Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Resistance 3


Sweet! 9/10 med IGN og terningkast 5 med Pressfire! Dette blir et kjøp!

Lagt til 2011-09-06 15:45:
@Soraki: Burde jeg ha spilt 1'ern og 2'ern før 3'ern? har hørt litt forskjellig rundt omkring, noen mener jeg burde, mens andre mener at jeg ikke trenger det.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Skal kjøpes når prisen går ned.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
@Soraki: Burde jeg ha spilt 1'ern og 2'ern før 3'ern? har hørt litt forskjellig rundt omkring, noen mener jeg burde, mens andre mener at jeg ikke trenger det.


I og med at 3'ern har ny hovedrolle og annet historiefokus (de to første hadde store militærangrep osv, dette har et litt mindre og mer personlig preg) tror jeg ikke du trenger å spille eneren og toeren. Anbefaler Resistance 2 likevel, det er dritfett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det er på ingen måte nødvendig å ha spilt de to tidligere, men det beriker nok opplevelsen en del å ha kjennskap til karakterene og noe av historien.
Just kill him with your awesome
  • 0
Okai, får gå til innkjøp av 2'ern da! Har 1'ern, men aldri spilt gjennom den.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hmmm, tror jeg går til innkjøp av 3ern først, og så kjøper jeg heller dualpacken med eneren ved en senere anledning.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Endret tittelen på tråden så den blir en smule mer relevant nå når spillet har kommet ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Konge!

Og til ditt spørsmål under anmeldelsen av Resistance 3 Kronoz: Resistance-spillene er i mine øyne noe av det bedre innenfor sjangeren, samtidig som de er ganske så unike i forhold til andre FPS-spill. Spesielt nå som de to første spillene er tilgjengelig i en "to-for-én" er det virkelig ikke noen grunn til å avstå lenger.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har allerede det første spillet Er ganske nært slutten (så vidt jeg har forstått det), men har liksom aldri giddet å avslutte det. Vurderer å gjøre det nå. For jeg elsker som sagt settingen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • 192
  • 192
Er det noen form for split-screen i spillet? Håper virkelig det, ettersom det ville vært i mot alle seriens prinsipper å ta det bort..

Men må få skaffet meg dette snart, elsket tross alt de to første
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Er det noen form for split-screen i spillet?


Det er split-screen co-op ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Grallen:
Citerer 192:
Er det noen form for split-screen i spillet?


Det er split-screen co-op ja.


Brawoo!!! Men er fremdeles dritt-irritert over at de fjernet den elskbare coop-varianten fra 2ern! Denne var uslåelig...
Get ready for a better you
  • 0
Digger virkelig treern, er i new york og er nær slutten av spillet antar jeg. Vet enda ikke om jeg foretrekker dette over toern, liker dette veldig godt ihvertfall. Karakteren til GR var alt for lav, jeg ville nok gitt det en sterk 8/10.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer 192:
Men er fremdeles dritt-irritert over at de fjernet den elskbare coop-varianten fra 2ern! Denne var uslåelig...

Så altfor, altfor enig... Kan egentlig ikke forstå hvorfor de ville gjort noe slikt, da dette var kanskje det beste ved 2'ern. Mangelen på denne modusen trekker automatisk ned et par hakk for min del.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Soraki:
Citerer 192:
Men er fremdeles dritt-irritert over at de fjernet den elskbare coop-varianten fra 2ern! Denne var uslåelig...

Så altfor, altfor enig... Kan egentlig ikke forstå hvorfor de ville gjort noe slikt, da dette var kanskje det beste ved 2'ern. Mangelen på denne modusen trekker automatisk ned et par hakk for min del.


Det var bare noe med atmosfæren mens du spilte med en venn/bror. Den forferdelige, men samtidig så fantastiske og herlige norske dubbingen, alle minuttene man sløste bort på å finne ut hvor man skulle videre, de intense kampene mot tonnevis av fiender, hvor alt var fullstendig kaos, den herlige samarbeidfølelsen, følelsen man fikk av å låse opp nye ting... Åh, savner dette virkelig når jeg tenker meg om
Get ready for a better you
  • 0
Så har noen andre enn meg skaffet det her?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Så har noen andre enn meg skaffet det her?

Kjøpte det for snart 2 uker siden, ble ferdig med det over ei helg.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Hva syns du?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kommer det en Resistance bundle med de 2 første spillene i framtiden? Kunne tenkt meg å spilt de 2 foregående spillene før jeg begynte på en 3-er.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kommer det en Resistance bundle med de 2 første spillene i framtiden? Kunne tenkt meg å spilt de 2 foregående spillene før jeg begynte på en 3-er.


Det finnes allerede. http://biit.no/Resistance-Fall-of-Man-Resistance-2-Platinum-Double-
Pack-PS3/dp/B0057EH43A
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ah, en meget grei pris. Men det må alikavel vente. Har en stor gaming backlog. EN liten en i huset og en stor en på the interwebs. Har spilt litt på 1-ern og 2-ern. Men ikke nok til å få et godt inntrykk av det. Var hos en kompis btw.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Soraki:
Hva syns du?

Jeg digga det, jeg elska hvert sekund. Det var akkurat slik jeg huska resistance, morsomt å spille, bra og underholdende gameplay.
Det jeg savner er de minneverdige øyeblikkene som man så i toern. I toern var det flere steder der man ble helt målløs av hvor vakkert det var. I treern er alt brunt.... Også mangler det de feteste bossene, det er noen kule, men alt i alt sitter jeg igjen med følelsen om at toern gjorde alt så mye bedre.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Jeg digga det, jeg elska hvert sekund. Det var akkurat slik jeg huska resistance, morsomt å spille, bra og underholdende gameplay.
Det jeg savner er de minneverdige øyeblikkene som man så i toern. I toern var det flere steder der man ble helt målløs av hvor vakkert det var. I treern er alt brunt.... Også mangler det de feteste bossene, det er noen kule, men alt i alt sitter jeg igjen med følelsen om at toern gjorde alt så mye bedre.


Jeg er tilbøyelig til å si meg enig.
Just kill him with your awesome
  • 0
Spilte nettopp Singelplayer-demoen, må si den var ganske heftig ja. Blir nok ett kjøp etterhvert ja!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!