Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~

Siterer The Cookiemonster:
Er det en ghost-gym utenom de i Johto og Sinnoh?

Neh, er jo ikke det. Tenkte feil, siden tok Fairy gymen som Psychic, og Psychic gymen som Ghost.
  • 0
Siterer ElGamer:
Neh, er jo ikke det. Tenkte feil, siden tok Fairy gymen som Psychic, og Psychic gymen som Ghost.

Tenkte meg det, men begynte å lure på om psychic-gymmen var ghost.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tenkte meg det, men begynte å lure på om psychic-gymmen var ghost.

Haha, sånn jeg var og. Så monsa og tenkte bare Ghost jeg, men hadde jeg tenkt litt etter så hadde jeg visst at det var Psychic.
  • 0
Søren, altså. Jeg glemte å plukke med meg Manaphy. Vet dere om det vil være helt umulig for meg å få skaffet den nå?
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Søren, altså. Jeg glemte å plukke med meg Manaphy. Vet dere om det vil være helt umulig for meg å få skaffet den nå?

Er vel ikke helt umulig, men krever nok litt flaks. Hadde jeg bare hatt 3DSen min tilgjengelig nå, så kunne jeg ha sendt deg en, da jeg har noen.
  • 0
Det hadde jeg satt stor pris på. Det er ingen hast for min del. Jeg sjekket, og det var ikke mulig å laste den ned lenger.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Det hadde jeg satt stor pris på. Det er ingen hast for min del. Jeg sjekket, og det var ikke mulig å laste den ned lenger.

Kan jo sende en PM når jeg har 3DSen opp og går igjen. Så skal du få en du og.
  • 0
Tusen takk skal du ha.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hva syns dere om de nye Pokémonene som ble vist frem?

Jeg likte faktisk de fleste.

Jeg også. Om man ser bort i fra starterne, så er det egentlig mye kult design på de nye pokemonene. Men fortsatt ingen som er like kul som Yungoos.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Om man ser bort i fra starterne

Ahhh, jeg synes de ser helt greit ut jeg.

Siterer Grallen:
Men fortsatt ingen som er like kul som Yungoos.

Haha!
  • 0
Husk å plukk med dere Pokemon'en for juli.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Husk å plukk med dere Pokemon'en for juli.

Shaymin ja
  • 0
Får ordne en Shaymin og endre den til Sky-form.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hva syns folk om Alola-forms?

Jeg liker det. Syns det er en kul måte å puste nytt liv i gamle pokemon på. Gleder meg til å bruke den nye Sandslashen, som er favoritten min av de sålangt.
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg liker det. Syns det er en kul måte å puste nytt liv i gamle pokemon på. Gleder meg til å bruke den nye Sandslashen, som er favoritten min av de sålangt.

Yeah, enig!

Lurer på om det fortsatt kommer til å komme nye Mega-evolutions eller om de har droppa det helt
  • 0
Siterer SirGalahad:
Lurer på om det fortsatt kommer til å komme nye Mega-evolutions eller om de har droppa det helt

Har en liten mistanke om at de har bytta Megaer ut med Z-moves, eller hva nå navnet var, spesielt siden de ikke har vist noen i trailere enda. Og de har vist jævla mye i de trailerene sine, så det sier sitt. Men bare de ikke fjerner de totalt, så skal jeg være tilfreds. Det virker som de tilfører mye nytt, så skal ikke klage.
  • 0
Siterer Grallen:
Har en liten mistanke om at de har bytta Megaer ut med Z-moves, eller hva nå navnet var, spesielt siden de ikke har vist noen i trailere enda. Og de har vist jævla mye i de trailerene sine, så det sier sitt. Men bare de ikke fjerner de totalt, så skal jeg være tilfreds. Det virker som de tilfører mye nytt, så skal ikke klage.

Haha, ja var det jeg tenkte og. Håper på noen nye megas også! Ja, de har virkelig tilført mye nytt, så vi kan ikke annet en å være fornøyde
  • 0
http://uk.pcmag.com/console-games-products/83735/news/nintendo-takes-down-fan-made-pokemon-uranium-game

"Save the world from Nuclear Destruction!"
Helt til Nintendo sine advokater kom og sa stopp når det viste seg og være altfor populært...

Over igjen til Pokemon Sun & Moon,så fikk jeg endelig forhåndsbestil Fan-edition av begge spilla men siden Posten har vist seg og være ganske så ustabil når det kommer til levering så la jeg inn hver sin bestilling. Hvis begge kommer samtidig så starter jeg med Pokemon Moon men er enda i tvil om hvilken starter pokemon jeg vil begynne med,venter enda på at Nintendo skal avsløre utviklingene deres.
Alola-form pokemonene ser faktisk bra ut og jeg skal definitivt ha Vulpix & Ninetales!
Team Skull...Jeg er ikke helt sikker enda,designet minnet meg litt om Team Plasma (Black 2 & White 2) så jeg er spent på og se hva bakgrunnen deres er.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Ikke glem og få med dere de nye legendariske Pokemon som nå er tilgjengelig!

Victini - Mystery Gift via Nintendo Network fra 1/9-24/9.

Arceus - Kodeark fra BR-Leker fram til 31/10 eller så lenge de har kodeark.

Darkrai - Bruk koden DARKRAI2016 hvis du ikke har fått den tidligere,tilgjengelig til 30/9.

Meowth - Bruk koden HAPPY for og få en Level 20 Meowth som kan angrepet "Happy Hour".
"Happy Hour doubles the amount of prize money earned at the end of battle."
  • 0
Siterer Animorpher:
Ikke glem og få med dere de nye legendariske Pokemon som nå er tilgjengelig!

Victini - Mystery Gift via Nintendo Network fra 1/9-24/9.

Arceus - Kodeark fra BR-Leker fram til 31/10 eller så lenge de har kodeark.

Darkrai - Bruk koden DARKRAI2016 hvis du ikke har fått den tidligere,tilgjengelig til 30/9.

Meowth - Bruk koden HAPPY for og få en Level 20 Meowth som kan angrepet "Happy Hour".
"Happy Hour doubles the amount of prize money earned at the end of battle."

Takk!
Ny trailer for Pokemon Sun & Moon er nå ute: https://www.youtube.com/watch?v=YFbMGKvN6ts

Nye Pokemon,Alola Raticate,Ultra Beasts,Nytt medlem av Team Skull,The Aether Foundation,Zygarde Cube,Poke Finder og en 12 timers tidsforskjell imellom Pokemon Sun og Moon. Virker som vi vil få mye mer og gjøre i tillegg til og fange Pokemon og få Gymbadges.
  • 0
Siterer Animorpher:
Virker som vi vil få mye mer og gjøre i tillegg til og fange Pokemon og få Gymbadges.

Må rette på meg selv her,vi får ikke gymbadges denne gangen da de har byttet "Pokemon Gym" med "Island Challenge."
Ny trailer har kommet ut: https://www.youtube.com/watch?v=m8lfI66T5II

Denne gangen får vi faktisk 3 strategy guider til spilla som vi kan velge imellom.
I tillegg til den vanlige versjonen og hardcover edition så kommer en limited Vault Edition:
https://www.primagames.com/games/pokemon-sun-pokemon-moon/products/pokemon-sun-and-pokemon-moon-official-collectors-vault-edition
Den har en heftig pris på $130 men Amazon.com har satt ned prisen på sin til $80 for en begrenset periode.

Har bare funnet den vanlige guiden for pre-order ifra Norge (Gamezone) så jeg regner ikke med at denne versjonen kommer til Norge.
  • 0
Siterer Animorpher:
Ny trailer har kommet ut: https://www.youtube.com/watch?v=m8lfI66T5II

No hat HYPE!! ENdelig kan mine gylne lokker vaie fritt i vinden uten å bli låst inne i en ekkel caps
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!