivitet det var på denne tråden. Betaen burde gjøre noe med det.
  • 0
Da går jeg å spiller dette litt!
Raporter sikkert senere om hva jeg syns.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg prøve selv å holde liv i den, men ga til slutt oppp...
Get ready for a better you
  • 0
Betaen var faktisk ganske fet! Fikk veldig lyst til å kjøpe spillet nå, men lurer på om jeg burde ha spilt 1'ern og 2'ern før jeg går løs på 3'ern?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Kommer ikke inn i match engang jeg.
Spiller PS3.
Dermed ingenting å melde.
Jeg har forøvrig en lekse i å bake en gjærbakst, så må gjøre det isted for å vente på en teit server.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer The Cookiemonster:
Spiller PS3.


Hmm, har hørt at spillet fungerer utrolig mye bedre på Xbox360
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Hmm, har hørt at spillet fungerer utrolig mye bedre på Xbox360

Hehe..

Anyway.. Dårlig med anmeldelser så langt. Er det et bra eller dårlig tegn?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
GR sin skulle komme idag..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg har spilt ett par dager nå og det har fungert knirkefritt. Overraskende raskt å finne matcher i forhold til andre betaer jeg har prøvd. Litt lagg noen ganger, men det er vel å regne med
  • 0
Tror desverre betaen er ferdig, derfor null servere

Uansett, onlinen er noe av det råeste jeg har prøvd online, så tror nok det blir et kjøp nokså snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Faaaaa, jeg som akkurat skulle spille...

Anyways, vet ikke helt om jeg skal skaffe med det eller ikke. Pengepungen må dessverre, (eller ikke?), være litt selektiv i høst. Akkurat nå virker det ihvertfall utrolig fristende.
  • 0
Har fått spilllet, og kommet meg gjennom de fem første kapitlene, og kan bekrefte at dette er noe fan av de tidligere spillene vil komme til å like. R3 skiller seg også fra standard FPS-spill ved å ha et stort utvalg av våpen, fiender, en spennende setting og en god historie.

Kontrollen er litt uvant i begynnelsen, men innen man har drept et par Chimera blir man vant med det. Jeg ble spesielt imponert over den grafiske stilen, da tenker jeg spesielt på lys og skygge-effekter og cellshading-teknikken. Musikken er også eksepsjonelt god. Flerspillerdelen har jeg ikke begitt meg ut på enda, ettersom man ikke kan bruke Network-passet før spillet offisielt er ute.
Just kill him with your awesome
  • 0
Ahhh godt å høre!

Etter å ha lest dette, og Pressfire.no sin anmeldelse og ha spilt betaen, er jeg nå nokså sikker på at jeg skal ha dette.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!