Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Siterer Lt Mactawish:
Selv de få gangene jeg har orket å trene den har jeg alltid stoppet på Bayleef(?) siden Meganium ser latterlig ut.

Er i grunn generelt lite fan av 2nd. gen starterne etter hoppet til 3D, flamme ser bare teit ut uten flammer, vann ser mye mindre stor og skremmende ut og meganium har alltid vært teit.


Bayleaf er kulere, absolutt. Lettere å gi navn til også.

Typhlosion er grei nok. Liker best starterne fra gen 1, 3 og 4. Mest av alt gen 3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hypen døde helt for meg.. For et halvt år siden gledet jeg meg helt sinnsykt til Sun and Moon, men nå er det bare meh.. Kjipt i grunn, men får vente til jeg får lyst til å spille litt Pokémon før jeg kjøper dem!
  • 0
Den nye Trainer Battle-låta er jaggu fengende æv.

Siterer Lt Mactawish:
Er i grunn generelt lite fan av 2nd. gen starterne etter hoppet til 3D, flamme ser bare teit ut uten flammer, vann ser mye mindre stor og skremmende ut og meganium har alltid vært teit.


Siterer Lt Mactawish:
Siterer The Cookiemonster:Typhlosion er grei nok.
In 3D though?
http://i1110.photobucket.com/albums/h456/hotrodman28/Mobile%20Uploads/IMAG0358.jpg


Siterer The Cookiemonster:
Typhlosion er grei nok. Liker best starterne fra gen 1, 3 og 4. Mest av alt gen 3.


Nei, nå må dere gi dere. Typhlosion er da en av de kuleste starterne som har eksistert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, nå må dere gi dere. Typhlosion er da en av de kuleste starterne som har eksistert.

Som sprite ser han ok ut, i 3D ser han bare teit ut. Innrøm det, Glorfy.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Innrøm det, Glorfy.


Never!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Anyhow...

Noen andre som merker at vanskelighetsgraden er noe skrudd opp denne generasjonen? Har hatt et par wipes (gress trialen comes to mind, Spoiler:selv med super effective angrep gjorde jeg mindre skade enn den fikk tilbake med Synthesis ).

Mulig mye av det stammer av at jeg spiller uten EXP.share og at teamet mitt er veldig squishy men mye morsommere når jeg blir tvunget til å tenke litt og bruke status effekter som sleep og paralyze.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Noen andre som merker at vanskelighetsgraden er noe skrudd opp denne generasjonen?


Tjaeh, usikker. Har ikke hatt så voldsomme problemer så langt, annet enn én småseig Carbink.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Noen andre som merker at vanskelighetsgraden er noe skrudd opp denne generasjonen?


Merker at det var litt vanskligere i starten, men jeg merker ikke særlig til det lenger. Men så er jeg scumlord og spiller igjennom med exp.share på da. Rettferdiggjør det med at jeg ofte skifter ut pokemon da, så da er det greit å ha exp.share for å trene opp de nye tilskuddene til laget.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja, har vurdert å bruke EXP.share litt siden halvparten av laget mitt er under totem pokemonene. Lite gøy når alle unntatt 2 blir oneshottet (disse har også endt opp 3-4 levler høyere enn resten siden de ofte er de eneste som overlever 'mons som hitter litt hardt).

Har nesten vurdert å EV-trene Growlithe med speed og attack sånn at den faktisk får gjort noe.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har nesten vurdert å EV-trene Growlithe med speed og attack sånn at den faktisk får gjort noe.


Er det noen form for super training, eller har du tenkt å gjøre med manuelt?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Lt Mactawish:Har nesten vurdert å EV-trene Growlithe med speed og attack sånn at den faktisk får gjort noe.

Er det noen form for super training, eller har du tenkt å gjøre med manuelt?

Søk opp "SOS battles"+"EV-training" på nettet. Det er vel den eneste måten etter hva jeg vet men tror jeg heller bare grinder godeste Growlithe opp et par levler slik at han er på par med de andre og evt. gir han eviolite siden det virker litt for mye stress å skaffe power items til den metoden.

Det er jo ikke akkurat slik at jeg sliter men føler det er litt dumt at Lycanroc er den eneste som jevnt over er nyttig i hver match.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Søk opp "SOS battles"+"EV-training" på nettet.


Ah, selvsagt kan man bruke SOS. Hadde helt glemt det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Minner på om at man kan anskaffe Magearna i Sun og Moon nå. Sitter og soft-reseter nå for å få best mulig stats.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-12-16-pokemon-sun-and-moon-magearna-qr-code-event-details-and-how-to-catch-the-mythical-pokemon-magearna-4925
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Minner på om at man kan anskaffe Magearna i Sun og Moon nå. Sitter og soft-reseter nå for å få best mulig stats.


Utvidet notis om at man må slå ligaen før man kan skaffe den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Utvidet notis om at man må slå ligaen før man kan skaffe den


Yeah, jeg burde kanskje ha skrevet det. Men det står i artikkelen jeg linket til da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Yeah, jeg burde kanskje ha skrevet det. Men det står i artikkelen jeg linket til da.


I know, men følte bare for å skyte det inn for å være grei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Så akkurat den nye traileren for den kommende Pokémon-filmen som kommer i år.

"The film will be more of a retelling of the first season, exploring some of the important plot points of the series."
  • 0
Til dere som har Pokemon Sun & Moon,husk og skaffe dere "Shiny Tapu Koko" via mystery gift da denne eventen avsluttes til mandag!

+ Noen andre som liker den nyeste "Lycanroc Dusk Form" evolution av Rockruff?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Koden er: Pikachu20
Solidus95
  • 0
Mystery gift for de nye pokemonene i Sun & Moon er ute!
  • 0
Leste igår om at kommende Pokémon-spillet til Switch er en remake av de eldre spillene. En skikkelig remake med ordentlig bra grafikk, osv. Om det er sant vet jeg ikke, men kilden ble raskt slettet. Finnes kun skjermbilder av kildeinfo på nettet...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!